Stránka 1 z 1

Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(

Napsal: 20.03.2011 11:22
od jirka bohutin
focus 1.8 TDCi / 85 kW, r.v. 2007, vytačím třeba 2 jku na 3.500 a výš ... v jednom okamžiku jako by se motor zahltil nebo mu doslo palivo jako by to cukne :-( zkratka to nemá plynulý chod od 1.000 - do 5.000 rmp. dikys
ps: čím pak to ? diky

Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(

Napsal: 20.03.2011 18:45
od jackdaws
egr pripadne bordel v paliv filtri

Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(

Napsal: 07.03.2013 16:53
od uhor
Zdravim mam podobný problém. Pri jazde do kopca na 4. prevodovom stupni nad 2500 otáčok sa začne motor zadrhávať. Myslíte že to može robiť EGR?

Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(

Napsal: 08.03.2013 17:56
od V12
uhor :
Kedy si menil palivovy filter ? Ak nedavno, diagnostika a monitorovat polohu EGR, plniaci tlak a tlak paliva v raile.

Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(

Napsal: 11.03.2013 15:51
od uhor
Palivak meneny mesiac dozadu, cez ELM FF2 diagnostiku ukazuje dve chyby : P0490 a U0422.
Vo štvrtok to pojde do servisu, pretože sa objavil dalši problemik, sem tam niečo na voľnobehu alebo počas jazdy "začvirika" , pri voľnobehu prihasnu svetla. Ako keby bola vadná volnobežka alternátora

Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(

Napsal: 11.03.2013 19:48
od V12
P0490 - Vysoka hodnota riadiaceho obvodu "A" EGR ventilu - zeby zaneseny a zaseknuty EGR ?
U0422 - Neplatná data obdržená od řídicího modulu karosérie - z tohto som vol, musi poradit odbornik

Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(

Napsal: 11.03.2013 20:50
od uhor
Diki za chyby. A ak sa možsm spytať čo navrhuješ,vyčistiť erg alebo zaslepit?.

Ps: nahral som ten zvuk,ku koncu videa to je dobre počuť :
https://www.youtube.com/watch?v=TLajaPs ... ata_player

Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(

Napsal: 11.03.2013 20:53
od V12
V prvom rade ho treba pozriet.

Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(

Napsal: 15.03.2013 09:05
od uhor
Takže auto opeť doma.
Kamarat v servise bohužial nemal čas demovtovať a pozreť EGR, tak ho zaslepil a vysledok uplna raketa od spodných otáčok. Počas rannej cesty do práce a cez mesto uplne bez problemov. Iba menší problém a to že vyhadzuje chybu Engine System Fault, ale bez poklesu výkonu (zajazdy zhasnuť a naštartovať a chyba je preč). Cca o týždeň alebo dva bude hadam krajšie počasie tak potom pozrieme to EGR a hadam sa ho podarí vyčistiť.

A ten zvuk, robila to volnobežka alternatora.

PS. V12 diki za pomoc