Stránka 1 z 1
					
				Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 24.06.2016 21:46
				od TomFocus
				Dobrej článek:
Já se starám o motor jak popisuje autor článku a vždy jsem najel statisíce km i s motorama z druhé ruky a nikdy jsem neměl fatální problém. Natož pokud jsem měl nový auto. Každej mě říká, ty máš holt na auta štěstí...ale není to tím.
http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydr ... tomoto_fdv 
			
					
				Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 25.06.2016 21:58
				od miki21
				ubezpečuje šéf vývoje škodováckých motorů  
 
 
HTP, TSI ... pod to se taky podepíše? 
 
 
Tenhle bulíček nakecá za prachy lidem kdejaké kraviny, jen, aby si koupili škodlivku
 spletl sis fórum-sorry, ale téma o ničem.
 
			
					
				Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 26.06.2016 07:43
				od TomFocus
				miki21
Proč bych si měl splést fórum? 
Jste sfanatizovani tím ovalem? 
Krom TSI, popisuje...ale co, hluchým a slepim není co psát. ..Jo spletl sem si fórum.
			 
			
					
				Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 26.06.2016 15:56
				od miki21
				Týpek od škodlivky chválí"svoje" dokonalé oturbené motory... jako reklama dobré, ale přínos takového článku= O.
edit- jako rada mi to nepřipadá, takže přesunuto.
			 
			
					
				Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 27.11.2016 10:36
				od TomFocus
				
			 
			
					
				Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 27.11.2016 10:55
				od TomFocus
				
			 
			
					
				Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 27.11.2016 16:26
				od jarod72pm
				Ten poslední odkaz - takže nakonec mohu být rád že mám nepřímí vstřik?  
 
 
Nebo je to spíš ku škodě na dnešní dobu?
 
			
					
				Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 16.03.2019 21:40
				od TomFocus
				
			 
			
					
				Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 17.03.2019 06:44
				od ZaQik
				zajimavy clanek, ale s koncem moc nesouhlasim - prijde mi to jako reklama  
 Jestliže se vám zdá plug-in hybrid jako vhodný kompromis, pak vězte, že ve skutečnosti kombinuje nevýhody obou světů. Na pohled lákavá možnost jezdit někdy na benzin a někdy na elektřinu je spojená s vysokou pořizovací cenou a minimální úsporou provozních nákladů.
Naopak jednoduché hybridy bez možnosti dobíjení mají velkou budoucnost – například pro velká šestiválcová Audi je tento typ pohonu už dnes standardem.
 
Jestliže se vám zdá plug-in hybrid jako vhodný kompromis, pak vězte, že ve skutečnosti kombinuje nevýhody obou světů. Na pohled lákavá možnost jezdit někdy na benzin a někdy na elektřinu je spojená s vysokou pořizovací cenou a minimální úsporou provozních nákladů.
Naopak jednoduché hybridy bez možnosti dobíjení mají velkou budoucnost – například pro velká šestiválcová Audi je tento typ pohonu už dnes standardem.
i jednoduchy hybrid se dobiji - to, ze to neni ze zasuvky ale z "dynama" pri brzdeni, je vedlejsi; stejne dochazi k degradaci baterie urcene pro hybridni pohon a kapacita uz po dvou letech uzivani je o dost nizsi
ja vidim jednoduchy hybrid jen jako snahu o projiti limity exhalaci; k certifikaci je vzdy pristaveno auto s nabitou baterii urcenou pro hybridni pohon, cehoz v praxi, pokud nebydlite na sjezdu dalnice, nedosahnete
 
			
					
				Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
				Napsal: 17.03.2019 09:57
				od Standa.64
				Hybrid je do města,diesel na převážně delší trasy a benzín je pro nás ostatní, co mají roční nájezd okolo 10t.km .