Stránka 1 z 1

2.0 tdci motor cuka

Napsal: 18.12.2013 20:10
od jh.bullit
ahoj focus 2.0 tdci 100 mi cuka dela to zhruba od 1500-2500 otacek zejmena s lehkou nohou nebo kdyz se snazim drzet konstantne plyn auto silne cuka muze to delat vstik nebo cerpadlo nebo je nejaka jina moznost priapdne nekdo z pardubic nebo okoli kdo by udelal diagnostiku a rekl mi cim to je diky za rady jinak kdyz autu nalozim tak jede v pohode vykon ma a to cukani se projevuje u studeneho motoru vic u zahrateho min ale taky

Re: 2.0 tdci motor cuka

Napsal: 18.12.2013 20:15
od miki21

Re: 2.0 tdci motor cuka

Napsal: 28.04.2017 19:22
od petras66
Nechci zakladat nove tema a nic podobneho jsem tu nenasel (mozna blbe hledam). Me cuka auto kdyz mam plyn. pedal v urcite poloze, spis jen tak trochu plynu, klidna jizda. cuka to znatelne a NEZALEZI na otackach ani rychlosti???? je v haji pedal???

Re: 2.0 tdci motor cuka

Napsal: 01.05.2017 12:11
od forinti
petras66: Kolik máš najeto a jaký je rok výroby? Je to lepší nebo horší s teplým motorem?

Re: 2.0 tdci motor cuka

Napsal: 01.05.2017 15:50
od petras66
cca 206 tis.km . prijde mi to stejny, studenej i teplej. a bud mam kliku a netrefim tu pozici plynu a nekdy to nedela vubec.

Re: 2.0 tdci motor cuka

Napsal: 01.05.2017 19:41
od durika
može vám blbnuť aj plynový pedál.

Re: 2.0 tdci motor cuka

Napsal: 22.06.2017 10:11
od V12
V prvom rade - kedy bol vymeneny palivovy filter ? Je cisty ? Nenatankoval si nejaku pofidernu naftu ?
V druhom rade - dat na diagnostiku a merat tlak paliva v raile, obvykle za ustalenej jazdy prudko kolise. To potom moze mat hlavne 3 priciny :
- vadne cidlo tlaku, resp. jeho konektory a kable
- vadny regulator vystupneho tlaku z CR cerpadla, toto je drahsia a podstatne pravdepodobnejsia moznost
- vadne vstrekovace

Nestalo sa ti ani raz, ze by auto na prvy pokus nenastartovalo, no potom naskocilo na brnk ? Alebo po vytoceni cez 4000 otacok nezakaslalo a nerozsvietila sa kontrolka ESP spolu s hlaskou ESP fail ? Ak ano, s pravdepodobnostou rovnajucou sa istote je to regulator tlaku. Opat su 2 moznosti riesenia :
- pokial nie je uplne vylagrovany, mohlo by stacit vyjazdit niekolko nadrzi vysokoaditivovanej nafty (mne to pomohlo a problem s ESP fail po vytoceni cez 4200 rpm prestal, mne ale motor necukal)
- ked je vadny, treba to vyriesit, v case, ked som mal FFII 2.0TDCI, tak vymena jedine komplet s cerpadlom, pretoze to nevedeli opravovat, dnes by to uz malo byt mozne repasovat

Zacal by som kontrolou palivoveho filtra, ked je dno nadobky posiate pilinami, auto poskladat a lacno predat, kupujuceho upozornit na potencialny problem cerpadlo+vstrekovace, inak sa nevyhnes oprave cez 1000-1500 EUR...

Re: 2.0 tdci motor cuka

Napsal: 04.08.2020 17:52
od Pán
Ahoj, mám ty samé problémy. Jen mi k tomu ještě auto žere asi 10L/100 km.
EGR zaslepený, škrtící klapka ok, aditivum doplněno, DPF na místě vypálen.
Do palivového filtru jsem nekoukal.
Mohou být příčiny těchto problémů vstřiky? Čidla? DPF po smrti, nebo tem palivový filtr?

Re: 2.0 tdci motor cuka

Napsal: 04.08.2020 18:53
od ZaQik
proc se ptas na to same jako jinde? precti si pravidla

zamykam