Stránka 1 z 3

Otáčky motoru

Napsal: 12.03.2012 08:52
od Milan84
Ahoj potřeboval bych poradit.Při řazení mi otáčky pomalinku kolísají do volnoběhu a někdy se zasekávají,ale vždycky mi to na volnoběch spadne akorát to chvilku trvá.Mám motor 2.0TDci96kw rok 2004 Díky za radu

Re: Otáčky motoru

Napsal: 12.03.2012 13:20
od coka
otáky při řazení spadnou vždycky do volnoběhu záleží jak rychle řadíš :-)

Re: Otáčky motoru

Napsal: 12.03.2012 13:37
od lucky.jack
coka: To sice ano, ale určitě by neměly mezi řazením kolísat.

Tady je každá rada drahá...Nějaký chyby jsou?

Re: Otáčky motoru

Napsal: 12.03.2012 23:15
od Milan84
řadím normálně,ale když sešlápnu spojku tak otáčky musí přece hned spadnout do volnoběhu a ne že zustanou kolem 2000ot.a nebo to padá pomalinku do volnoběhu a ještě se zastaví třeba kolem 1500.ot Nevím mám to auto čtyři roky a nedělalo mi to.Na diagnostice mi to nic neukázalo,jen možná kdybych si udělal testy při jízdě.Tak nevím nejhorší je že mi to nedělá furt a je to nepříjemný,je to jak kdybych při řazení nepouštěl plyn

Re: Otáčky motoru

Napsal: 13.03.2012 09:17
od Diki
úplně to samé mi dělá taky.. u 96 kW..měl jsem auto na diagnostice a nic se nenašlo, souhlasím s tím že je to nepříjemné, ale co s tím? to teda nevím :/

Re: Otáčky motoru

Napsal: 04.06.2012 22:19
od ducina
Pripájam sa, mám ten istý problem, pri preradovani ked zošliapnem spojku otacky ostavaju visiet okolo 1500 a sem tam ešte zakolišu + -200 otaciek a az po zopar sekundach alebo ked brzdím začnú padať pomaly nadol. Začalo to zriedkavo a posledný mesiac to už robí v kuse. Mám 96kw tdci, otáčky na voľnobehu držia 850 bez kolisania, auto ťahá nič neklepe ani nebúcha. Nemam ani potuchy čo to môže byť, diagnostika neukázala nič. Budem vďačný za každý postreh...

Re: Otáčky motoru

Napsal: 04.06.2012 22:29
od zeli
Zresetovat RJ, vycistit klapku, ale stejne to pomuze asi jen na chvili, pokud vubec.

Re: Otáčky motoru

Napsal: 04.06.2012 22:31
od ducina
RJ som zresetoval a žiadna zmena, aku klapku myslíš? Je to tdci - škrtiacu klapku to nemá

Re: Otáčky motoru

Napsal: 14.08.2012 07:36
od míres
Ahoj,
už jste někdo vyřešil ten problém s neklesajícíma otáčkama? Mě to dělá taky a čím dál častějc. Řekl bych, že to dělá míň, když je motor sudenej a když je menší okolní teplota. Co třeba čidlo na převodovce?

Re: Otáčky motoru

Napsal: 14.08.2012 09:02
od zeli
Ajo, samej ropak tady. Tak to pak nevim :(
Ono to zpozdene klesani otacek muze byt schvalne...jednak aby pri prerazovani neklesly tak hluboko a nebyl to kopanec pri pousteni spojky, jednak pri brzdeni motorem treba na jednicku, aby to tak neskubalo s autem, kdyz se pridava a ubira.
Jestli je to ale nejakej extrem, tak tam bude nejakej problem...treba uchcavajici vstrik nebo tak neco, ale to uz dost varim z vody. Zda se mi, ze na tohle tema jsem narazil casteji. Nicmene, protoze mam benzin, tak me to zase tak nezajima a nepamatuju si detaily. Zde i na konkurencnim foru bude urcite spousta materialu ke cteni, preci jen naftaku je velky kvantum a to same plati i o mnozstvi prispevku k temto motorum :wink: Chce to hledat, hledat :bebng:

Re: Otáčky motoru

Napsal: 14.08.2012 10:08
od míres
Už jsem toho na fórech projel hafo a pořád nic :cry: , nikdo se nedopátral k žádnýmu výsledku. Mě ve Fordu taky řekli, že by to mohli být odcházející vstřiky, ale to je až ta polsední věc, kterou bych měnil. Spíš mi přjde, že když už neví co s tím, tak to radši svedou na vstřiky a mají pokoj :) .

Re: Otáčky motoru

Napsal: 16.08.2012 11:41
od Yeshterr
Já měl to samé u Duratecu, za jízdy při vyřazení tak 2tis. ot volnoběh (jestli se to ještě volnoběhem dá nazývat), pak to padalo při dolů, chvíli se to drželo na 1500 a pak se to asi vteřinu po zastavení vyhouplo ke 2000 a padlo na 1100. Ve Fordu mi i známý tvrdil, že je to normální (takže dneska už vím, kam si ho mám zaškatulkovat :irre: ) a pomohla mi až výměna prasklé hadice přisávání par z klikové skříně. Teď za jízdy cca 1000ot, po zastavení cca 750.

Re: Otáčky motoru

Napsal: 21.08.2012 00:32
od Misak81
mam ten isty problem ,motor tdci 96kw, na odchadzajuce vstreky mi to nesedi ,ked vyradim rychlost do neutralu a nasledne hned pustim spojku otacky zostanu cca na 2000 a pomali klesaju na tych 1500 sa chvilu zastavia a potom padnu na volnobeh presne tak ako to tu viacery popisuju ale zahadou je, ze ked rychlost vyradim do neutralu a spojku chvilu podrzim otacky hned padnu na volnobeh :nixw: takze typujem skor,ze to ma nieco spolocne zo spojkou,snimacom otacok volnobehu alebo nejakou prkotinou

Re: Otáčky motoru

Napsal: 21.08.2012 08:10
od Yeshterr
Tohle se u benzínu děje proto, že spínač spojkového pedálu vyšle okamžitě signál do ř.j. o tom, že se bude řadit a ř.j. ihned odpojí volnoběžný ventil, aby rychleji padaly otáčky a převodovka nedostala ráz. U nafty počítám, že ř.j. řeší to samé ale tím, že ihned uzavře škrtící klapku. Stejně ty nezvykle vysoké otáčky na volnoběh unafty vidím na nějakou netěsnost v sání...

Re: Otáčky motoru

Napsal: 21.08.2012 08:53
od Brehowicz
Ješi nafta škrtící klapku nemá :wink: a sání je přetlakové,mám za to že i na volnoběh je sání pod malým tlakem.Je tam turbo.
Na jiných forech sem četl že pomohlo přehrání softu ř.j. ,u toho asi pomuže fakt jen napíchnutí na kabel pro zjištění která hodnota ujíždí od tolerance.