Stránka 1 z 2

problém při startu

Napsal: 04.03.2014 12:41
od klobi2664
Ahoj,
mám problém při startu, kdy se mi klepe motor a kolísají otáčky, čím chladněji tím horší. Najeto mám cca 200t km.
Vstřikovače mám po repasu, čerpadlo taky, v dieselservisu jim to ukazuje vyšší korekci vstřikovače na prvním válci, diagnostika ukazuje stále chybu P0033 Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit - měnil jsem již tlakový převodník. Nechal jsem si změřit kopresní tlaky a taky OK.
Máte někdo tip čím by to mohlo být, díky

Re: problém při startu

Napsal: 04.03.2014 13:00
od V12
Vstrekovace. Alebo ohnuta ojnica...
Mas DPF ? Ak ano, mohlo by to znamenat poruchu serva ovladajuceho klapku vo vzduchovom potrubi, ked zacne regenerovat DPF, klapka zatvori intercooler, aby sa zvysila teplota nasavaneho vzduchu. Ak ta klapka blbne, moze to byt zdroj tej chyby. Rozhodne to ale nie je zdroj klepania motora.

Re: problém při startu

Napsal: 04.03.2014 13:30
od klobi2664
vstřikovač byl měněn po repasi ještě jednou, aby se vyloučila chyba vstřikovače. prý se to trochu zlepšilo. DPF mám, je i měněný filtr a najeto cca 40t km. nedávno jsem měnil klapku sání a to servo je kde?
co stojí ojnice? musí se měnit pak všechny 4?

Re: problém při startu

Napsal: 04.03.2014 14:05
od V12
Ja by som menil vsetky. Jedna stoji okolo 200 EUR.
Su tu niekde fotky toho servomotora, je to priamo na telese klapky v mieste rozvidlenia na vstupe do plastoveho sania namontovaneho na hlavu motora.

Re: problém při startu

Napsal: 04.03.2014 14:15
od klobi2664
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
je to vidět na té fotce? co to stojí, díky
ještě doplním, že mi při startu chrastí řetízek mezi vačkovými hřídelemi, jakmile to přestane chrastit, motor se uklidní

Re: problém při startu

Napsal: 04.03.2014 17:09
od V12
Ano, malo by to byt ono. Co to stoji, netusim.
Ak sa motor po stichnuti retaze medzi vackami ukludni, tak to velm neries, pretoze odstranenie tohto problemu by bolo hodne drahe - vymena retaze a oboch vackoviek, co je palka jak svina. Jednu vec by som ale na 100% nechal pozriet - v akom stave je hydraulicky napinak tej retaze. Mozno ani nie je vytahana retaz, ale iba opotrebovany napinak...

Re: problém při startu

Napsal: 04.03.2014 17:12
od stano.
To auto si mal este pred prvou opravou pustit zo skaly. Finalnu cenu (peniaze, cas, nervy) tychto oprav nepocitaj, picne ta z toho.

Re: problém při startu

Napsal: 04.03.2014 17:46
od klobi2664
V12 píše:Ano, malo by to byt ono. Co to stoji, netusim.
Ak sa motor po stichnuti retaze medzi vackami ukludni, tak to velm neries, pretoze odstranenie tohto problemu by bolo hodne drahe - vymena retaze a oboch vackoviek, co je palka jak svina. Jednu vec by som ale na 100% nechal pozriet - v akom stave je hydraulicky napinak tej retaze. Mozno ani nie je vytahana retaz, ale iba opotrebovany napinak...
jestli je to to obrácené V, tak to je měněno...

Napsal: 05.03.2014 06:58
od vita_k
Turbocharger bypass je wastegate na turbu,ne? To o čem mluví v12 intercooler bypass. Pozor na to.
co zhavice?

Napsal: 05.03.2014 07:00
od vita_k
Ja bych to aji riskl - přinejhorším - vyměnit jen řetěz a prdet na hřídele ...

Re: problém při startu

Napsal: 05.03.2014 07:19
od V12
vita_k :
Ano, viem co je bypass IC, ale je tu zaznamenanych par pripadov, ze tuto hlasku davalo ovladanie jeho klapky. Ako sa ale ukazalo, ma to vymenene. Takze naozaj to bude nieco okolo turba.
Vacky by som tiez nemenil, cena opravy atakuje rozumne hranice :twisted:

Re: problém při startu

Napsal: 05.03.2014 10:03
od klobi2664
nemůže ještě tu chybu p0033 způsobovat EGR ventil?

Re: problém při startu

Napsal: 05.03.2014 13:38
od V12
Dovolim si tvrdit ze nie. Preliezal som nejake tie fora zaoberajuce sa chorobami DW10 a tam nasiel, ze niektore serie motorov maju cidlo polohy turba. Ked toto cidlo odchadza, hadze to P0033. Nebude prave toto Tvoj pripad ?

Re: problém při startu

Napsal: 05.03.2014 19:26
od klobi2664
A nevíš kde bych to čidlo našel?

Re: problém při startu

Napsal: 06.03.2014 08:51
od V12
Na turbe - konkretne na banke obladania variabilu. Turbo mas vzadu za motorom, takze pristup asi iba zpod auta...