12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
ted si typnu ze muze mit na plyn cca 100t km a hlava co vim poprve
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
foki má pravdu
el_Barto: klikni na ikonu spotřeby a dočteš se historii mého nájezdu na LPG i kdy přišly první problémy
další info:
- aktuálně cca 101tis. na LPG a lítám dál jedna radost
- Elpigaz s 1x provedena repase LPG vstřikovačů za pár stokorun, dají se jednotlivě rozebrat a vymění se jen jádro nebo těsnící gumičky (dělal AutoGasCoubal v Praze)
- benzínové vstřikovače původní
- hlava a ventily se dělaly poprvé jak už zmínil foki
- přívstřik benzínu mám vypnutý, byl nastaven od 4tis. a tím pádem vlastně skoro nefungoval
- můj aktuální jízdní styl je do 3,5tis. otáček + sem tam protáhnout při jízdě na benzín na max
- spotřeba v posledním roce při mém stylu jízdy +/- 8l LPG/100km a cca 0,6l N95/100km ...
- na jaře nechám preventivně změřit vůle (to bude cca 25tis km od opravy) neočekávám zásadní problém
el_Barto: klikni na ikonu spotřeby a dočteš se historii mého nájezdu na LPG i kdy přišly první problémy
další info:
- aktuálně cca 101tis. na LPG a lítám dál jedna radost
- Elpigaz s 1x provedena repase LPG vstřikovačů za pár stokorun, dají se jednotlivě rozebrat a vymění se jen jádro nebo těsnící gumičky (dělal AutoGasCoubal v Praze)
- benzínové vstřikovače původní
- hlava a ventily se dělaly poprvé jak už zmínil foki
- přívstřik benzínu mám vypnutý, byl nastaven od 4tis. a tím pádem vlastně skoro nefungoval
- můj aktuální jízdní styl je do 3,5tis. otáček + sem tam protáhnout při jízdě na benzín na max
- spotřeba v posledním roce při mém stylu jízdy +/- 8l LPG/100km a cca 0,6l N95/100km ...
- na jaře nechám preventivně změřit vůle (to bude cca 25tis km od opravy) neočekávám zásadní problém
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
takze v podstate jezdis celkovymi naklady na lpg jako jen na spotrebu u n95 . zkus udelat tabulku s naklady jen benzinovymi ( bez opravy hlavy a bez servisu a revizi plynu ) . to si myslim ze bude kolem 4kc /km .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
je to v tom obrázku ... a v podpisu klikni na mé spotřeby, je tam všechno podrobně. chybí mi tam teď jen poslední cena za 5L flashlube kterou doplním až vše spotřebuji a koupím další a cena za dodělání rozvodu flashlube ...
náklady 1,40 na km jen LPG
náklady 2,70 na km jsou celkové tzn. LPG + N95, gumy, oleje, dálniční známky, přestavba na LPG, povinné, havarijní, servisy + oprava zaklepaných ventilů, STK+emise, přezouvání + vyvažování, flashlube, pravidelné revize LPG, ... prostě vše. Kromě snad jen stěračů a žárovek
foki: prodal jsi mi dobrý kus je to držák a ty ventily, to byla moje blbost
náklady 1,40 na km jen LPG
náklady 2,70 na km jsou celkové tzn. LPG + N95, gumy, oleje, dálniční známky, přestavba na LPG, povinné, havarijní, servisy + oprava zaklepaných ventilů, STK+emise, přezouvání + vyvažování, flashlube, pravidelné revize LPG, ... prostě vše. Kromě snad jen stěračů a žárovek
foki: prodal jsi mi dobrý kus je to držák a ty ventily, to byla moje blbost
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
a mas to jen na spotrebach.cz nebo i nekde v exelu ? me b prave zajimalo rozdil benzin vs plyn v kompletu
tzn vyhazet veci spojene s plynem a nechat jen benzinove , kolik by byly naklady na km
tzn vyhazet veci spojene s plynem a nechat jen benzinove , kolik by byly naklady na km
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
excel nemám a zkreslovalo by to celkové náklady, protože nevím jakou spotřebu bych měl na benzín tu bych musel odhadnout
kouknout na poctivého statistika na spotřebách, který tam sype data jako já a má benzíňáka nebo vyhlásit pátrání na fóru, určitě nejsem jedinej postiženej
kouknout na poctivého statistika na spotřebách, který tam sype data jako já a má benzíňáka nebo vyhlásit pátrání na fóru, určitě nejsem jedinej postiženej
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17.08.2014 21:35
- Bydliště: Ostrava
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
Ahoj, i když nejezdím na LPG, nechci zakládat nové téma tak napíši sem.
dlouhá verze:
Včera při popojíždění na světelné křižovatce mi auto cuklo při rozjíždění na jedničku, jak kdyby mi v autoškole skočil instruktor na brzdu bez sešlápnutí spojky. O 50 metrů dál se rozjíždím znovu, pocit jak kdyby byla zatažená ruční brzda. Otáčky jsem mohl mít kolem 1800-2000 a spojka sotva zabírala (mohl jsem jet max 2 km/h). Najednou rána jak z děla pocitově od zadního pravého kola (myslel jsem ze rupla pružina). Jenže mi začal dost nepravidelně motor po uvolnění plynu vibrovat na volnoběhu a blikala kontrolka check engine. Takže jsem usoudil ze rána byla od výfuku. Opatrně jsem dojel za světelnou, kde jsem to chcípl a koukal jestli se mi neurval výfuk někde u motoru. Doma sem přes forscan zjistil chybu P0304. Což je cylinder 4 misfire. Otázka zní: mohli mi přeskočit rozvody a potkat se ventily s hlavou válce nebo to může být jen nějaká banalita s cívkou, kabelem nebo svíčkou a do výfuku střelil nespálený benzín? Domu jsem nějaké 3 km ještě dojel a auto jede na 1,2 a R pocitově jak diesel. Při 2000 ot/m už jede krásně líně hladce jak to umí 1.4 motor. Do vyšších otáček sem to raději nehonil a byl rád že jsem dojel bez problémů domů. Najeto má 99 931 km (za týden jsem objednaný na výměnu rozvodů). Tak ať vím kolik vlasů mi vypadá při placení faktury. Díky Mirek
krátká verze:
1. pomalý rozjezd - bomba jak cyp někde odzadu auta a kontrolka check engine
2. nepravidelný chod volnoběhu a 1,2 a R stupně rozjezd jak diesel(tři válce)
3. 3 km klidná jízda domů, auto nad cca 1800 ot/m se chovalo normálně
3. chyba p0304 - cylinder 4 misfire (čtvrtý válec nezapaluje)
4. možné příčiny a důsledky?
dlouhá verze:
Včera při popojíždění na světelné křižovatce mi auto cuklo při rozjíždění na jedničku, jak kdyby mi v autoškole skočil instruktor na brzdu bez sešlápnutí spojky. O 50 metrů dál se rozjíždím znovu, pocit jak kdyby byla zatažená ruční brzda. Otáčky jsem mohl mít kolem 1800-2000 a spojka sotva zabírala (mohl jsem jet max 2 km/h). Najednou rána jak z děla pocitově od zadního pravého kola (myslel jsem ze rupla pružina). Jenže mi začal dost nepravidelně motor po uvolnění plynu vibrovat na volnoběhu a blikala kontrolka check engine. Takže jsem usoudil ze rána byla od výfuku. Opatrně jsem dojel za světelnou, kde jsem to chcípl a koukal jestli se mi neurval výfuk někde u motoru. Doma sem přes forscan zjistil chybu P0304. Což je cylinder 4 misfire. Otázka zní: mohli mi přeskočit rozvody a potkat se ventily s hlavou válce nebo to může být jen nějaká banalita s cívkou, kabelem nebo svíčkou a do výfuku střelil nespálený benzín? Domu jsem nějaké 3 km ještě dojel a auto jede na 1,2 a R pocitově jak diesel. Při 2000 ot/m už jede krásně líně hladce jak to umí 1.4 motor. Do vyšších otáček sem to raději nehonil a byl rád že jsem dojel bez problémů domů. Najeto má 99 931 km (za týden jsem objednaný na výměnu rozvodů). Tak ať vím kolik vlasů mi vypadá při placení faktury. Díky Mirek
krátká verze:
1. pomalý rozjezd - bomba jak cyp někde odzadu auta a kontrolka check engine
2. nepravidelný chod volnoběhu a 1,2 a R stupně rozjezd jak diesel(tři válce)
3. 3 km klidná jízda domů, auto nad cca 1800 ot/m se chovalo normálně
3. chyba p0304 - cylinder 4 misfire (čtvrtý válec nezapaluje)
4. možné příčiny a důsledky?
Focus II, 1.4 16V 59kW, 2005, sublime
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
prohoď svíčku ze 4. válce s jiným a uvidíš, potom postupovat směr kabely a cívka
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3863
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
u mna to je:foki píše:a mas to jen na spotrebach.cz nebo i nekde v exelu ? me b prave zajimalo rozdil benzin vs plyn v kompletu
tzn vyhazet veci spojene s plynem a nechat jen benzinove , kolik by byly naklady na km
Tankovanie: 0,104 Eur/km
Servisy 0,012 Eur/km (tu som si nie celkom 100= isty ci tam je komplet vsetko)
Vydavky navyse: 0,026 Eur/km
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
2 mirek.n:
Také jsem se setkal s ranou do výfuku a špatným chodem do těch 2 tis. otáček. Doporučuji velmi dobře zkontrolovat kabely, zda nejsou nakousané od kuny. U mě to na první pohled nebylo vidět, až když jsem kabel vyndal a ohnul, tak se objevily díry.
Druhou možností je cívka, a to hlavně konektor od cívky (podívat se, zda není na kontaktech koroze, protože na tento konektor kape voda, pokud protéka kolem ostřikovačů).
Také jsem se setkal s ranou do výfuku a špatným chodem do těch 2 tis. otáček. Doporučuji velmi dobře zkontrolovat kabely, zda nejsou nakousané od kuny. U mě to na první pohled nebylo vidět, až když jsem kabel vyndal a ohnul, tak se objevily díry.
Druhou možností je cívka, a to hlavně konektor od cívky (podívat se, zda není na kontaktech koroze, protože na tento konektor kape voda, pokud protéka kolem ostřikovačů).
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17.08.2014 21:35
- Bydliště: Ostrava
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
Ahoj, asi to bude jak říkáš. Kryt od Volva hold není všemocný. Navíc na svíčky chcalo asi 9 roků než se auto dostalo k nám Divné že to předchozí majitel neřešil, když auto nebylo ani garážované. Zítra mi to vrátí z forda, ale říkal že motor je OK, takže zase tolik vlasů mi nevypadá
Focus II, 1.4 16V 59kW, 2005, sublime
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
Může to být i kombinace poškozených (pokousaných) kabelů a chcaní na ně. Samotné chcaní by totiž vadit nemělo, voda by se měla vypařit. Ale stačí netěsný kabel, trochu vody a dělá to tuhle neplechu. Jsem zvědavý, co to nakonec bude, nicméně předpokládám, že servis při nejhorším vyměnil svíčky, kabely a cívku, přičemž ty první dvě věci je stejně potřeba občas vyměnit.
P. S. Mám informace od kolegy, že mu pokousaly kabely městské krysy. Jednu totiž pak chytil do pastičky.
P. S. Mám informace od kolegy, že mu pokousaly kabely městské krysy. Jednu totiž pak chytil do pastičky.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17.08.2014 21:35
- Bydliště: Ostrava
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
Svíčky jsem kupoval na jaře tak nebudou mít víc jak 5000. Ale zase svíčky jsou to nejlevnější z těch možností, takže chci věřit že odešla jen ta jedna svíčka
edit: tak to byli svíčky.. údajně na tom byly tak špatně vlivem koroze, že házely zkrat. Prý se to z toho prostoru voda nevypaří. Zajímavé ale je, že svíčky po původním majiteli najeli 60 000 km a tyhle 4 500 km? Kryt na motor tomu prej vůbec nepomůže, takže máme nové ostřiky, kolem kterých už nebude chcát voda.
edit: tak to byli svíčky.. údajně na tom byly tak špatně vlivem koroze, že házely zkrat. Prý se to z toho prostoru voda nevypaří. Zajímavé ale je, že svíčky po původním majiteli najeli 60 000 km a tyhle 4 500 km? Kryt na motor tomu prej vůbec nepomůže, takže máme nové ostřiky, kolem kterých už nebude chcát voda.
Focus II, 1.4 16V 59kW, 2005, sublime
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 03.02.2023 17:15
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
Caute, mam ponuku kupit focus 1,6 74kw 2008 LPG a tiez ukazuje chybu P0304. Viem, ze to moze byt zla sviecka, cievka, kabel, ale nepochopil som uplne presne tie dalsie problemy o co este moze ist. Vie mi to niekto zjednodusene povedat coho sa este obavat, ak to nebude len v tomto?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host