Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)
Napsal: 28.09.2011 22:05
Zdravím všechny.
Předem upozorňuji, že jsem naprostý laik, a proto se budu ptát pravděpodobně hloupě.
Diagnostika, na kterou jsem svůj Ford Focus C-Max (2005) 2.0 TDCi odvezl poté, co ztratil výkon a rozsvítila se kontrolka motoru, mi ukázala postupně tato hlášení:
1. P2002 - Zachycovač částic - účinnost pod prahovou hodnotou (1.řada válců)
Dle rad na fóru, které jsem našel, jsem zkusil s diagnostikem auto projet na 4000 otáček, abychom filtr vypálili. Při tomto pokusu jsme se znovu 2x dostali do nouzového režimu a objevila se tato hlášení:
2. P2454 - Čistič částic, obvod snímače diferenciálního tlaku - nízká hodnota
3. P2452 - Čistič částic, obvod snímače diferenciálního tlaku
Nejprve se objevily s příznakem Přerušovaně a následně Trvale. První chyba P2002 se zase ztratila a kontrolka motoru přestala svítit.
Pokud teď motor netočím (neodvážím se jít nad nějakých 2600 ot./min.), tak se zatím nic špatného neprojevuje a akcelerace atd. se zdá v pořádku.
A nyní tedy dotaz:
Čím mám začít. Podle toho co jsem četl o tomto úžasném filtru pevných částic, by asi nebylo od věci ho nechat vyndat a propláchnout, co to udělá (nechce se mi zatím ho navrtávat ani vyndavat definitivně, neb nemám na STK známého a riziko neprojití emisemi, pokud vím, existuje).
Nebo mám začít nějak od toho čidla (zde bych potřeboval i radu, kde ho hledat)?
Děkuji mnohokrát za reakce.
Předem upozorňuji, že jsem naprostý laik, a proto se budu ptát pravděpodobně hloupě.
Diagnostika, na kterou jsem svůj Ford Focus C-Max (2005) 2.0 TDCi odvezl poté, co ztratil výkon a rozsvítila se kontrolka motoru, mi ukázala postupně tato hlášení:
1. P2002 - Zachycovač částic - účinnost pod prahovou hodnotou (1.řada válců)
Dle rad na fóru, které jsem našel, jsem zkusil s diagnostikem auto projet na 4000 otáček, abychom filtr vypálili. Při tomto pokusu jsme se znovu 2x dostali do nouzového režimu a objevila se tato hlášení:
2. P2454 - Čistič částic, obvod snímače diferenciálního tlaku - nízká hodnota
3. P2452 - Čistič částic, obvod snímače diferenciálního tlaku
Nejprve se objevily s příznakem Přerušovaně a následně Trvale. První chyba P2002 se zase ztratila a kontrolka motoru přestala svítit.
Pokud teď motor netočím (neodvážím se jít nad nějakých 2600 ot./min.), tak se zatím nic špatného neprojevuje a akcelerace atd. se zdá v pořádku.
A nyní tedy dotaz:
Čím mám začít. Podle toho co jsem četl o tomto úžasném filtru pevných částic, by asi nebylo od věci ho nechat vyndat a propláchnout, co to udělá (nechce se mi zatím ho navrtávat ani vyndavat definitivně, neb nemám na STK známého a riziko neprojití emisemi, pokud vím, existuje).
Nebo mám začít nějak od toho čidla (zde bych potřeboval i radu, kde ho hledat)?
Děkuji mnohokrát za reakce.