hihi píše: S křížkem po funuse a už mimo směr řešení: nevím, ....
Tím tlakem turba jsem to špatně intepretoval. Je to samozřejmě tlak měřený v sání MAPem pomocí ForScan. Kolik by tak normálně měl MAP na diagnostice ukazovat teda tlak v kPa u mého motoru 1.6 TDCI 80kw r.v. 2008? Myslím si, že to co kolegové výše psali mě směřovalo mimo řešení mého problému, protože N75 je nový 14 dní, podtlakové hadičky byli před 5 dny zkoušeny na jakési vakuové pumpě a prasklé nebyly a táhlo na ovládání lopatek na turbu chodí normálně bez zádrhelů. Co by jsi ty viděl jako řešení na co se zaměřit? Pár příspěvků zpět jsem popisoval jak mi mechanik naměřil na N75 menší napětí asi o 3V (a určil špatnou jednotku - nechce se mi tomu věřit ). Ale co jsem tak hledal na netu tak do N75 jde buď šťáva ne bo ne. Takže buď se sepne nebo ne, nic mezi tím. Takže to by nemuselo být řešení. Další věcí je, že podle diagnostiky mi naklápění lopatek turba VGTDC mi nikdy nepřekročí hranici víc jak 80%. Myslím si, že při plném výkonu by to mělo vyhoupnout ke 100%. Je to tak?