Stránka 1 z 1

Vypínání motoru

Napsal: 15.06.2009 18:37
od priwi
Ahoj. Tak FoFo právě prodělal váměnu vstřiků (22 tis.) a motor se vypíná vesele dál... Občas to chcípne na volnoběh bez jakýkoliv rozsvícený kontrolky, občas začne blikat žhavení a pak to teprve chcípne... Co by tam ještě mohlo bejt špatný? Počítač ukazoval jen ty vstřiky... :?

Re: Vypínání motoru

Napsal: 15.06.2009 21:01
od Gold
co čidlo vačky ?

Re: Vypínání motoru

Napsal: 15.06.2009 21:20
od priwi
To by ukázalo na diagnostice, ne? Ukázalo to ale jen vstřiky... Je fakt že než se vyměnili tak to i pod 2000ot. často začalo škubat, teď to nedělá... Jede pěkně, v zátěži se nikdy nevypne, žhavení začne blikat vetšinou na dvojku, na trojku, kolem 1000ot. A občas se vypne motor na volnoběh na neutrál, ovšem bez upozornění... :|

Re: Vypínání motoru

Napsal: 17.06.2009 21:27
od priwi
Tak to ukázalo chybu na čerpadle, něco s tlakem... Znamená to, že odchází? :(

Re: Vypínání motoru

Napsal: 18.06.2009 01:26
od foki
tlak hlida to cidlo mezi strikama , ale nerozebirat , cidlo chodi s celou delickou ale ted mel znamej problem taky ,pri seslapnuti plynu se rozblikalo zhaveni , vymenil delicku a nic , tak daly cerpadlo a uz to chodi , nedavalo dostatecný tlak a to cidlo to vyhodnocovalo jako chybu

Re: Vypínání motoru

Napsal: 18.06.2009 06:38
od Marex
hehe to mě teda potěšilo, až mám money na vstriky, tak tady vidim, ze to ani nemusi pomoct :roll:

Re: Vypínání motoru

Napsal: 18.06.2009 11:09
od priwi
No nám se žhavení rozbliká jen v nízkejch otáčkách kolem 1000 a při pomalejší jízdě... No a po výměně vstřiků to občas chcípne na volnoběh bez signalizace... Může to čerpadlo oddělat ty nový vstřiky, jestli už je načatý? Je na ně teda 2 roky záruka, ale svedou to na čerpadlo a neuznaj jí :evil:
Ty vstřiky se museli vyměnit, protože to už nechtělo startovat, hrozně to kouřilo a neustále blikalo žhavení. Teď to jezdí dobře, jen občas nouzák, noo...

Re: Vypínání motoru

Napsal: 18.06.2009 12:28
od Marex
a právě ten nouzák me štve nejvíc když někoho načnu v předjíždění :?

Re: Vypínání motoru

Napsal: 18.06.2009 14:50
od tomason
vstřiky většinou souvisí i s čerpadlem to se přidírá a nedokáže vytvořit potřebný tlak nechápu proč ti tohle nezkontrolovali měniči dílů :?:
priwi píše:No nám se žhavení rozbliká jen v nízkejch otáčkách kolem 1000 a při pomalejší jízdě... No a po výměně vstřiků to občas chcípne na volnoběh bez signalizace... Může to čerpadlo oddělat ty nový vstřiky, jestli už je načatý? Je na ně teda 2 roky záruka, ale svedou to na čerpadlo a neuznaj jí :evil:
Ty vstřiky se museli vyměnit, protože to už nechtělo startovat, hrozně to kouřilo a neustále blikalo žhavení. Teď to jezdí dobře, jen občas nouzák, noo...

Re: Vypínání motoru

Napsal: 18.06.2009 19:59
od priwi
tomason píše:vstřiky většinou souvisí i s čerpadlem to se přidírá a nedokáže vytvořit potřebný tlak nechápu proč ti tohle nezkontrolovali měniči dílů :?:
priwi píše:No nám se žhavení rozbliká jen v nízkejch otáčkách kolem 1000 a při pomalejší jízdě... No a po výměně vstřiků to občas chcípne na volnoběh bez signalizace... Může to čerpadlo oddělat ty nový vstřiky, jestli už je načatý? Je na ně teda 2 roky záruka, ale svedou to na čerpadlo a neuznaj jí :evil:
Ty vstřiky se museli vyměnit, protože to už nechtělo startovat, hrozně to kouřilo a neustále blikalo žhavení. Teď to jezdí dobře, jen občas nouzák, noo...
No protože jim to na počítači ukázalo vstřiky. Opravdu byly špatný, ale to čerpadlo s tim asi taky trochu souvisí... Takže když je nízkej tlak, znamená to že se přidírá? Tzn. špatná nafta s malou mazivostí?

Marex: To jsme na tom ještě dobře, nám to bliká jen v nízkejch otáčkách, při předjíždění nikdy :) Jen to dost kouří - že by EGR?

Re: Vypínání motoru

Napsal: 18.06.2009 20:05
od tomason
většinou právě za ucpané vstřiky může čerpadlo .Pokud máš přes 100tisíc tak by se to mělo automaticky zkontrolovat a ne že ti vyměnej vstřiky a nechaj ti načatý čerpadlo :roll:

Re: Vypínání motoru

Napsal: 04.08.2009 09:43
od priwi
Ví prosím někdo, co může způsobovat to chcípání na volnoběh bez jakýkoliv blikající kontrolky (prasklá neni)? Dělá to při zastavování na křižovatce, nebo kdekoliv jinde, se sešláplou spojkou i na neutrál. Může to bejt jenom nějaký čidlo, nebo to má taky spojitost s čerpadlem? V zátěži to nedělá, opravdu jen na volnoběh při zastavování (za jízdy na volnoběh ne). A dělá to čím dál častěji... Díky za rady :?

Re: Vypínání motoru

Napsal: 04.08.2009 11:43
od doncamillo
Cez zimu som mal podobny problem. Par krat sa mi stalo, ze so studenym motorom ( = po prejdeni max 500m od startu) po vymacknuti spojky mi bez varovania zdochol. Ani sa nejako necukol - vsimol som si to len podla toho, ze sa mi rozsvietili budiky (baterka, olej). Vymenil som cidlo polohy vacky - potom sa mi to stalo este raz a nasledne uz vobec... Odvtedy mam klud. Na diagnostike som vtedy nebol, takze neviem ci je nieco v registri chyb.

Neviem ci to suviselo s tym cidlom, alebo s tym, ze v tom obdobi som zacal pouzivat VIF. Niekto tu spominal, ze VIF moze uvolnit stary bordel z nadrze a tym zaniest palivovy filter. Takze mozno sa mi trochu upchal a cez zimu ked je hustejsia nafta s tym mohol byt problem.

Re: Vypínání motoru

Napsal: 04.08.2009 16:25
od priwi
No ale každej píše, že když je špatný čidlo vačky, tak bliká kontrolka žhavení. Taky jsem myslel, že to dělá je se sešláplou spojkou, ale dělá to i bez ní na neutrál... A taky vždycky u toho brzdim, když se vypne...tak že by motor na volnoběh nezvládnul tu zátěž při brždění?

Re: Vypínání motoru

Napsal: 24.09.2009 11:24
od vasek666
Ahoj, tak mě to taky chcípalo nejdřív v tahu a blikalo žhavení.. tak mě vyměnili plynový pedál, který ve focusech často odchází a půl roku dobrý,,, teď to začalo chcípat znova ale hlavně při vyřazení na neutrál a nešlo to potom vůbec nastartovat a diagnostika ukázala na čidlo u vačky a mělo by to být už v pořádku... jen nechápu proč mě museli po výměně čidla přeprogramovávat řídící jednotku.