Stránka 1 z 15

Žhavení a start

Napsal: 26.08.2006 14:48
od 4100
Kolik je správná doba žhavení u 1,8TDCI 85kW u studeného motoru při 20stC? Mně to žhaví tak 2sek., po zhasnutí startuju a většinou musím opakovat a i tak to motorem při naskočení dost zatřese a ozve se takový kovový zvuk. Jinak jede bezvadně i tahá jako kůň... Kontrolka žhavení nic nesignalizuje, na testu byl motor OK. Nebude to řachtat ten setrvák?

Napsal: 26.08.2006 21:05
od Ahmed
Mas mozna blbou zhavici svicku nebo jich je vice, pripadne neco s el. Proto nemuzes nastartovat...

Napsal: 27.08.2006 18:36
od pelen
Mi to zhavi necelych 10 vterin.

Napsal: 27.08.2006 19:30
od Ahmed
Ted, kdyz byva rano zima, tak zhavi cca 2s po zhasnuti vsech kontrolek. Odpoledne to zhasina drive, nez kontrolky.

Napsal: 27.08.2006 20:40
od Pirmin
Přímovstřik při normální teplotě nežhaví vůbec.Podle mě se ta kontrolka rozsviti jenom kvuli kontrole,jestli vůbec svítí(jako kontrolka paliva).

Pirmin

Napsal: 27.08.2006 20:45
od pelen
Pirmin píše:Přímovstřik při normální teplotě nežhaví vůbec.Podle mě se ta kontrolka rozsviti jenom kvuli kontrole,jestli vůbec svítí(jako kontrolka paliva).

Pirmin
DI je primy vstrik a zhavi. :wink:

Napsal: 27.08.2006 21:02
od Pirmin
Mozna je to jenom u TDCi.Vstrikovaci tlak u Common Rail je pres 1000 baru.Nafta chytne sama.

Napsal: 27.08.2006 21:08
od bob01
Žhavím tak 2sec. po dalšich asi 5.sec. zhasnou ostatní kontrolky a startuju. Pouze dvakrát se to nepovedlo, jinak vždycky jo.

Napsal: 27.08.2006 21:17
od pelen
Pirmin píše:Mozna je to jenom u TDCi.Vstrikovaci tlak u Common Rail je pres 1000 baru.Nafta chytne sama.
Nafta se nezapaluje vysokym vstrikovacim tlakem - ten zajistuje pouze presnost vstriku, ale naslednou kompresi. :wink:

Napsal: 27.08.2006 21:19
od Ahmed
Pirmin píše:Mozna je to jenom u TDCi.Vstrikovaci tlak u Common Rail je pres 1000 baru.Nafta chytne sama.
O tlak vstriknuti asi moc nejde.

Napsal: 27.08.2006 21:20
od Pirmin
Chyba.Zapaluje.

Napsal: 27.08.2006 23:54
od pelen
pelen píše:
Pirmin píše:Mozna je to jenom u TDCi.Vstrikovaci tlak u Common Rail je pres 1000 baru.Nafta chytne sama.
Nafta se nezapaluje vysokym vstrikovacim tlakem - ten zajistuje pouze presnost vstriku, ale naslednou kompresi. :wink:
Opravuji:
Nafta se nezapaluje vysokym vstrikovacim tlakem - ten zajistuje pouze presnost vstriku. Vysoky vstrikovaci tlak asi naftu jemneji rozptyli a ta se pak lepe zapali.

Napsal: 28.08.2006 06:25
od boss99
Me to u studeneho motoru, kdyz je venkovni teplota kolem 20 stupnu, zhavi maximalne sekundu a chytne to vzdycky na poprve.

Napsal: 28.08.2006 06:38
od EL
To: 4100. Zkus výpis chyb z přístrojové desky. Pokud to žhaví normálně a nastartuješ někdy až napodruhé, může to dělat snímač polohy vačkového hřídele (CPM).

Napsal: 28.08.2006 17:16
od pelen
EL píše:To: 4100. Zkus výpis chyb z přístrojové desky. Pokud to žhaví normálně a nastartuješ někdy až napodruhé, může to dělat snímač polohy vačkového hřídele (CPM).
Takovou chybu ale nevypise:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování

Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:

9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count