Velmi časté regenerace DPF
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Velmi časté regenerace DPF
Neviem ake su ale skusit môzes.
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.04.2015 11:26
- Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč
Re: Velmi časté regenerace DPF
Jenom jsem, nepochopil jak je možné že auto regeneruje po 35km, někde se tu píše že je nastavená minimální hranice na 350km?
Ford Focus 1.8TDCI/85Kw kombi, Ghia r.v.2004
- Kufmajstr
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20.02.2012 11:19
- Bydliště: Brno
Re: Velmi časté regenerace DPF
Žádnej neoriginální DPF nekupuj,jsou to vyhozený peníze a tvůj problém to stejně nevyřeší.Jestli máš v pořádku oxidační katalyzátor nech vyčistit tvůj originál.Mas čistej výfuk takže filtr by měl fungovat,rez ve výfuku je úplně normalni,je to takovej jen poprašek když to setřes prstem
Fofo II combi titanium 1.6 TDCi 80kw r.v.2008
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Velmi časté regenerace DPF
Ak bol DPF meneny a je tam nejaka lacna nahrada tak katalyzátor bude KO.
Zmeraj aj teplotu aku dosiahne pri regeneracii je to 550-600C.
Cena org. dpf. je cca.800e a viac.
Ja so menil bosal na doporucenie synovca (predava nahradne diely v auto k----) ziadne reklamacie.
Zmeraj aj teplotu aku dosiahne pri regeneracii je to 550-600C.
Cena org. dpf. je cca.800e a viac.
Ja so menil bosal na doporucenie synovca (predava nahradne diely v auto k----) ziadne reklamacie.
- Kufmajstr
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20.02.2012 11:19
- Bydliště: Brno
Re: Velmi časté regenerace DPF
Jestli si chce auto nechat tak bych šel cestou originalu,když ho nemá dá se koupit na vrakaci a nechat vyčistit.Ty neoriginální kupují co se auta zbaví a novej majitel pak řeší problémy.Samozrejmosti je mít motor a věci okolo v pořádku,dpf je jen následek špatne funkce motoru většinou
Fofo II combi titanium 1.6 TDCi 80kw r.v.2008
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Velmi časté regenerace DPF
Ja som nabehal cca.6000km. parametre su ako na novom.
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.04.2015 11:26
- Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč
Re: Velmi časté regenerace DPF
O víkendu sundám DPF který tam je, třeba jsem se s tím rezavým vnitřkem trubky spletl. Auto je krom tohoto problému v pořádku, jak už jsem psal EGR černý ale krásně čistý,jenom jemně začerněný . Po delším pátrání jsem zjistil, že DPF značky JMJ a jiných takových levných opravdu nevyřeší můj problém a jen bych si přidělal starosti. Nechám vyčistit můj stávající filtr, pán přede mnou vlastnil auto osm let, když jsem ho před cca čtyřmi měsíci kupoval tak bylo vadné čidlo teploty výfukovách plynů a kvůli tomu neprobíhala regenerace, svítitla chyba motoru. Pán s tím prý takto jezdil asi půl roku a pak mi auto prodal, já vyměnil čidlo zhasl kontrolku chyby motoru, udělal STK + ME (tam nebyl problém). Takže celý problém je asi v tom že za toho půl ruku co se jezdilo bez regenerací se filtr hodně přicpal. Auto si rozhodně nechat chci, tak bych mu rád pomohl na delší dobu a ne jen na prodej. Díky Vám!
Ford Focus 1.8TDCI/85Kw kombi, Ghia r.v.2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19.10.2016 10:26
Re: Velmi časté regenerace DPF
Tak regenerace i po dalším měsíci a půl ježdění se spouští každých cca 300km. Včera jsem byl ve Fordu na roční prohlídce a blbec jsem se na to zapomněl zeptat, jestli je to takhle OK. Vzpomněl jsem si až cestou domů, když se spustila regenerace No, řešit to už nebudu, auto jezdí a stejně ho nejspíš příští rok pošlu do světa...CHiP píše:Jojo, ten pátý vstřik mám nový.
Ale oprava se asi moc nepovedla. Od opravy jsem ujel již asi 2000 km a každých 200-300 km se spouští regenerace. Takže každý druhý (nejpozději třetí) den se mi teď regeneruje filtr...
Mondeo kombi MK IV, 2012, 2.2TDCi 147kW, Titanium+Webasto+Winter packet (od 2016)
Fabia I, 2004, 1,4 16V 55kW, Elegance+ESP+AUTOMAT (od 2018)
Fabia I, 2005, 1,2HTP 47kW, holobyt (od 2021)
Scania G450, 2022, 331kW, Opticruise + retardér (od 2022)
Fabia I, 2004, 1,4 16V 55kW, Elegance+ESP+AUTOMAT (od 2018)
Fabia I, 2005, 1,2HTP 47kW, holobyt (od 2021)
Scania G450, 2022, 331kW, Opticruise + retardér (od 2022)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host