Stránka 1 z 1

motor na plný výkon

Napsal: 15.09.2011 08:36
od jarryn.nj
Mám fofo 99 1.6 benzín a zničeho nic mi při jízdě otáčky vyskočily na plný výkon.Když zastavím a vyřadím,tak asi po půlminutce klesnou na 2000 ale níž ne a měly by.To samé při startu.Nastartuju a otáčky vždy na plno,za chvíli zase klesnou.Nedá se s tím jezdit.Pročítal jsem tu snad vše,ale tohle jsem nenašel.Neví někdo čím to může být a asi kolik vyjde oprava?Děkuji moc za odpovědi

Re: motor na plný výkon

Napsal: 15.09.2011 09:00
od miki21
Mohlo se stát,že drhne lanko od škrtící klapky(plynu).Další verze je volnoběžný ventil po smrti.Dále zkontroluj sání,jestli to někudy nebere falešný vzduch(povolená spona apod)

Re: motor na plný výkon

Napsal: 15.09.2011 09:03
od Nepér
Není tam plynový pedál "drive by wire" tedy pouze po kabelu? Pak nějaké lanko nemá smysl...
Spíš mě napadá, zda to není závada toho pedálu, při které se aktivuje "náhradní" režim, kdy to udržuje nějaké zvýšené otáčky, aby bylo možno dojet do servisu.

Re: motor na plný výkon

Napsal: 15.09.2011 09:22
od miki21
Tohle je ještě starý escorťácký motor s lankem :wink:

Re: motor na plný výkon

Napsal: 15.09.2011 18:12
od jarryn.nj
Pokud by to byl volnoběžný ventil cena by byla asi jaká?

Re: motor na plný výkon

Napsal: 15.09.2011 20:41
od cev
cca 2200,-

Re: motor na plný výkon

Napsal: 15.09.2011 22:03
od miki21
Nejdřív bych ho zkusil vyčistit a až pak kupovat nový.Pohledej na fóru,je tu toho kolem spousta. :cooler:

Re: motor na plný výkon

Napsal: 16.09.2011 10:01
od pkadecka
S motorem z escortu to snad nemá nic společnýho, ale lanko tam je. Kdyby bylo zaseklý nebo dřelo, tak by to snad bylo poznat na jiným odporu pedálu ne?

Re: motor na plný výkon

Napsal: 16.09.2011 15:23
od miki21
Nemyslel jsem to doslova,ale je to stejný systém. :roll: Pokud v lanku praskne jeden drátek,tak na pedálu poznáš prd,ale stačí to k tomu,aby klapka zůstala pootevřená. :cooler: