Stránka 1 z 1

downpipe

Napsal: 05.02.2014 15:01
od ST Max
Je tady uz spousta o upravach ale temata se michji ze nemuzu nic najit.

Dokaze mi nekdo poradit jaky muze mit vliv vymena Downpipe za vetsi a pouziti Decatu se stejnym prumerem a pak pokracovani originalnim vyfukem? Je to k necemu kdyz vyfuk nebude dale pokracovat vetsim prumerem????

Mam ted Bluefin Stage 1 (jiny Stage na s-maxe nedelaji), rozsiril jsem to o intercooler, otevrene sani, decat a chci prave zkusit ten downipe mongoose.

A dalsi dotaz je na Code Red. je fakt ze tady neni moc lidi co s tim ma asi zkusenost nicmene mi mozna nekdo poradi.

Na webu vyrobce je psane pro S-max 2,5T

Stage 1 261 PS jen chip

Stage 2 275 PS (202 KW) mit 452 NM V-Max: 248 km/h +trubka sani a intercooler

Stage 3 305 PS (224 KW) mit 503 NM V-Max: 260 km/h +trubka sani, intercooler a druhe turbo

Jaky byva rozdil mezi programem u stage 1 a 2. Neni ten narust vykonu jen v tech periferiich a nebo je skutecne i jina mapa? Zvazuju ze hodim Bluefin do kose a koupim tu Stage 2 code red ale nerad bych zjistil ze je to stejny vysledek jako u Bluefinu. ktery uvadi cca 260PS

Re: downpipe

Napsal: 05.02.2014 18:37
od Johnny ST
Vyfukove plyny cestou ve vyfukovem potrubi chladnou a tim zmensuji svuj objem a tim se vytvari podtlak pro lepsi vyplach valcu. Proto se obecne u atmosferickych motoru vyfuku postupne snizuje prumer. U turbomotoru to funguje malinko jinak, do sani je vzduch plnen pod tlakem, takze tam neni tak velka potreba vyfuk postupne zuzovat. Na druhou stranu je u 2.5T spolehano hlavne na objem motoru a jeho atmosfericky charakter a je doplneno jen malinke turbo. Proto napriklad vyfuky od Millteku, ktere pro tento motor patri ke spicce, svuj prumer zmensuji. Downpipe a decat ma 3" a catback uz jen 2,75". Take to ma za nasledek to, ze pri bezne cestovni rychlosti neduni do kabiny auta. Nevim, jak se bude chovat 3" decat + downpipe s originalnim 2,5" potrubim.

Code Red v Cechach nebude prilis rozsireny. Sam nemam s timto cipem zadne zkusenosti. Dreamscience napriklad mapu stage 2 upravuje na zvetsene prumery sani, vyfuku. Napriklad u mapy ModX primo doporucuji zvetseny downpipe. Pri teplotach nad 20 stupnu prijde na radu zvetseny intercooler.

Nevim, jestli ma S-Max jine turbo, ale jini upravci u focusu ST dokazi s originalnim turbem i dost pres 300PS. Zkusil bych spise napsat treba do dreamscience, jestli jdou jejich mapy pouzit i pro S-Maxe.

Re: downpipe

Napsal: 05.02.2014 18:45
od vhanzl
Lepší by to asi bylo komplet s výfukem. Na RS teď dávám 3´´ downpipe + decat + výfuk, intercooler, sání, inlet plenum, 650cc vstřiky. Řešil jsem taky všelijaký čipy a nakonec jsem našel tohle http://www.tpower.cz

Dokážou nahrát různé mapy a mají software+brzdu na individuální ladění.

Za standart chip chtěli 8,8 tis resp. 9,8 tis za výkonější nebo 16 tis. za individuální ladění na brzdě.

Re: downpipe

Napsal: 05.02.2014 20:56
od 6666667
Johnny ST píše: Proto napriklad vyfuky od Millteku, ktere pro tento motor patri ke spicce, svuj prumer zmensuji. Downpipe a decat ma 3" a catback uz jen 2,75".
Aha a že Milltek Ultimate Cat Back je 3palcovej.....ten bude asi horší :wink:

Re: downpipe

Napsal: 05.02.2014 21:34
od ST Max
Johnny ST píše:Downpipe a decat ma 3" a catback uz jen 2,75". Take to ma za nasledek to, ze pri bezne cestovni rychlosti neduni do kabiny auta. Nevim, jak se bude chovat 3" decat + downpipe s originalnim 2,5" potrubim.

To ja prave zvazuju ze dam 3" downpipe a pak asi 2,75" decat a pak origo vyfuk. Predelat cely vyfuk me u rodinneho sportbusu nikdo nedonuti kvuli hluku... :)


Nevim, jestli ma S-Max jine turbo, ale jini upravci u focusu ST dokazi s originalnim turbem i dost pres 300PS. Zkusil bych spise napsat treba do dreamscience, jestli jdou jejich mapy pouzit i pro S-Maxe.
podle E-catu by melo byt turbo stejne. Bluefin na muj dotaz o lepsi mapu z focuse odepsal s tim ze S-Max ma jiny paivovy system. Zatim jsem ale nenasel nikde presne odlisnosti. Kde toho S-Maxe udusily :(

Re: downpipe

Napsal: 05.02.2014 22:59
od foki
kuga s tim samym motorem ma 147kW

Re: downpipe

Napsal: 06.02.2014 07:31
od ST Max
To vim Milane, ale kde je ten zasadni rozdil. Je to jen v softu? Ted si marne vzpominam ze kdyz jsem menil intercooler tak jsem mel jine prumery hadic u cooleru nez na focusu ST, protoze rady ktere jsem tady dostal jake pouzit kolena atd, proste nesedely. Skoda ze nemam s kym porovnavat. CRad bych tomu vsemu prisel na kloub a dal to konecne do nejakeho uspokojiveho stavu.

Re: downpipe

Napsal: 06.02.2014 16:30
od Johnny ST
6666667 píše:
Johnny ST píše: Proto napriklad vyfuky od Millteku, ktere pro tento motor patri ke spicce, svuj prumer zmensuji. Downpipe a decat ma 3" a catback uz jen 2,75".
Aha a že Milltek Ultimate Cat Back je 3palcovej.....ten bude asi horší :wink:
Proto jsem psal, ze u turbo motoru je to trochu jinak. Nicmene ST ma opravdu malou turbinku a muj nazor je, ze mu zuzeni catbacku nevadi. Dokonce vim o pripadu, kdy s puvodnim turbem a origo catbackem nabrzdili temer 330hp :)

Ultimate je jina pisnicka :) To je v podstate kus roury a je to hrozny randal :) Slysel jsem ho na zivo a na auto bych ho nechtel. Je to uz moc hardcore na me. Kazdopadne vsechny 3" systemy duni do kabiny pri bezne cestovni rychlosti. Milltek sport ne a verim tomu, ze je to take zpusobeno zuzenim catbacku. Sam mam verzi bez rezonatoru a duneni se nekona.