SOS prosím pomoc
- adous
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13.09.2010 22:47
- Bydliště: Hranice
SOS prosím pomoc
SOS prosím pomoc, nějak asi po 4 měsících od koupi auta nám na něm přestalo fungovat, při zamknutí auta blinkry )prostě dvakrát neproblikly. Ale auto bylo bezpečně uzamčeno. Včera se mi stalo, že najednou jak jsem startovala, že se auto zamklo, myslela jsem si, že jsem zmáčkla ovlavač na klíči, ale jak jsem dojela domů a zamkla jsem auto, najednou dvakrát bliklo a zamklo se, ale do pár vteřin se zase odemlo a ani blinkry neblikly. No tak znovu jsme zkoušely auto zamknout, ale ono se zase samo po čase odemklo. Co teď, nechat auto na sídlišti je asi dost nahouby- to ho někdo do rána ukradne nebo vykrade. Co s tím, mám to jen rozladěný centrál, nebo je v háji mikrospínač????
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: SOS prosím pomoc
No tady na foru je postup jak si udelat diagnostiku alarmu. Zkusim Ti pohledat
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: SOS prosím pomoc
Tak jsem se možná splet čekal, jsem, ža tam toho bude víc, třeba Ti to k něčemu bude, aspoň na hraní 
Tady ještě něco málo z programování, mám to takto vcelku včetně těch pásů.
Diagnostický mód přistrojové desky
Slouží k výpisu hodnot, které jsou posílány k přístrojové desce
Aktivace:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte nulovací tlačítko do doby, než se na digitálním displeji místo denního počítadla kilometrů objeví "tESt" (cca 5 sekund)
Jednotlivým mačkáním se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování
Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
D123 Invalid data for odometer
Poznámka: Jako vedlejší účinek spuštění tohoto testu se vynuluje denní počítadlo!
Diagnostický mód palubního počítače
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte tlačítko "S" vedle displeje palubního počítače
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte tlačítko "S" po dobu cca 5 vteřin
Jednotlivým mačkáním páčky "INFO" se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. Kontrola displeje a zvukového signálu
2. Kontrolka všech žárovek palubního počítače
3. Zobrazuje aktuální rychlost v km/h
4. Zobrazuje okamžitý průtok paliva v litrech za hodinu
5. Zobrazuje okamžitou spotřebu v litrech na 100 km
6. Zobrazuje počet litrů zbývajících v nádrži
7. Zobrazuje napětí z plováku v nádrži - ve voltech
8. Zobrazuje opravnou konstantu pro úpravu údaje z plováku - v procentech
9. Venkovní teplota ve stupních Celsia
10. Osvětlení displeje - HI (zapnuto) / LO (vypnuto)
11. Napětí v elektrické síti
12. verze ROM
Automatické zamykání (pouze od roku 2002)
Všechny vozy od roku výroby 2002 jsou vybaveny tzv. automatickým zamykáním. Tato funkce uzamyká všechny dveře, pokud nastartujete motor a současně je rychlost automobilu 7 km/h nebo vyšší. Tuto funkci lze aktivovat v servisu přes WDS nebo také následujícím postupem:
Otočte klíček zapalování do polohy "II"
Třikrát za sebou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Znovu třikrát za sebou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích
Otočte klíček zapalování do polohy "II" - měl by se ozvat pípnutí (programování připraveno)
Jednou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích - toto zapne/vypne automatické uzamykání
Dlouhé pípnutí - automatické zamykání zapnuto, krátké pípnutí - automatické zamykání vypnuto
Pro ukončení programování nastavte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I" - krátké pípnutí
Kontrola připnutosti pásu u řidiče (pouze od roku 2002)
Slouží k upozornění, že řidič za jízdy nemá připnutý bezpečnostní pás. Tato funkce je v autě pouze, pokud svítí po zapnutí zapalování v právé části přístrojové desky 2. kontrolka shora (pod pravou směrovkou). Jestliže ano, lze pak funkci vypnout/zapnout:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I" a pás nechte nepřipoutaný
Otočte klíček zapalování do polohy "II"
Počkejte, dokud nezhasne kontrolka bezpečnostních pásů (asi 1 minutu)
Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
Rozsviťte a zhasněte hlavní světlomety
Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
Celý postup od zapnutí zapalování musíte stihnout do 60s
Nyní by se na 3 vteřiny měla rozsvítit kontrolka bezpečnostních pásů
Po zhasnutí kontrolky jednou připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče - toto vypne/zapne
kontrolu připnutosti bezp. pásu
Programování se ukončí automaticky po 10 vteřinách
Diagnostický mód centrální elektronické jednotky
Slouží k diagnostice výstupů z jednotky pro řízení elektroniky.
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I", nastavte páčku stěračů do polohy "1" a nastavte vnitřní osvětlení do polohy AUTO
Stiskněte a podržte tlačítko pro ohřev zadního skla a současne otočte klíček zapalování do polohy "II"
Tlačítkem pro ohřev zadního skla se volí jednotlivé výstupní signály
Diagnostický mód poplašného zařízení (alarm)
Otočte klíček zapalování do polohy "0"
Šestkrát stiskněte spínač zavřených dveří
Nyní lze testovat jednotlivé signály pro alarm
Cituji od Pava http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... y&start=15

Tady ještě něco málo z programování, mám to takto vcelku včetně těch pásů.
Diagnostický mód přistrojové desky
Slouží k výpisu hodnot, které jsou posílány k přístrojové desce
Aktivace:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte nulovací tlačítko do doby, než se na digitálním displeji místo denního počítadla kilometrů objeví "tESt" (cca 5 sekund)
Jednotlivým mačkáním se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování
Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
D123 Invalid data for odometer
Poznámka: Jako vedlejší účinek spuštění tohoto testu se vynuluje denní počítadlo!
Diagnostický mód palubního počítače
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte tlačítko "S" vedle displeje palubního počítače
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte tlačítko "S" po dobu cca 5 vteřin
Jednotlivým mačkáním páčky "INFO" se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. Kontrola displeje a zvukového signálu
2. Kontrolka všech žárovek palubního počítače
3. Zobrazuje aktuální rychlost v km/h
4. Zobrazuje okamžitý průtok paliva v litrech za hodinu
5. Zobrazuje okamžitou spotřebu v litrech na 100 km
6. Zobrazuje počet litrů zbývajících v nádrži
7. Zobrazuje napětí z plováku v nádrži - ve voltech
8. Zobrazuje opravnou konstantu pro úpravu údaje z plováku - v procentech
9. Venkovní teplota ve stupních Celsia
10. Osvětlení displeje - HI (zapnuto) / LO (vypnuto)
11. Napětí v elektrické síti
12. verze ROM
Automatické zamykání (pouze od roku 2002)
Všechny vozy od roku výroby 2002 jsou vybaveny tzv. automatickým zamykáním. Tato funkce uzamyká všechny dveře, pokud nastartujete motor a současně je rychlost automobilu 7 km/h nebo vyšší. Tuto funkci lze aktivovat v servisu přes WDS nebo také následujícím postupem:
Otočte klíček zapalování do polohy "II"
Třikrát za sebou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Znovu třikrát za sebou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích
Otočte klíček zapalování do polohy "II" - měl by se ozvat pípnutí (programování připraveno)
Jednou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích - toto zapne/vypne automatické uzamykání
Dlouhé pípnutí - automatické zamykání zapnuto, krátké pípnutí - automatické zamykání vypnuto
Pro ukončení programování nastavte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I" - krátké pípnutí
Kontrola připnutosti pásu u řidiče (pouze od roku 2002)
Slouží k upozornění, že řidič za jízdy nemá připnutý bezpečnostní pás. Tato funkce je v autě pouze, pokud svítí po zapnutí zapalování v právé části přístrojové desky 2. kontrolka shora (pod pravou směrovkou). Jestliže ano, lze pak funkci vypnout/zapnout:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I" a pás nechte nepřipoutaný
Otočte klíček zapalování do polohy "II"
Počkejte, dokud nezhasne kontrolka bezpečnostních pásů (asi 1 minutu)
Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
Rozsviťte a zhasněte hlavní světlomety
Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
Celý postup od zapnutí zapalování musíte stihnout do 60s
Nyní by se na 3 vteřiny měla rozsvítit kontrolka bezpečnostních pásů
Po zhasnutí kontrolky jednou připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče - toto vypne/zapne
kontrolu připnutosti bezp. pásu
Programování se ukončí automaticky po 10 vteřinách
Diagnostický mód centrální elektronické jednotky
Slouží k diagnostice výstupů z jednotky pro řízení elektroniky.
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I", nastavte páčku stěračů do polohy "1" a nastavte vnitřní osvětlení do polohy AUTO
Stiskněte a podržte tlačítko pro ohřev zadního skla a současne otočte klíček zapalování do polohy "II"
Tlačítkem pro ohřev zadního skla se volí jednotlivé výstupní signály
Diagnostický mód poplašného zařízení (alarm)
Otočte klíček zapalování do polohy "0"
Šestkrát stiskněte spínač zavřených dveří
Nyní lze testovat jednotlivé signály pro alarm
Cituji od Pava http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... y&start=15
- adous
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13.09.2010 22:47
- Bydliště: Hranice
Re: SOS prosím pomoc
vitacz teda to jsou informace, no v servisu tvrdí, že je u řidiče na dveřích vadný mikrospínač, no tak ho necháme vyměnit a uvidíme, jestli to bude dělat pořád nebo ne, teda ty informace to je nášup, člověk by ani nevěřil co se vše dá zjistit a to pěkně doma. Super čtení mám to vytisklý a jde se na věc, bych mohla manžílkovi vypnout to pípání na ty pásy (leze mu to na nervy). Ale já jsem zas ráda, že si pásy aspoň zapne, není to tam pro srandu, no ale zkusit to můžu že? Jinak to automatické zamykání, taky zkusím a uvidím co to udělá, třeba se to vzpamatuje (myslím, že v tom servisu kde jsem z autem byla, toho mi moc technik neodpověděl, asi jsem měla moc otázek- typu asi je to rukama a nevím jak na to- mi odpověděl, že taky neví
. si říkám, jestli jsem byla ve správným servisu!!!! No uvidíme, uvidíme, zatím moc díky....

- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: SOS prosím pomoc
No není zač. Ten spínač se dá proměřit jestli je OK. Ale je fakt, že spínačem by to mohlo být.
- Road
- Člen klubu
- Příspěvky: 768
- Registrován: 04.11.2010 18:32
- Bydliště: Přerov
Re: SOS prosím pomoc
hoj, bylo to tím spínačem? mě se stalo, že jsem neměl dovřený dveře a nešlo to zamknout, to jsem se taky pěkně leknul
snad už Fofík zamyká jak má 


- adous
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13.09.2010 22:47
- Bydliště: Hranice
Re: SOS prosím pomoc
Road, včera jsem byla ve Fordu a spínač vyměnili, snad dobrý, ale jak se auto rozjelo, samo se zamklo, tak sem je otevřela a auto se odmklo a pak už se nezamklo vůbec, teda až doma, když jse potřebovala
. Jinak to s těma nedovřenýma dveřma sa nám stalo taky. Tak jen doufám, že kdykoliv chytnu za kliku auta, bude prostě vždy zamčené!!!! No a kdyby né, pojedu to teda reklamovat a asi jim to nechám zaoplatit i s cestou tam i zpět 


- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: SOS prosím pomoc
To zamknutí za jízdy se dá nastavit-možná to udělali ve Fordu.Není to chyba...někde tady je o tom i téma.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Road
- Člen klubu
- Příspěvky: 768
- Registrován: 04.11.2010 18:32
- Bydliště: Přerov
Re: SOS prosím pomoc
jj, zamknuti za jizdy je normalni, na autech v USA jsem to mel.... hlavne, at to funguje jak ma a kdyby ne, tak na ne do Fordu vlitni
no a jestli se ti to zamyka za jizdy a nechces to resit sama, tak zajed do Fordu a zeptej se na to, urcite ti reknou, ze je to standartni nastaveni, ale ty jim muzes rict, ze jsi to tak nastaveny nemela, ze to chces mit, jak predtim... myslim tedy to, ze se ti auto za jizdy nezamykalo
snad ti to zdarma nastavi 



- adous
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13.09.2010 22:47
- Bydliště: Hranice
Re: SOS prosím pomoc
Ale tozkusím pořešit, ještě jsem si od nich objednala náhr. klíč, tak tam budu mít stejně cestu aby ho obrobili a pak překódovali. Máme totiž jen jeden klíč. Tak se na to určitě zeptám, ale zajímavé je, že jednou se to zamkne a podruhé zas ne! No ale jinak je přes den auto zamčené, takže je to fajn, jinak jsme teda platili 3500,- ten samotný spínač stál 2015,- a zbytek práce a to se ještě drbali s navigací se kterou stejně nepohli... 

- Road
- Člen klubu
- Příspěvky: 768
- Registrován: 04.11.2010 18:32
- Bydliště: Přerov
Re: SOS prosím pomoc
pokud budete resit servis, tak z vlastni zkusenosti doporucuji v Hlinsku pod Hostynem 

- adous
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13.09.2010 22:47
- Bydliště: Hranice
Re: SOS prosím pomoc
Road nějaký odkaz na ten servis? Kdo to tam dělá? To je klasický servis nebo to dělá někdo po doma?
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: SOS prosím pomoc
Co se tyce toho zamykani tak kdyb jsi si poradne precetla to co jsem Ti sem vlozil (Automatické zamykání (pouze od roku 2002))tak zjistis jak se to da udelat. Ja jsem si to taky vypnul. Je to fakt easy. 

- adous
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13.09.2010 22:47
- Bydliště: Hranice
Re: SOS prosím pomoc
Samo že to vím, že to tu je, dyť jsem to zkopčila abych to měla přímo v autě, až to budu dělat. Jedna věc mě ale zaráží, manža jel včera autem a za jízdy se mu to tak 3x zamklo a zase odemknulo (tohle je taky normální)???? jinak dneska si k autu výjdu dřív a zkusím si to zamykání vypnout, ale zajímavé taky je, že jednou se to zamkne a pak 3x ne!!!!
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: SOS prosím pomoc
Tak tohle už normální není. Má se to zamknout a zamčené to má zůstat až do otevření dveří.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti