Stránka 1 z 2

SYSTEM MOTOR FEHLER

Napsal: 12.10.2014 21:20
od pist11
Zdravim Vás,
od pátku mám Focuse II 1,6tdci a dneska mi palubní počítač začal psát nějákou chybu bohužel je v němčině :) píše to myslim SYSTEM MOTOR FEHLER (takže asi nějáká systémová chyba) :D a nefunguje mi tempomat takže mě zajímá jestli je možný že to dělá ten nefunkční tempomat a nebo něco jiného :) případně by mě zajímalo kolik tak cca může stát přeinstalování jazyku na češtinu :) předem díky za odpovědi :)

Napsal: 12.10.2014 21:27
od LouTkovak
Autacesky.cz

Re: Hlášení chyby na pal. poč.

Napsal: 12.10.2014 21:30
od pist11
na autacesky.cz už sem koukal ale něják sem nenašel ceníky :D ... což to je jedno .. zajímá mě spíše ta chyba co mi to hlásí :D

Napsal: 12.10.2014 21:31
od LouTkovak
Kdysy jsem to poptaval a vychazelo to cca na 9k bez DPH. Ale myslim, ze palubni pocitac nepočeští...

Re: Hlášení chyby na pal. poč.

Napsal: 12.10.2014 21:33
od pist11
tak to na to kašlu :D ale pořád mě zajíma ta chyba :D doufám že je to jen tim tempomatem :D

Re: Hlášení chyby na pal. poč.

Napsal: 12.10.2014 21:39
od Prazan
Asi nejvhodnější český překlad je: "Zajeď s tím do servisu". Nebo to přivez někomu ve forďáckým okolí na diagnostiku pro vyčtení paměti závad. No a pak s tím pravděpodobně stejně pojedeš do servisu.

Re: Hlášení chyby na pal. poč.

Napsal: 12.10.2014 23:36
od ZaQik
preklad do cestiny Ti nepomuze, potrebujes nacist chybu diagnostikou

Re: SYSTEM MOTOR FEHLER

Napsal: 13.10.2014 10:39
od pist11
tak sem byl servisu, a je to tím že v servise kde auto bylo dolili pouze aditiva do filtru pevných částic a neudělali nějákou regeneraci ( nevim nerozumim tomu) :D .... jinak češtinu mi ve fordu nenahrajou ale v rámci diagnostiky mi přehráli systém do angličtiny, tak aspon malé zlepšení :D

Re: SYSTEM MOTOR FEHLER

Napsal: 13.10.2014 12:21
od vladko
Při dolití aditiva se fakt statická regenerace nedělá. Resetuje se pouze stav aditiva. Silně pochybuji, že ti co ho dolévali ten reset neprovedli (To se stávalo v počátcích, kdy o tom všichni věděli prd). Spíš to vidím, že jsi bohužel koupil auto s mrtvým (zaneseným) DPF. Před prodejem smazali chyby o ucpání. Ty jsi pojezdil dva dny a system prostě nahodil novou hlášku o zanesení. Jestli ti ten poslední servis, kde to bylo teď spustil statickou regeneraci, tak zaprvé to k ničemu už není (do měsíce to bude to samé) a zadruhé máš teď naftu v oleji. Evidentně o DPF nic nevíš, takže důrazně doporučuji sehnat někoho, kdo ti udělá diagnostiku a řekne ti skutečný stav a poradí co dál.

Re: SYSTEM MOTOR FEHLER

Napsal: 13.10.2014 13:23
od foki
pist11 píše: v rámci diagnostiky mi přehráli systém do angličtiny, tak aspon malé zlepšení :D

kolik si za to prehrani nauctovali ?

Re: SYSTEM MOTOR FEHLER

Napsal: 13.10.2014 14:39
od vladko
Navíc bych to "přehrání" viděl spíš jen na změnu jazyka v palubním PC, což se provádí normálně přes volbu MENU v palubním PC. Čeština tam však není. Mám taky auto z Německa. Taky tam byla němčina, tak jsem si to překliknul na angličtinu. Jestli za to platil, tak rychle změnit servis :-)

Re: SYSTEM MOTOR FEHLER

Napsal: 13.10.2014 15:03
od smoula
+1 :lol:

Re: SYSTEM MOTOR FEHLER

Napsal: 13.10.2014 16:20
od pist11
ten co to auto přivezl opravdu jen dolil aditiva a sám přiznal že žádnej reset nebo něco takovýho nedělal a sám říkal že jen smazal tu chybu co to hlásilo ... takže mu to jen dovezu a on to bezplatně udělá pořádně ... to co sem psal ráno mi řekli přímo ve fordu ... ten jazyk opravdu jenom přepli a nic nepřehrávali .. jen sem to blbě napsal

Re: SYSTEM MOTOR FEHLER

Napsal: 13.10.2014 16:45
od foki
pist11 píše:ten jazyk opravdu jenom přepli a nic nepřehrávali .. jen sem to blbě napsal
prave jsem si rikal ze jestli nekdo nauctuje diag jako prepnuti do AJ , tak zakaznik vyhral titul RYBA ROKU . :mrgreen:

Re: SYSTEM MOTOR FEHLER

Napsal: 14.10.2014 08:51
od vladko
Já bych mu to dovezl a nechal mu ho ať si s ním dělá co chce a našel si jiného dovozce. Je totiž s podivem, že vůbec aditivum doléval. Co ho k tomu vedlo? Pokud chyba na diagnostice tak pak nechápu, proč to po dolití neresetoval. Pokud se v tom aspoň trochu pohybuje je to otázka 2 vteřin pomocí nějakého SW. Dolití to je ta nepříjemná práce na tom, kdy musí člověk pod auto a pak je od toho svinstva. Kolik to má najeto? Sice je to jen moje domněnka, ale já to fakt vidím spíš na DPF po smrti. Opravdu radím, sežeň někoho kdo eml + forscan nebo něco podobného a umí s tím. Napíchnout, projet auto a zkontrolovat hodnoty DPF. A pokud budou špatné okamžitě vrátit a chtít prachy. Jinak budeš co chvíli stát se stejnou hláškou i když teď už v Angličtině ;-)