Stránka 1 z 3
Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 07:18
od berusek1
Zdravím všechny. prohledal jsem prvních 10 stran tématů a nenašel nikde zmínku o palivových čerpadlech a tak se ptám, jestli někdo nevíte o někom (nejlépe okolí ostravska ale není to podmínkou) kdo by dělal repase palivového čerpadla na model 1,8 TDCI 85k - výroba 12/2006. Motor má najeto jen 137 tis ale podle mechaniků je to nejpravděpodobnější příčina a nové čerpadlo stojí 25 litrů. Díky všem co mi poradí
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 12:32
od piechnik
DUDIK KYLESOVICE u OPAVY.Tel. Dudik 603 901 906.Zavolej a uvidis co na rekne .
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 13:00
od piechnik
Auto nestartuje a jestli mas kovove castecky v palivovem filtru tak je cerpadlo v haji .Ja mel taky ten problem .
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 13:06
od berusek1
JJ mám přesně ten problém

- kolik tě vyšla ta oprava? mám trochu strach že pročištění vstřiků, kontrola na ultrazvuku a nové čerpadlo mě vyjde na 35 litrů - to je na

Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 13:09
od stano.
Treba nielen skontrolovat vstreky, ale aj vycistit palivove vedenie, nadrz a novy filter.
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 13:16
od berusek1
stano. píše:Treba nielen skontrolovat vstreky, ale aj vycistit palivove vedenie, nadrz a novy filter.
Tohle je už provedeno, měli jsme podezření jestli to nezpůsobila i nekvalitní nafta (klasika od lukoilu) ale ta to asi jen dorazila. Asi to nechám vyčistit ještě jednou až se namontuje nové čerpadlo (přece jen se mi kvůli 2 tis za komplet vyčištění palivového okruhu nechce zničit čerpadlo za 25).
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 13:21
od stano.
Skor si to odseru vstreky.
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 13:24
od piechnik
Stalo to 23 000kc

Ja nechal sehnat starsi cerpadlo +prace a nove prepady ve fordu .
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 13:28
od piechnik
Hlane udelej to co pise STANO .
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 13:39
od smoula
berusek1 píše:stano. píše:Treba nielen skontrolovat vstreky, ale aj vycistit palivove vedenie, nadrz a novy filter.
Tohle je už provedeno, měli jsme podezření jestli to nezpůsobila i nekvalitní nafta (klasika od lukoilu) ale ta to asi jen dorazila. Asi to nechám vyčistit ještě jednou až se namontuje nové čerpadlo (přece jen se mi kvůli 2 tis za komplet vyčištění palivového okruhu nechce zničit čerpadlo za 25).
V klidu jo? Nafta od Lukoilu není špatná

Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 13:51
od Klvys
ten samy problem jako ja.me to stalo 50-60.nove cerpadlo stare bylo moc poskozene,dva vstriky nove 2 vycistene,novy filtr,a cela soustava vycistena trubky,nadrz atd.
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 03.02.2014 16:37
od Jardak
A to se všude uvádí, že čerpadla u 1,8 TDCi u FF2 drží.....

Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 04.02.2014 07:18
od berusek1
Jardak píše:A to se všude uvádí, že čerpadla u 1,8 TDCi u FF2 drží.....

JJ taky jsem to někde slyšel

Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 04.02.2014 07:23
od V12
Drzi, pokial sa do toho nedava smejdova nafta z pokutnych zdrojov - kolko ludi sa tu chvalilo, ze ma naftu zadara ? A takto to potom vyzera.
Tiez som mal naftaka s cerpadlom a vstrekmi od Siemensu - vraj to malo byt lepsie, ako Delphi, Denso, Bosch ci cokolvek ine. Z mojho pohladu nebolo - po 160k km 1 vstrek v haji, druhy silne nacaty, treti na hranici pouzitelnosti a stvrty OK. Ja som do toho lial iba OMV, SHELL a SLOVNAFT naftu, obcas aj trochu VIF, to ma potom ale prestalo bavit. To podstatne - cim to krmil predosly majitel vo Francuzsku, netusim. Takze ak tam lial 140 tisic km sracky, muselo sa to prejavit a moj pohlad na vec ne nespravny. Podstatne je to, ze vstreky som musel vymenit.
Re: Repase palivového čerpadla 1,8 TDCI 85k
Napsal: 04.02.2014 07:58
od berusek1
V12 píše:Drzi, pokial sa do toho nedava smejdova nafta z pokutnych zdrojov - kolko ludi sa tu chvalilo, ze ma naftu zadara ? A takto to potom vyzera.
Tiez som mal naftaka s cerpadlom a vstrekmi od Siemensu - vraj to malo byt lepsie, ako Delphi, Denso, Bosch ci cokolvek ine. Z mojho pohladu nebolo - po 160k km 1 vstrek v haji, druhy silne nacaty, treti na hranici pouzitelnosti a stvrty OK. Ja som do toho lial iba OMV, SHELL a SLOVNAFT naftu, obcas aj trochu VIF, to ma potom ale prestalo bavit. To podstatne - cim to krmil predosly majitel vo Francuzsku, netusim. Takze ak tam lial 140 tisic km sracky, muselo sa to prejavit a moj pohlad na vec ne nespravny. Podstatne je to, ze vstreky som musel vymenit.
No já auto koupil když mělo 97 tis (snad poctivých dle servisní knížky i historie z netu) a co kdo do toho lil za sračky předtím nevím. Já jsem používal Lukoil naftu a pak prémiové nafty od OMV a SHELL. Ještě jsem do toho přidával aditivum pro lepší mazání a spalování (prodlužuje životnost motoru atd atd ) doporučení mechanika a kapsle stála 50 Kč na celou nádrž takže pohoda.