Stránka 1 z 2
hlučnymotor
Napsal: 08.03.2012 06:52
od velvety
včera proběhla vyměna oleje a veškere filtry a motor je hlučnější nechápu

prooooč že jsem to blbec dělal do te doby to bylo tichý atičko
Re: hlučnymotor
Napsal: 08.03.2012 07:00
od sandokan
prooooč že jsem to blbec dělal do te doby to bylo tichý atičko
jj nemenit olej je najlepsia cesta aby motor uplne stichol
Re: hlučnymotor
Napsal: 08.03.2012 07:09
od miki21
Nové téma tohoto typu je pro zdejší fórum opravdu nepostradatelné
Taky jsi nepopsal co tam byl za olej před tím a co tam je teď.

Re: hlučnymotor
Napsal: 08.03.2012 08:41
od V12
Odpoved je jednoducha - predavajuci nechcel, aby kupujuci pocul klepot motora, nalial poriadne husty olej. Ked teraz velvety nalial olej podla specifikacie - teda redsi - je jasne, ze je motor hlucnejsi.
Re: hlučnymotor
Napsal: 08.03.2012 08:58
od velvety
takže až něco najedu tak se to zase stiší? a ještě to ztratilo tach jako kdybych měl naložene auto

no mám sto chutí tam jít zpátky ale vím že mě pošle někam
Re: hlučnymotor
Napsal: 08.03.2012 10:33
od V12
Co to mas za motor ? Pretoze toto mi fakt pripada akoby si kupil voz s vylagrovanym motorom, pricom to bolo zamaskovane poriadne hustym olejom. To potom motor neklepe, ide relativne potichu a ani toho oleja vela nezarie. Ked ale nalejes podla specifikacie, zacne byt hlucnejsi, kruzky prestanu tesnit, takze strati vykon. Kedy a kde si to kupil ? Kolko to ma najazdene ? Toto sa totiz obvykle deje pri maloobjemovych benzinakoch s nabehom cez 200k km jazdenych pod plnym plynom na nemeckych dialniciach. Zhodou okolnosti som predvcerom mal s jednym takym autom cest. Motor toho FFII 1.6i siel pekne potichu, na tacho 150k km, auto jazdilo na trase Zilina - Taliansko, na dvojke zrychlovalo tak, ako 63kW Fabia na trojke. Pri odzatkovavani otvoru na dolievanie oleja vela nechybalo aby zatka odskocila ako stupel zo sampusu. Ten motor tlacil do kartra ako besny.
Re: hlučnymotor
Napsal: 08.03.2012 10:37
od velvety
mám ho asi 3 měsíce ma najeto 210tis km 1.6 tdci ale do te doby super až včera jak sem to nechal vyměnit,stratilo to tach a klepe to nahlas

dá se stím něco po případě udělat???
Re: hlučnymotor
Napsal: 08.03.2012 10:52
od V12
No fasa. Pricin moze byt spusta :
- natankoval si svinstvo a upchal sa palivovy filter (asi najlacnejsi problem)
- ako predosle, ale odniesli si to vstrekovace
- po vymene oleja nebolo vycistene sitko pred turbom a turbo odislo do vecnych lovist
- totalne upchaty DPF (ak ho to auto ma, daj VIN, zistime)
- uz spomenuty vylagrovany motor
Skratka okrem prveho jedno lepsie ako druhe. Treba to strcit na diagnostiku a minimalne odmerat plniaci tlak turba (2.3 - 2.5 baru absolutne), tlak paliva v raile (pod plnou zatazou a plynom 1600 barov), offsety vstrekovacov (co najblizsie k nule a podla moznosti s minimalnymi vzajomnymi odchylkami) a tlak mazacieho oleja. Subor tychto hodnot da aku - taku predstavu o celkovej kondicii motora. Velmi ma ale znepokojuje Tvoja zmienka o klepote. Odkial ide ? Zhora, alebo zdola ? Ak zdola, hladaj novy motor, oprava tohto Tvojho je nerentabilna. Skoda, ze si si pred kupou neprecital, co sa pise o 1.6TDCI. Su to totiz najrizikovejsie motory vo Fordoch.
Re: hlučnymotor
Napsal: 13.03.2012 18:51
od velvety
je to tak s tým olejem.. je na to nějaky adetivum ? na to stlumení?
Re: hlučnymotor
Napsal: 13.03.2012 18:52
od V12
Ano. To aditivum sa vola novy motor

Re: hlučnymotor
Napsal: 14.03.2012 00:05
od Radekjo
Nemůžu
Tady je to lepší jak u IT hlášek
V12 jsem zvědavý co odpoví
velvety a v kolika procentech máš pravdu!

Re: hlučnymotor
Napsal: 14.03.2012 00:29
od miki21
Re: hlučnymotor
Napsal: 14.03.2012 00:43
od Radekjo
miki21 včil nevim jestli to bylo na mě nebo na někoho ineho

Re: hlučnymotor
Napsal: 14.03.2012 00:46
od miki21
miki21 píše:Nové téma tohoto typu je pro zdejší fórum opravdu nepostradatelné
Taky jsi nepopsal co tam byl za olej před tím a co tam je teď.

O klepavých,vylágrovaných stočených motorech tu je toho spousta.
Re: hlučnymotor
Napsal: 14.03.2012 06:54
od V12
Ked niekto povie, ze po vymene oleja ma zrazu podstatne hlucnejsi motor, ktory slabsie taha, cloveka napadne jedine - bol v nom poriadne husty olej, aby sa takto zamaskovali vsetky jeho vady. Zaroven to mohlo odrovnat turbo. Ak bol ten motor rozklepany hodne, jeho vymena je najlepsie riesenie.
Pokial tu nebude vyjadrenie z diagnostiky - logovania dat za jazdy - tlak turba, tlak paliva v raile atd., mozeme varit len z vody. To moje aditivum je tiez varenie z vody
