Stránka 1 z 1

při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Napsal: 01.04.2016 14:19
od honza_
Zdar, prosím o radu. Když vytočím studený motor do vyšších otáček a pak vyřadím rychlost, motor někdy chcípne. Děje se to při provozu jak na benzín, tak na LPG. Neděje se to při zahřátem motoru a ani když vyřadím rychlost při nižších otáčkách (cca do 2000). Auto má najeto cca 140 000 km, z toho 90 000 na LPG. "Žlutá ponorka" zatím nesvítí. Máte nějaké tipy, co by to mohlo být? Díky předem.

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Napsal: 01.04.2016 14:37
od Specík
Zkusil bych to napíchnout - o jaký se jedná obsah? Setkal jsem se špatnou elektronickou klapkou, která řídí volnoběh a auto pak takhle chcípalo - i když je to divný :wink: Třebas taky nějaký to čidlo tlaku (MAP).
Přinejhorším změřit tlaky motoru (kvuli LPG) ale to by nejspíš dělalo bordel i jinak. Sice se to majitelům LPG líbit nebude, ale do Forďáckých 1.6, 1.8, 2.0 dodělávaný plyn prostě nepatří, už jen ty hrníčky s minimální vůlí ventilů. Většinou ušetřené peníze na palivu stejně vrazíte do opravy. :wink:

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Napsal: 01.04.2016 16:08
od honza_
1596 ccm

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Napsal: 02.04.2016 07:54
od Cernoch-L
Kdysi sem měl problém ještě na escortu bez plynu a celej problém byl v tom, že bylo už rozleptaný těsnění na kabelu, který sedí přímo na svíčce... koupil sem novej a bylo po problému

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Napsal: 02.04.2016 09:22
od honza_
Nemůže to souviset s přesluhujícíma svíčkama? Mám je tam tak 60 000 km..

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Napsal: 03.04.2016 09:12
od Cernoch-L
Určitě se nedá říct, že to musí být tim, ale něco na tom asi taky bude. Záleží dost jak jezdíš (popojíždky nebo delší trasy). Já měl svíčky v FFII 1.6 16v 45 tis km a už to škubalo. Dali se nové, a bylo vyřešeno