Stránka 1 z 1

Nejpíš vadný alternátor

Napsal: 12.03.2012 17:09
od Tren
Zdravím , dnes jsem jel se svým focusem r. v 99 1.8 TDDI najeto cca 160 000km do vzdáleného města cca 70km, a a si v polovině jízdy se mi rozsvítila kontrolka dobijeni akumulátoru , prvně jsem si myslel že jde třeba jen o zkrat , protože se mi teď docela často stává že se mi při jízdě sám otevře kufr ( nebo když otočím klíčkem v zapalování). Ujel jsem asi 10 km pořád to svítilo tak jsem zastavil , chtěl jsem znova nahodit motor, protože jsem si myslel že dostal alternátor třeba zkrat z toho že se sám otvírá ten kufr. Vypnul sem teda motor a zpátky už sem ho nenastartoval ( vybitá baterie) tak jsem sehnal strýca a nastarovali jsme to přes kábly . Dojel sem do města ale už bez světel (protože když sem zapl světla kontrolka zase začla svítit. Myslíte že odešel celý alternátor nebo je třeba chyba jen v elektroinstalaci auta ( může to souviset i s tím že se sám otvírá ten kufr)?
Díky za každou radu.

Re: Nejpíš vadný alternátor

Napsal: 12.03.2012 17:17
od Jardak
Pokud svítí dobíjení a auto posléze nejde nastartovat,tak to asi nedobíjí.Chtělo by změřit napětí na baterce při nastartovaným motoru,mělo by bejt cca 14,1 - 14,6 V.
Jinak nic ve zlém,ale psát umíš tak umíš i číst ne? Všechno už je tu napsaný. :nnou:
např tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=60

Re: Nejpíš vadný alternátor

Napsal: 12.03.2012 17:49
od Tren
jasne no , neco uz sem si o tom pocetl , spis sem se chtel zeptat jestli na to muze mit vliv ze se otvira ten kufr ze jde treba skrat pres kostru az do alternatoru a tim jestli neodesel...

Re: Nejpíš vadný alternátor

Napsal: 12.03.2012 18:02
od Jardak
Asi máš na autě dvě závady který spolu nesouvisí.Otevírání kufru ovládá řídící jednotka a pokud by tam byl zkrat tak shoří příslušná pojistka.