Stránka 1 z 3

ST220 benzinová pumpa

Napsal: 24.08.2015 12:40
od Tomin123
Ahoj,

nemá někdo ?
(ST má jinou než 2,5V6 apod.)


PRESUNUTO.

Re: ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 24.08.2015 19:18
od Medviszek
Pokud myslíš palivové čerpadlo. Tak tuším, že to řešil uživatel sr0vny na ST220. Zjistil že STčko má úplně jiné čerpadlo než ostatní benziňáky a to dokonci i jiné než 3,0i 150kw.
tráty výkonu a tahu auta pod plným plynem způsobilo špatné palivové čerpadlo. Docela dlouho jsme hledali, ale nakonec jsme museli přistoupit k variantě objednat u Fordu originální komplet díl. Nebyla to levná záležitost, ale hlavně, že je auto OK. Při té příležitosti jsme vyčistili nádrž (bordel tam nebyl téměř žádný), vyměnili palivový filtr (který byl asi ještě původní - originál Ford). Nádrž šla kvůli měření a tlakům celkem 3x z auta a na auto (první čerpadlo, které dorazilo a dodavatel tvrdil, že to bude sedět, jsme mu vrátili, protože oproti klasickému Mondeu, ST220 potřebuje vyšší tlak paliva, proto nakonec originál Ford).

Re: ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 24.08.2015 19:57
od Horác

Re: ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 24.08.2015 20:43
od djdekl
Zejtra ti zkusim nacenit...

Re: ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 24.08.2015 21:13
od r0mik
o tom ze nepasuje z jineho mondea jsem mu rikal uz po telefonu

Kazdopadne z ST220 palivove cerpadlo slo kus za kus do ST170, stiha ho to zivit. To uz mam overene ja na cizim aute. Tak mozna zkusit poptat i ST170 pumpu (muze se stat ze bude mit jiny obal, bylo vicero verzi kdy vracečka bud byla zaslepena nebo nebyla vubec).

Re: ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 24.08.2015 22:57
od Tomin123
Tak jsem ted prijel od frajera s dilama Jaguaru. Pumpu mam z 3.0V6 Jaga. Mela by byt stejna.
Info pro dalsi hledajici - jde o pumpu ktera musi tlacit 4.5Atmo + samo. prislusne litry (spocital jsem to na cca 90L/hod).
Zitra se uvidi jestli to povrci.

ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 25.08.2015 06:02
od djdekl
Opis cisla, jestli to je origos...

Re: ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 25.08.2015 17:44
od Tomin123
Tak poreseno.
Pumpa z Jaguaru temer uplne stejna (jina povrchova uprava)
a auto zas lita nechutne. Smes bohata az do omezovace, tak snad to tak vydrzi.
Diky za podporu.
Pumpa bere na volnobeh 6.5Amp (85Watu !). 8O
Cislo origo. pumpy je 2S7U-9350-A1A

Re: ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 25.08.2015 17:50
od r0mik
obal pumpy a pripojeni taky sedi?

Re: ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 25.08.2015 21:44
od Tomin123
Total vse sedi. Poslu zitra fotky obou.
Nova cela pumpa od Fordu (jsem nekde na netu videl) cca 15 tycek. :bebng:
Starsi Jag. 1000,- :perfect:

Re: ST220 benzinová pumpa koupím

Napsal: 26.08.2015 10:54
od Tomin123
Zajimalo by me jestli se vydrela bordelem co sitka pusti nebo to bylo jinak.
Z nadrze se vyndalo asi 200g bordelu (pisek, kaminky, hlina) Kupodivu se ten bordel
nejak dostal i do toho plastoveho prostoru/nadoby k pumpe (ktery si normalne
saje jen pres pekne jemne sitko ve dne toho plastu).

cerna origo, zinek Jaguar

Re: ST220 benzinová pumpa

Napsal: 28.08.2015 13:02
od Tomin123
Takze atrakce pokracuje. Pumpou to podle vseho NEbylo. :bebng:
(Takze mi zbyde silna pumpa do me Sierry s turbem :) )

Projev zavady:
chuda smes (takze slaby vykon nahore, nekdy to skoro ani nechce jet)
- projevuje se to vzdy az kdyz je to teply, studene to vzdy lita normalne
- z prostoru pumpy (pod sedackou) se v dobe zavady ozyva takove promenne huceni, neni to monotoni huceni motoru pumpy jako normalne; jako kdyby byla pumpa stridave vice a mene zatezovana nebo podobne
- bohuzel jsem to nezazil na vlastni oci, takze nebyla moznost to omerit osciloskopem (chtel jsem omerit jestli nekolisa napeti napajeni pumpy, to by ukazovalo na rele, nebo nacouzenou pojistku apod.)
- kontakty rele i pojistky vypadaji ok (rele jsem jeste neoteviral pro overeni kontaktu)

Vec ktera mi neni uplne jasna je system zapojeni railu.
ST220 ma podle vseho "returnless" system kde na railu neni regulator tlaku.
Tady je foto railu (horni)
http://www.talkford.com/community/topic ... questions/



mmch: Soumen tam zminuje ze ST220 ma rizenou pumpu z ecu a ze se ji meni vykon, coz je blbost.
Ze schemat je jasny ze pumpa jede porad na max. a je spinana od ECU trivialne klasikou pojistka -> rele -> pumpa.


Hribek na railu, i kdyz je i propojeny do sani hadickou, je zrejme jen "vyrovnavac prechodu tlaku v sani", ale skutecny regulator tlaku bude v nadrzi.
Muze mi nekdo tuto hypotezu potvrdit / vyvratit, prosim ?

Re: ST220 benzinová pumpa

Napsal: 28.08.2015 13:12
od Tomin123
btw: nema nekdo tu plastovou bandu pro pumpu v nadrzi ?
(z libovolne MK3 V6ky, vsechny V6ky maji stejny tlak 4.5Baru)

Dle vseho je ten regulator v tom plastu v jedne z tech vracecek.
Takze nadrz zas dolu :puke_r:

Re: ST220 benzinová pumpa

Napsal: 28.08.2015 13:44
od Medviszek
Nemůže ti někde za klapkou přisávat falešný vzduch? Na chudou směs by to odpovídalo. A tím že to dělá po zahřatí vlastně asi taky.

Re: ST220 benzinová pumpa

Napsal: 28.08.2015 14:19
od r0mik
v tele te bandasky regulator urcite není

co si tak pamatuju když jsem rozebiral ST220 na dily tak palivova trubka tusim byla zdvojena a sla do i z pripojeni palivove pumpy, ale nejsem si ted jist. Zda tam je ECU k rizeni palivove returnless (jako u ST170) pumpy si ted nevybavuji