Stránka 1 z 1

Kouř při startu motoru u TDCI

Napsal: 06.03.2007 07:37
od EL
Zakouří vám motor TDCI při startu např. při delším stání ?

Napsal: 06.03.2007 07:47
od 40007
Nejak jsem to nezkoumal, ale řekl bych, že nekouří..... aspoň ne viditelně :lol:

Napsal: 06.03.2007 18:55
od pelen
To se pozna jen, kdyz po nastartovani se pujdete podivat dozadu na vyfuk.

Napsal: 09.03.2007 14:31
od PHECZ
Já nevim, mám benzín, ale prostě vylítnou "saze", ne?

Napsal: 09.03.2007 21:52
od pelen
PHECZ píše:Já nevim, mám benzín, ale prostě vylítnou "saze", ne?
To neni jak u kominu od kamen.

Napsal: 10.03.2007 00:15
od hihi
Mě se naprosto běžně vyvalí šedý dým. Takový spíš obak a pak je klid. Typicky - ráno nastartuju - kouř, ujedu 2km, dopoledne stojím, odpoledne nastartuju - kouř. Vadí mi to (mám pocit, že je to moc...), ale co se holt dá dělat... Mimochodem, je-li tepleji (rano cca 6st a více, tak ten kouř není pravidlem. Dokonce bych řekl, že po předchozí delší jízdě (cca 100-200km) je to ráno taky podstatně lepší. Z toho usuzuji, že krátká trasa (kilometr, dva) dostane do soustavy něco (olej?), co se holt při startu projeví kouřem.

Napsal: 04.04.2007 08:53
od Plch
Mám stejný problém z raními starty při nižší teplotě. Z výfuku se vyvalí oblak kouře. Při jízdě než se mototr trochu zahřeje to kouří, jakmile je motor zahřátý, tak kouř není vidět bvůbec. Nevíte někdo čím by to mohlo být??

Napsal: 04.04.2007 11:13
od gappa
Plch píše:Mám stejný problém z raními starty při nižší teplotě. Z výfuku se vyvalí oblak kouře. Při jízdě než se mototr trochu zahřeje to kouří, jakmile je motor zahřátý, tak kouř není vidět bvůbec. Nevíte někdo čím by to mohlo být??
Kupoval si ho v bazari? A mal "zarucenych" 50000km?
Ak ano tak aj tu by mohol byt problem, ale asi tazko riesitelny - skor draho riesitelny. Ked ti motor chodi normalne, ma vykon - neiresil by som to, je to diesel.
Stare Tatry dymia viac..... :D

Napsal: 04.04.2007 13:08
od Plch
kupoval jsem ho starší u forda mel najeto 114 000 ted mam 136000, olej ani chladici kapalina neuniká, nevím jestli je to normální... po cca 2 km kouřit přestane a je vše vpořádku.

Napsal: 04.04.2007 20:40
od jenda
Ne, je potřeba se podívat, jaký kouř to je. Jestli je takový šedivý až doběla tak to je normální, kondenzuje tam voda a pak to tak vypadá a jestli je to tmavý kouř, úplně až černý tak pak nastává ta drahá varianta. :wink:

....

Napsal: 05.04.2007 00:00
od kostik
a drahá varianta znamená jaký problém???? :roll:

draha varianta?

Napsal: 08.04.2007 12:24
od Itak
8O

Tak mna asi zaujima draha varianta? Ja ked mojmu diesel-u sliapnem na krk tak dymi cierny dym. Pred rokom mi jeden tipek vravel ze mam vymenit palivovy filter, tak som ho aj niekedy takto na jar pred rokom vymenil (spolu pri vymene oleja, a vs, ostatnych filtrov). No a potom to bolo viac-menej v pohode. v decembri som bol menit olej vo forde (summit bratislava) a casom pocas zimy zase zacal dymit ako divy - vzdy ked pridam (nezavisy od prev stupna).

Tak teda co je zle, zase palivovy filter, alebo nejaka drahsia varianta?

Re: draha varianta?

Napsal: 08.04.2007 20:14
od Ahmed
Itak píše:8O

Tak mna asi zaujima draha varianta? Ja ked mojmu diesel-u sliapnem na krk tak dymi cierny dym. Pred rokom mi jeden tipek vravel ze mam vymenit palivovy filter, tak som ho aj niekedy takto na jar pred rokom vymenil (spolu pri vymene oleja, a vs, ostatnych filtrov). No a potom to bolo viac-menej v pohode. v decembri som bol menit olej vo forde (summit bratislava) a casom pocas zimy zase zacal dymit ako divy - vzdy ked pridam (nezavisy od prev stupna).

Tak teda co je zle, zase palivovy filter, alebo nejaka drahsia varianta?
Palivovy filtr bys mel menit kazdy rok. Tvuj problem by mohl delat EGR ventil, pohledej tady na foru, je to tu popsane.