Stránka 1 z 1
Chlazení
Napsal: 02.12.2014 21:25
od pavliksedlak
Dobrý den,mám jeden problém, poradí mi někdo?
Mám focuse 1998 1.8TDDI.
Když přijdu k autu a nastartuju ho tak po chvilce jízdy začne topit, ale problém nastává asi po 20ti kilometrové jízdě. Auto z ničeho nic přestane topit. Motor je zahřátý na provozní teplotu, nepřehřívá se, ale netopí. Vodní pumpa je měněná, termostat taky. Zkontrolované všechny hadice-jsou průchozí, jen při zahřátém motoru kdy to netopí jsou hadice studené na vstupu do radiátoru topení. Radiátor je průchozí. Nemáte někdo zkušenosti čím by to mohlo být?
Re: Chlazení
Napsal: 03.12.2014 19:19
od Jardak
Pravděpodobně KO těsnění pod hlavou.
Re: Chlazení
Napsal: 04.12.2014 19:12
od pavliksedlak
Nevím no,to je dělané před 40000km, origo ford.
Dneska najeto 60 km a bez problémů to pořád topilo. Voda neubývá a nepřehřívá se.
Nepřehřívalo se ani v létě a to už to topení občas zlobilo.
Napsal: 06.12.2014 15:54
od Mion
Vadné čidlo teploty v kabině nebo propojení k němu? Špatný spoj někde v konektorech, které jsou sice spojené, ale kontakt chvilemi funguje a chvílemi ne, se tu už také řešil, byť u motoru...
Re: Chlazení
Napsal: 08.12.2014 13:48
od sth-1
Není výměník topení nebo pilovej filtr totál zasranej ? dokud je auto studený tak jde všechna teplá voda jen přes vložku topení tak to tak nějak hřeje , ale jak se motor ohřeje otevře se i okruh chladiče a tím pádem to pak topím mizerně .
Re: Chlazení
Napsal: 08.12.2014 20:59
od pavliksedlak
Měl jsem všechny hadice odpojené a kontroloval jsem průchodnost. Vše je průchozí.
Výměník jsem měl vyřazenej a stejně to po zahřátí přestalo topit.
Vždy když to přestalo topit, tak byl motor zahřátý na provozní teplotu, nevařil a po cca 20km to přestalo topit. Když jsem auto zvednul, tak hadice mezi výměníkem a radiátorem byla studená. Ostatní tepté.
Studenou hadici jsem odpojil od radiátoru, že uvidím, z jaké strany mi voda nebude vytékat a tím zjistím, kde je problém. Jenže voda vytékalaz obou stran, jak ze studené hadice, tak z radiátoru. Takže nevím. Trosku jsem to profukoval kompresorem a ted po cca 200km to pořád topí, ikdyž najedu v tahu 50km.
Tak nevím kde by mohl být problém.