Stránka 1 z 2
spodni kryt motoru 1,6
Napsal: 03.08.2006 14:09
od KoMiK
shanim spodni kryt motoru na 1,6
koupil sem to bez neho, a potreboval bych ho nejak do podzimu sehnat (protoze mezi nama si myslim ze takova jedna porce slane brecky pri podzimnich pliskanicich primym zasahem do alternátoru nebude asi moc velky terno,...

)
prosim zkuste nejak nabidnout nebo poradit
zkousel sem vrakoviste ale nevim co od toho muzu cekat,...
ideal by byl region tak nejak jizni morava (Brno, Pohorelice,Mikulov)
trochu velky naroky co???
za kazdou informaci predem "Ď"
Napsal: 03.08.2006 14:19
od swm
Zkus
Hledat ve foru, uz se to tu resilo. Treba ja ho mam z
http://www.elit.cz.
Napsal: 03.08.2006 15:15
od foki
on u 1,6 normalne neni , ale mel by tam pasovat z TDDI
Napsal: 03.08.2006 15:28
od Ferry 1.8/16v
A jak je to s tím krytem motoru u 1.8 16v r.v.99,protože já ho tam také nemám

a za kolik se dá pořídit?????

Napsal: 03.08.2006 15:29
od hide
1200 až 1650
Napsal: 03.08.2006 15:37
od Ferry 1.8/16v
díky Hide...sakra to je rychlost,než se člověk otočí je tu odpověď

Napsal: 03.08.2006 17:56
od hide
Páč tu visím furt a neustále, aby mi něco neuteklo.

Napsal: 03.08.2006 21:23
od Stenly
Kdes ho tam našel? Já tam brouzdal asi půl hodiny a nic.
-------------------------------
fábia 1,2HTP 47kW služební (bez výběru)
felda 1,3 MPi 98 combi --> FoFo 1,6 combi 01
Napsal: 03.08.2006 21:32
od swm
Napsal: 04.08.2006 21:41
od Stenly
Ď
já hledal na elitu.
Tady mě to nějak nenapadlo
Napsal: 05.08.2006 13:37
od hape
No myslím,že ten kryt motoru by měl v zimě asi dost pomoct ne?
Napsal: 06.08.2006 18:02
od pelen
Urcite pomuze. Ja mam porad jeste ten puvodni na nekolika mistech natrzeny, ale zdratoval jsem ho medenym dratem. Novy uz mam nachystany ve sklepe.
Napsal: 09.08.2006 00:17
od Skubi
no po dnešní jízdě v průtrži mračen, kdy ani stěrače nestíhaly a průjezdu několika skoro jezery na silnici o něm začínám silně uvažovat, ale pořád si říkám, proč ho tam nedávají už od výroby

že by to mělo nějaký význam?

Napsal: 09.08.2006 07:31
od zirafak
Kryt motora sa daval iba na naftove motory,kvoli odhlucneniu/+ deka pod prednu kapotu/ a hlavne kvoli tomu,aby sa naftovy motor rychlejsie zohrial.U benzinakov je to opacne.Zohreju sa podstatne rychlejsie a potrebuju dokonalejsie chladenie,tak ten kryt motora sa tam preto neodporuca,lebo by bol motor nedostatocne chladeny.Aspon tak mi to vysvetlili nezavisle v 2 servisnych centrach Ford.
Napsal: 09.08.2006 08:17
od Skubi