Kdo je ve městě pánem...
Napsal: 10.05.2007 06:12
Texaští šerifové pojímají prevenci po svém. Kolem majestátního a hrůzu nahánějícího Hummeru H2 v barvách policie budou řidiči jezdit krokem a v hlubokém předklonu.
Nejnovější hříčka tuningové firmy Geiger, specializující se na úpravy amerických mnohalitrových obrů, je pravděpodobně nejrychlejším hummerem světa. Nasupená "Há-dvojka" je nekompromisní nejen na pohled, ale také v přímé konfrontaci.
Maximální rychlost sériové H2 se zvedla ze stošedesátky na elektronicky omezenou 250kilometrovou rychlost. Z nuly na stovku vystřelí více než tři tuny oceli za 6,5 sekundy.
Standardní šestilitrový atmosferický osmiválec nahradil agregát z Chevroletu Corvette, původní 316hlavé stádo (242 kW) se více než zdvojnásobilo na 515 kW - 700 koní. Sériových 500 newtonmetrů kroutícího momentu narostlo na 904. Původní objem byl zvýšen na sedm litrů, přibyl kompresor a další nezbytné tuningové úpravy.
Aby neskromných čísel nebylo málo: Pneumatiky o rozměru 325/35 jsou obuty na chromové ráfky průměru 28 palců.
Aby bylo rozdováděného mastodnota vůbec možné ukočírovat, přestavěli němečtí technici radikálně podvozek. Hummer se posadil o více než 10 centimetrů níže, do předních brzdových kotoučů o průměru 380 milimetrů se zakusují osmipístkové třmeny.
Nejnovější hříčka tuningové firmy Geiger, specializující se na úpravy amerických mnohalitrových obrů, je pravděpodobně nejrychlejším hummerem světa. Nasupená "Há-dvojka" je nekompromisní nejen na pohled, ale také v přímé konfrontaci.
Maximální rychlost sériové H2 se zvedla ze stošedesátky na elektronicky omezenou 250kilometrovou rychlost. Z nuly na stovku vystřelí více než tři tuny oceli za 6,5 sekundy.
Standardní šestilitrový atmosferický osmiválec nahradil agregát z Chevroletu Corvette, původní 316hlavé stádo (242 kW) se více než zdvojnásobilo na 515 kW - 700 koní. Sériových 500 newtonmetrů kroutícího momentu narostlo na 904. Původní objem byl zvýšen na sedm litrů, přibyl kompresor a další nezbytné tuningové úpravy.
Aby neskromných čísel nebylo málo: Pneumatiky o rozměru 325/35 jsou obuty na chromové ráfky průměru 28 palců.
Aby bylo rozdováděného mastodnota vůbec možné ukočírovat, přestavěli němečtí technici radikálně podvozek. Hummer se posadil o více než 10 centimetrů níže, do předních brzdových kotoučů o průměru 380 milimetrů se zakusují osmipístkové třmeny.