Palivoměr - C-Max
Napsal: 07.07.2010 23:25
Zdravím všechny,
vlastním 4 měsíce C-Maxe r.v.2003 s motorem 1.8i.
Auto v perfektní kondici, pouze mě trápí "lživý" ukazatel paliva. Mám za to, že nádrž C-Maxe je 55l, ale skutečnost je taková, že počítač ukazuje dojezdových 0km při odtankovaných přibližně 43litrech - tzn. si vždy nechává "zlatou" rezervu cca 12 litrů - tedy podle stylu jízdy s tímto motorem nějakých 140-180km - což je docela dost...
Už jsem někde tady na fóru četl, že by se nádrž neměla tankovat víc než po první vyhození pistole (cca 2,5 měsíce praktikuji). Zatím jsem si netroufl jet pod "teoretickou nulu".
Zajímalo by mne tedy, jestli je to "normální", a pokud ne, jak docílit toho, abych se přeci jen přiblížil rozumnější hodnotě než 12litrů (řekl bych, že ideální by bylo 4 litry)??? Napadá mě pouze, zda je plovák, případně pružina která jej drží (float rot) ve správně pozici. Jinak kilometry po natankování pasují (dojezd tuším 640km, ale tankuji při 520km).
Díky
vlastním 4 měsíce C-Maxe r.v.2003 s motorem 1.8i.
Auto v perfektní kondici, pouze mě trápí "lživý" ukazatel paliva. Mám za to, že nádrž C-Maxe je 55l, ale skutečnost je taková, že počítač ukazuje dojezdových 0km při odtankovaných přibližně 43litrech - tzn. si vždy nechává "zlatou" rezervu cca 12 litrů - tedy podle stylu jízdy s tímto motorem nějakých 140-180km - což je docela dost...
Už jsem někde tady na fóru četl, že by se nádrž neměla tankovat víc než po první vyhození pistole (cca 2,5 měsíce praktikuji). Zatím jsem si netroufl jet pod "teoretickou nulu".
Zajímalo by mne tedy, jestli je to "normální", a pokud ne, jak docílit toho, abych se přeci jen přiblížil rozumnější hodnotě než 12litrů (řekl bych, že ideální by bylo 4 litry)??? Napadá mě pouze, zda je plovák, případně pružina která jej drží (float rot) ve správně pozici. Jinak kilometry po natankování pasují (dojezd tuším 640km, ale tankuji při 520km).
Díky