Vyčtené chyby z diagnostiky
- construct
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.01.2014 21:48
- Bydliště: Olomoucko
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
Od fokiho jsem si nechal dovízt krásnýho fokuska, mám ho krátce a tak se teprve seznamujeme. Napíchnul jsem ho na ELM327 diagnostiku a vyjely mi tyhle chyby, mohl bych poprosit o rozluštění o co přesně jde?
P0532 pohonná jednotka A/C refrigerant pressure sensor circuit low input
(A/C Chladivo Snímače tlaku obvodu nízké vstupní)
C1279 podvozek (rychlosti stáčení obvodu snímače selhání)
U2202 - síť (neplatná konfigurace Data přijatá)
U1900 - síť (CAN Bus chyba - chybová B902)
Díky!
P0532 pohonná jednotka A/C refrigerant pressure sensor circuit low input
(A/C Chladivo Snímače tlaku obvodu nízké vstupní)
C1279 podvozek (rychlosti stáčení obvodu snímače selhání)
U2202 - síť (neplatná konfigurace Data přijatá)
U1900 - síť (CAN Bus chyba - chybová B902)
Díky!
Ford Focus combi 1,6 16V 74kW (7/2007)
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23547
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
P0532 - zacni doplnenim chladiva do klimy
C1279 - vymazat a pockat, jestli se neobjevi znova
U2202 + U1900 - bezne chyby vznikajici pri startovani/vypinani motoru, vymazat
C1279 - vymazat a pockat, jestli se neobjevi znova
U2202 + U1900 - bezne chyby vznikajici pri startovani/vypinani motoru, vymazat
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- construct
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.01.2014 21:48
- Bydliště: Olomoucko
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
Díky vyzkouším
Ještě dvě drobnosti. Je normální, že u benzínu chybí spínač zastavení přívodu paliva? Je tam jen díra a vypadá jakoby to někdo vykuchal. A ventilátor na dvojku fouká stejně jako na trojku, kde může být chyba?
Ještě dvě drobnosti. Je normální, že u benzínu chybí spínač zastavení přívodu paliva? Je tam jen díra a vypadá jakoby to někdo vykuchal. A ventilátor na dvojku fouká stejně jako na trojku, kde může být chyba?
Ford Focus combi 1,6 16V 74kW (7/2007)
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
jako, že ventilátor hučí pořád stejně at tam máš 2ku nebo 3Ku?
- construct
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.01.2014 21:48
- Bydliště: Olomoucko
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
smoula: přesně tak, má úplně stejné otáčky jak na 2 tak na 3
Ford Focus combi 1,6 16V 74kW (7/2007)
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
me pise diag - chyby se vyskytuji v soucasnosti nebo v soucasne dobe se nevyskytujiconstruct píše:
P0532 pohonná jednotka A/C refrigerant pressure sensor circuit low input
(A/C Chladivo Snímače tlaku obvodu nízké vstupní)
C1279 podvozek (rychlosti stáčení obvodu snímače selhání)
U2202 - síť (neplatná konfigurace Data přijatá)
U1900 - síť (CAN Bus chyba - chybová B902)
Díky!
smazal bych a za nejakou dobu znovu nacist , mohly byt z minulosti .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- construct
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.01.2014 21:48
- Bydliště: Olomoucko
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
takže chyby smazány a ani po delší jízdě se žádná neobjevila, díky
Ford Focus combi 1,6 16V 74kW (7/2007)
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
to mohly byt drive ulozene
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 855
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
Nevíte prosím někdo co znamená chyba B2647?
Výpis z ELMConfigu:
Fault code:
B2647: Antena Circuit Open Circuit #2
Fault status (60):
Test failed: No
Test failed this operation cycle: No
Pending DTC: No
Comfirmed DTC: No
Test not completed since last clear: No
Test failed since last clear: Yes
Test not completed this opeeration cycle: Yes
Warning indicator requsted: No
Nevím jak to přeložit, jestli jako přerušený okruh antény? Ale rádio hraje... Po smazání je chyba okamžitě zpět.
-----------
Ještě doplním, že se jedné o 6cd DAB rádio a má jeden ISO vstup pro anténu.
------------
Tak, teď jsem ho vymontoval a zjistil, že jsem osel. Je tam ještě jedna anténa Fakra, schovaná pod hranou prolisu. Teď je druhá otázka, kam vrazit druhou anténu...
Výpis z ELMConfigu:
Fault code:
B2647: Antena Circuit Open Circuit #2
Fault status (60):
Test failed: No
Test failed this operation cycle: No
Pending DTC: No
Comfirmed DTC: No
Test not completed since last clear: No
Test failed since last clear: Yes
Test not completed this opeeration cycle: Yes
Warning indicator requsted: No
Nevím jak to přeložit, jestli jako přerušený okruh antény? Ale rádio hraje... Po smazání je chyba okamžitě zpět.
-----------
Ještě doplním, že se jedné o 6cd DAB rádio a má jeden ISO vstup pro anténu.
------------
Tak, teď jsem ho vymontoval a zjistil, že jsem osel. Je tam ještě jedna anténa Fakra, schovaná pod hranou prolisu. Teď je druhá otázka, kam vrazit druhou anténu...
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07.07.2014 09:30
Re: Diagnostika-chyby
Dobrý den,
mám stejný problém. Najde se někdo kdo by mě odkázal na nákres kde druhý senzor najdu? Popřípadě, zda má někdo podobnou zkušenost prosím o info. Uvítám také link, kde se dá koupit. Díky.
mám stejný problém. Najde se někdo kdo by mě odkázal na nákres kde druhý senzor najdu? Popřípadě, zda má někdo podobnou zkušenost prosím o info. Uvítám také link, kde se dá koupit. Díky.
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
Chlapi, je normální že tato chyba nerozsvítí MIL? Podle výpisu chyby z ELMconfig to vypadá na přerušovanou závadu, která se objeví jen někdy (možná jednou). Co si o tom myslíte? Turbo je nové (repas). Když ji smažu, je po čase zpátky... MIL kontrolka funguje jinak funguje.
- jocha
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.10.2010 14:07
- Bydliště: okr. Uherské Hradiště
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
Ahoj, při plynulé jízdě po městě se ozval výstražný zvuk a zobrazila chyba "engine malfunction" spolu s rozsvícenou kontrolkou ESP. Pak se nápis změnil na "acceleration reduced". Auto jelo dál, ale protože jsem zastavil na červenou, zkusil sem vypnout motor a znovu nastartovat. To se povedlo a bez jakékoli chyby jsem další dva dny jezdil. Mezi tím jsem provedl kontrolu baterie. Je dobrá (jeden rok stará). Znovu se chyba objevila včera a to až při pátém startu ten den (měl sem různé pojížďky).
Hned při otočení klíčem naskočila chyba "engine malfunction" a nešlo nastartovat. Zkoušel sem zamykat - odemykat, dokonce jsem na chvíli odpojit baterku, ale stále nešlo nastartovat kvůli stejné chybě. Až najednou asi při dvacátém pokusu chyba nenastala a nastartoval sem a dojel domů necelých dvacet kilometrů bez jakýchkoli problémů. Dnes jsem jel jen do servisu a zpět opět bez nejmenšího problému. V servisu mi přečetli tyto chyby:
Palivo/zapalování (HWDA - Duratec 16V)
P1260 -
U0001 -
U0155 - Jednotka TCM neobdržela CAN-data od HEC (Hybrid Electronic Cluster)
- Trvale
Brzda (ABS (Protiblokovací brzdový systém) - ABS/ESP)
U2012
U2202
U1900
Multifunkcní zarízení (GEM (Modul generické energie)
B2894
Dokážete z toho někdo prosím poznat kde je problém? Děkuju.
Hned při otočení klíčem naskočila chyba "engine malfunction" a nešlo nastartovat. Zkoušel sem zamykat - odemykat, dokonce jsem na chvíli odpojit baterku, ale stále nešlo nastartovat kvůli stejné chybě. Až najednou asi při dvacátém pokusu chyba nenastala a nastartoval sem a dojel domů necelých dvacet kilometrů bez jakýchkoli problémů. Dnes jsem jel jen do servisu a zpět opět bez nejmenšího problému. V servisu mi přečetli tyto chyby:
Palivo/zapalování (HWDA - Duratec 16V)
P1260 -
U0001 -
U0155 - Jednotka TCM neobdržela CAN-data od HEC (Hybrid Electronic Cluster)
- Trvale
Brzda (ABS (Protiblokovací brzdový systém) - ABS/ESP)
U2012
U2202
U1900
Multifunkcní zarízení (GEM (Modul generické energie)
B2894
Dokážete z toho někdo prosím poznat kde je problém? Děkuju.
FF II kombi 1.6 Ti-VCT 85 kW - Moondust - 2008 - RC19 KS (6.5x16 ET50) : já
Hyundai Accent 1.4 Elegance - Space Silver - 2008 - MAM W1 (6x14 ET38) : polovička
Hyundai Accent 1.4 Elegance - Space Silver - 2008 - MAM W1 (6x14 ET38) : polovička
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23547
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
P1260 Theft Detected, Vehicle Immobilized
do PCM neprisla korektni data z IPC o cipu v klici (tohle tam muze byt desne dlouho)
U0001 High Speed CAN Communication Bus
chyba na sbernici - tahle je kriticka a brani nastartovani
U0155 Lost Communication With Instrument Panel Cluster (IPC) Control Module
mas automat, ze? jednotka automatu nekomunikuje s budikama ... bez toho nenastartujes
U2012 Communication Bus Error (Non SCP)
chyba na sbernici - tuhle jsem jeste nepotkal
U2202 Invalid Configuration Data Received
v ABS/ESP jsou spatne parametry - je zde napsano, ze auto je automat a pokud se ABS nespoji s TCM, tak vznikne tahle chyba
U1900 CAN Communication Bus Fault
chyba na sbernici - celkem bezna, nicemu nevadi
B2894 Liftgate/Decklid Release Circuit Failure
nefunkcni tlacitko kufru(tohle tam muze byt desne dlouho)
--------------
laicky zaver: blbne Ti modul automatu nebo mas neco s kabelazi/konektorem
do PCM neprisla korektni data z IPC o cipu v klici (tohle tam muze byt desne dlouho)
U0001 High Speed CAN Communication Bus
chyba na sbernici - tahle je kriticka a brani nastartovani
U0155 Lost Communication With Instrument Panel Cluster (IPC) Control Module
mas automat, ze? jednotka automatu nekomunikuje s budikama ... bez toho nenastartujes
U2012 Communication Bus Error (Non SCP)
chyba na sbernici - tuhle jsem jeste nepotkal
U2202 Invalid Configuration Data Received
v ABS/ESP jsou spatne parametry - je zde napsano, ze auto je automat a pokud se ABS nespoji s TCM, tak vznikne tahle chyba
U1900 CAN Communication Bus Fault
chyba na sbernici - celkem bezna, nicemu nevadi
B2894 Liftgate/Decklid Release Circuit Failure
nefunkcni tlacitko kufru(tohle tam muze byt desne dlouho)
--------------
laicky zaver: blbne Ti modul automatu nebo mas neco s kabelazi/konektorem
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jocha
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.10.2010 14:07
- Bydliště: okr. Uherské Hradiště
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
Děkuju za popisy. Konečně jsem si našel někoho (mimo servis Ford), kdo si troufne na opravu a vyzná se v tom. Podle něj to vypadá nejspíš na palubní desku, případně jednotku ABS/ESP. (Automat nemám.) Problém je, že se chyba neopakuje od doby, co jsem mu auto zavezl a on si přečetl a vymazal chyby. Asi budu muset zase sednout do auta já.
FF II kombi 1.6 Ti-VCT 85 kW - Moondust - 2008 - RC19 KS (6.5x16 ET50) : já
Hyundai Accent 1.4 Elegance - Space Silver - 2008 - MAM W1 (6x14 ET38) : polovička
Hyundai Accent 1.4 Elegance - Space Silver - 2008 - MAM W1 (6x14 ET38) : polovička
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23547
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Diagnostika - vyčtené chyby
... a nevrtal ses v parametrech?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů