Stránka 1 z 1

Nezapojeny vyvod tddi

Napsal: 10.07.2013 23:43
od hardysk2
Dnes zem zaslepoval egr a na privodu spalin k ventilu jsem nasel nezapojeny ventil. K cemu slouzi tento vyvod, ktery neni na mem 2002 tddi zapojen? Hadice co bych rekl ze by na nej mela byt je spojena s jinou hadici, netusim kam vede?
Obrázek

Re: Nezapojeny vyvod tddi

Napsal: 11.07.2013 15:39
od hardysk2
Dnes jsme se na to s kolegou znova podivali je to na ohrev vody, podtim je ventil dalsi, jednim jde voda dovnitr a jednim ven - pak uz pres svicky co ohrivaji vodu a do kabiny. Predchozi majitel ty hadice spojil a tim vyradil ten ohrev od vyfuku (privodu egr). Nevim proc. Jedine by to bylo nejak ucpane nebo ten vymenik vyfuku prorezly...?

Re: Nezapojeny vyvod tddi

Napsal: 11.07.2013 16:02
od vitut
Neni to obracene? Maji se tim chladit spaliny, ktere jdou vratnym potrubim zpet do sani. Nejspis to bude odpojene, protoze se ztracela voda. Otazkou je, co to casem udela, kdyz se spaliny nechladi ...

Re: Nezapojeny vyvod tddi

Napsal: 11.07.2013 16:51
od hardysk2
Podle me je mozne ze to plni funkci jak ohrevu vody tak chlazeni spalin. Egr sem zaslepil pod ventilem takze do motoru uz se spaliny nevraci. Jen by me zajimalo pokud je to vevnitr derave tak je mozne ze tam unikaji spaliny. Ty napojovaci ventily kde chybeji ty hadice jsou uvnitr cerne od sazi... To bych zrejme ztracel tlak ve vyfuku pro turbo ne? Muselo by se to zaslepit na prirube toho zpetneho potrubi?

Re: Nezapojeny vyvod tddi

Napsal: 11.07.2013 23:06
od vitut
Tak overeno - je to chladic recirkulovanych spalin, ma to snizovat teplotu spalin vstupujicich zpet do sani (sklesa teplota spalovani) a nasledne produkci oxidu dusiku. Obcasna zavada byla netesnost vnitrni komory a tim ztrata chladici kapaliny. Pokud mas pocit, ze to byl odpojeno z tohoto duvodu, muze byt pak problem s nizkym tlakem spalin.