Stránka 1 z 2

Max. rychlost

Napsal: 16.04.2007 10:47
od velcro
Zdravim... chci se zeptat kolik vam max. jede fofik 1.6 16v?

Pred 2 mesici jsem svoje auticko vez z Liberce a na zkousku jsem na dalnici jel i 195km/h, pak uz jsem to pustil.. ted o vikendu jsem nevytlacil vic nez 180km/h, nevite nekdo jak je to mozny? jestli se mi ty koniky nejak ztratili, docela me to stve :cry:

Napsal: 16.04.2007 11:00
od Skubi
no vzhledem k tomu, že mám maximálku nějakejch 180, tak jsem to už ve 170 neměl sílu dále pokoušet, ale ani jsem nepostřehnul, že těch 170 jedu, jen žena vedle přestala mluvit :lol:
nejel jsi poprvé z kopce a ještě s větrem v zádech ? :wink:

Napsal: 16.04.2007 11:03
od zirafak

Napsal: 16.04.2007 11:06
od Skubi
tak dokonce jsem jel ještě rychleji, no už to bude rok a paměť už tak neslouží :lol: :lol:

Napsal: 16.04.2007 12:03
od velcro
nn, na rovince.. ze by ten vitr :D

Napsal: 19.04.2007 12:21
od stan
205 aj s rodinkou na zimakoch a este tahal nebyt jednej astry ktora sa mi vtrepala do cesty, potom sa mi uz nechcelo roztahovat, skuste natankovat shell v-power RACING uvidite ten rozdiel, na bezny v-power alebo 98 nereaguje nijak prevratne oproti 95, ale 100 je supa :-)

Napsal: 19.04.2007 18:05
od chmelko
hmm, racing...stale ma kare ho tam naliat, ale mam uz strach, ci nebude vo valcoch az prilis velka teplota....co vy na to?

Napsal: 19.04.2007 18:15
od KUTY
Racing je len pre zavodne auta resp. v beznej prevadzke asi len RS, ST apod. Ja soobne by som ho tam nedaval, nemam dovod.
Ak ma niekto chipnuty motor resp. nejaky vyssie uvedeny, tak asi skusi co to spravi, ale pre nase klasicke motory nie.

Napsal: 19.04.2007 18:33
od Jiri02
Myslim, ze vyssi oktanove cislo nema vliv na teplotu ve valcich. Naopak tomu muze byt, pokud se pouzije nizkooktanovy benzin do motoru staveneho na vysokooktanovy - pak muze dochazet k detonacim i pri vysokych otackach, ktere ani tak nejsou slyset, ale projevi se narustem teploty motoru.
Nevim, zda V-power bude mit nejaky vyrazny vliv na max. rychlost. Docela by mne to zajimalo. Spis si ale myslim, ze je to jen reklama, ale nezkousel jsem.

Napsal: 19.04.2007 18:48
od UcuLeLembo
Já jsem přešel na V-power a nějakou změnu jsem nezaznamenal,kromě toho že mi přestaly samovolně stoupat otáčky ( někdy až na 5000)a teď mám klid.Jednou jsem tam musel dát 95 a bylo to na novo,tak teď už tam dávám je V power.

Napsal: 19.04.2007 18:54
od Dany
Z Postupic 180. :wink:

Napsal: 19.04.2007 19:04
od Skubi
Dany píše:Z Postupic 180. :wink:
to jsi pospíchal domů, aby jste se pořádně vyspali :wink:

Napsal: 19.04.2007 19:24
od Frost
Náš motor 1.6l má kompresní poměr 11:1 a proto je znát když se do něj nalije 100 oktanový benál. 100 oktanů napomáhá přesnějšímu spalování v tak velké kompresi jako je v našich 1.6kách. Nevidím důvod proč by se měla teplota při jeho použití navyšovat. Mám chip od Bitpower a vždy když dám VPover racing tak mi klesne spotřeba a motor lépe jede...je kultivovanější. A neřekl bych, že je to způsobeno chipem ale stavbou motoru...prostě mu chutná. U netknutých motorů 2.0 takový rozdíl nepoznáte i když tam něco je :-)

Napsal: 19.04.2007 19:55
od siki
ADAC odpovídá na otázku kdo vlastně potřebuje vysokooktanové palivo lakonicky: nikdo. Podle výrobců automobilů jsou snímače klepání v dnešních motorech nastaveny na nejvýše 98oktanový benzín a větší potenciál paliva nejsou schopny za běžných podmínek využít. :lol:
http://news.auto.cz/aktuality/100-oktan ... power.html

Napsal: 19.04.2007 21:28
od chmelko
hmmm,tak to je zaujimavy názor..tankujem vylucne V-power a som spokojny..tachometer mi uz ukazovala aj cca. 205,mozno malinko z kopecka, ale nemal som GPS tak neviem skutocnu rychlost..
inak cena benzinu ide hore,takze max.zostanem u V.power, moja psychologicka hranica je 30kc/liter, takze ak bude zanho ta 100 tak hoi tam nalejem :wink: