Stránka 1 z 4

zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 04.07.2014 16:20
od focuspokus2
čau lidi.
Mám FoFo2 1.4 beneli.A sním tenhle problém.Při zahřátém motoru se při přeřazení na viší rychlostní stupeň ozve od motoru cvakavý zvuk,je to znatelnější když je motor v záběru,do kopce nebo pri rozjezdu popř když míjím řadu aut či zeď a řadím z 1 na 2 při puštění spojka a přidání plynu je to zacvakání hodně slyšet.Na volnoběh to nedělá nic ani když přidám plyn.Napadla mě vule na ventilech,ale prej už tam sou hydroštely,že se tam nic neseřizuje.Mám najeto 65tis.
Našel jsem zde dvě taková témata ale žádnou odpověd tak snad budu mít štěstí předem dík za rady.

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 04.07.2014 16:37
od miki21
Hydroštely byly naposledy v escortu. Tady se vůle ventilů seřizují.

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 04.07.2014 16:42
od focuspokus2
Aha no vida dík za tip.A náhodou nevíš jaký by tam něli být?

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 04.07.2014 17:14
od foki
0,20 saci , 0,35 vyfukove .

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 04.07.2014 18:23
od focuspokus2
Díky

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 10.07.2014 06:34
od OndraMT
Me to obcas dela pri meziplynu nebo pri pridani pri otackach kolem 2tis...a dela to jen s upravenym fw řj. Takze spis asi detonace

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 11.07.2014 07:14
od V12
Zbabrany chip - privelke predzapaly...

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 11.07.2014 13:30
od George V.
Proč? Aspoň může něco vyrazit ze 100oktanového benzínu....

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 11.07.2014 16:59
od V12
Za normalnych okolnosti predstih obmedzuje senzor klepania. Pokial sa ale potentuju mapy, tak to prestane fungovat. Mozno bude musiet jazdit vyhradne na 100 oktanovy benzin a prestane to.
Inak je absolutna somarina chipovat atmosfericky motor bez hardwarovej upravy. Treba vymenit vacky, nalestit kanaly, priepustnejsie zvody, lahcene piesty, ojnice, mozno zbrusit hlavu o desatinku, dve a potom to ma vyznam. Niekto tu ma Focusa II 2.0i povodne 107 kW, nasypal do toho nenormalne prachy a dostal ho na iba 136 kW. Co je hodne smiesne. To radsej kupit Fiestu 1.0 74kW a tu za par supov chipnut na 103 kW. Bude to lacnejsie a zaroven to aj pojde podstatne lepsie. Nie marnit cas a peniaze spekulaciami nad niecim, co je uz maximalne vyladene.

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 14.07.2014 09:59
od George V.
Čipnout předstih a jezdit jen na N98 a vejš nějaký ten kW navíc určitě dá. A v bohatosti směsi určitě nějáká vata kvůli emisím je určitě taky...

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 14.07.2014 12:53
od V12
Neplati, ze cim bohatsia zmes, tym viac vykonu. Ked budes mat prilis bohatu zmes, spalovanie prestane byt optimalne a palivo nezhori vsetko, resp. nezhori idealne. Idealne spalovanie je prave pri pomere 1:14.7 (lambda=1) ako z hladiska energie, tak aj emisii.

Jednoduchy priklad - S105 akcelerujuca s plynom na podlahe. Ked si vytiahol sytic, auto nezacalo lepsie zrychlovat. Iba narastla spotreba a smrad nespaleneho benzinu za autom.

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 15.07.2014 08:13
od George V.
Tak tohle je jasné, lambda=1, přes to nejede vlak. Mně jde spíše o řešení přechodových stavů - typicky přidávání plynu - kdy je standardně motor spíše přiškrcen. Tady určitě v řízení dávkování paliva rezerva je...na úkor emisí.

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 02.04.2017 18:35
od prehistorik3
Zdar pred 1tkm menene rozvody, 2 se museli pri rozvodech potkat, ptam se jak... Dyt by se mely potkat vsechny.

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 02.04.2017 19:28
od miki21
Miluju, když se někdo ani neobtěžuje napsat o jakém motoru se bavíme... natož si vyplnit podpis. :wallbash:

Re: zaklepání ventilů při akceleraci

Napsal: 02.04.2017 21:23
od Jurawood
Kazdopadne to o lambde je nesmysl i kdyz 3 roky stary :)
pri plnym plynu se zadna la1 nekona.