Mondeo MK IV

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 26.05.2017 08:41

1.6 eb jezdí k mé spokojenosti. Šel bych do něj znova. I když to není trhac asfaltu, tak s tou sestkou je to moc parádní ježdění.
6mt, jako sestirychlostni se dělá?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
losky
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 17.02.2011 08:01
Bydliště: Plzeň

Re:

Příspěvek od losky » 26.05.2017 09:31

necituj primo predesle prispevky
ZaQik


6MT je manual transition jakože 6ti kvalt manuál.
Dělá se kromě 2.0 atmo snad už do všeho.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia

Uživatelský avatar
Honz8
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 28.01.2017 15:46
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od Honz8 » 26.05.2017 09:50

Nejsem moc fanoušek plynu. Co když bych koupil auto, které má origo plyn a nejezdil na něj? Měl bych nějaké starosti s tím, že se musí dělat na plyn revize nebo nevím co všechno? Našel jsem tenhle inzerát..... na nájezd 120tis mi teda příjde třeba dost vohmatanej volant a na fordzone mi to teda nenašlo nic podle VINka..

https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list

O LPG jsem vzhledem ke krátkým trasám do práce/z práce ani nepřemýšlel, tak bych si nerad koupí auta s LPG dělal zbytečně nějaký trable... Když bych zkousl míň místa v kufru a zákaz parkování v podzemních, co by mě mohlo ještě potkat?
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)

Uživatelský avatar
losky
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 17.02.2011 08:01
Bydliště: Plzeň

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od losky » 26.05.2017 15:55

necituj primo predesle prispevky
ZaQik


Foceno snad mobilem a moc detailů tam není.
Celokůže sedačka poměrně dost vysezená. řidič asi nosil peněženku v zadní kapse a také boční vedení ošoupané.
Plyn jsem neměl ale slyšel jsem, že je sušší a pokud není ŘJ kvalitní, tak podpaluje ventily.
Kromě těch garáží a rezervy asi žádné zásadní omezení až na revize nádrže.
Rezervu dnes už spousta aut stejně nemá (ikdyž já bych ji chtěl).
výhoda je obrovský dojezd v kombinaci :)
Obecně bych se plynu nebál.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od solfan » 26.05.2017 19:43

tak tych 2.0i je poslednu dobu celkom dost :-D

http://www.auto-re.cz/ford-mondeo-2-0i- ... digi-klima
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
Honz8
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 28.01.2017 15:46
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od Honz8 » 26.05.2017 20:49

No stříbrný je hezčí, ale černý nemá plyn a vypadá zachovaleji :D myslím, že bych měl navštívit obě
:D
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)

Michal77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 18.05.2017 23:30

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od Michal77 » 27.05.2017 01:13

Tak jsem nakonec koupil http://autoin.cz/vuz/ford-mondeo-titani ... 63-k/4552/ za 210 .... má pár kosmetických vad, "bouchlej" práh za strany (bez poškození laku), ťuklé dveře po opravě ..... další zjistím časem. Dnes jsem ho dovezl dom, tak jsem zvědavej.

Ale z toho co jsem za poslední dva měsíce viděl s ůdajným nájezdem 140 - 160 000km je tohle voňavka :)

Uživatelský avatar
Honz8
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 28.01.2017 15:46
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od Honz8 » 27.05.2017 15:47

Tak jsem se byl dneska podívat a líbí se mi. S plynem bych asi dokázal žít, nakonec bych za něj mohl být třeba ještě rád. Jinak ten černej v auto-re vypadá pěkně, ale ta černá oproti stříbrný je fakt lepič prachu...
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od enjoy » 27.05.2017 16:19

Hlavně v AutoRE to naleštili tak, že nenajdeš ani škrábaneček. Po pár umytích Ti zbydou jen oči pro pláč a nebudeš chápat, kdo Ti to kde odřel. Neodřel, jen vylézají zaleštěné šrámy. Já už bych si pro takhle naleštěnou voňavku nešel.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od Ma.rt » 27.05.2017 22:32

To je asi jejich bezna praxe... taky mi vylezly sramy u klik a malinko dulky po kroupach. Ale technicky auto bylo o.k. a za 8 let jsem do nej nacpal hodne malo. Druhe auto od nich byla vylozene vonavka, akorat v servisu zjistili meneny blatnik, ale opraveno to bylo dobre. Je asi potreba dat bacha, ale dobre auto se tam koupit da.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od ZaQik » 17.07.2017 10:50

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 17.07.2017 22:52

Hm, takové obecné plky. Nic co by si člověk měl zapamatovat.
Každopádně mk4 je hrozně fajn. Tichoucke i oproti jiným benzinum :)
TDCi 2.0 je prý taky hodně fajn
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

CHiP
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 19.10.2016 10:26

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od CHiP » 18.07.2017 10:45

http://www.autoweb.cz/ford-mondeo-vyroba-2007-2014/ píše:Proti naftové osmnáctistovce mají dvoulitry i agregáty 2.2 TDCi filtr pevných částic, což je pro řadu motoristů velký strašák. Na druhou stranu ale nemají drahý a občas zlobivý EGR ventil jako 1.8 TDCi. Právě jeho přítomnost v osmnáctistovce veškerou výhodu absence filtru pevných částic zcela maže a právě z důvodu chybějícího částicového filtru zde je - jinak by vůz s naftovou osmnáctistovkou neplnil přísné emisní normy.
Jen se zeptám, je toto tvrzení o EGR ventilu v článku pravdivé?
Mondeo kombi MK IV, 2012, 2.2TDCi 147kW, Titanium+Webasto+Winter packet (od 2016)
Fabia I, 2004, 1,4 16V 55kW, Elegance+ESP+AUTOMAT (od 2018)
Fabia I, 2005, 1,2HTP 47kW, holobyt (od 2021)
Scania G450, 2022, 331kW, Opticruise + retardér (od 2022)

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od solfan » 18.07.2017 12:02

pochopil som, ze je to myslene, ako dalsie kurvitko...sice nie dpf, ale egr...skratka jak skratka :-)
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1659
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Mondeo MK IV

Příspěvek od Jemar » 18.07.2017 13:09

Takhle obecně bych to neřešil. Je to hodně o použití auta, o jízdním stylu a o kompromisech. Obecně je nafta vhodná na delší trasy. To se ví už dávno a motory a příslušenství je na to stavěné. Pokud budu řadit výš brzy, kvůli nízké spotřebě, bude se víc zanášet egr ventil. Rychlost zanášení bude úměrná rychlosti proudění spalin a jejich teplotě. Ten EGR ventil je úlitba ekobohům a jednoho krásného dne se zanese každý. Že by motor 1.8 TDCi na tom byl hůř než ty ostatní, nepředpokládám.
To samé, co plat í o EGRu, platí i o turbu. Systém naklápění lopatek je náchylný na poruchy díky nánosům sazí, které znemožňují jeho funkci. DPF má také svá specifika a neřekl bych, že se dá určit, co je víc náchylné na poruchy.
Nejdůležitější je správně vybrat druh pohonu svého příštího auta vzhledem k jeho využití. To je ta největší úspora..... :wink:

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů