Neznámá hadička focus 1.6 TDCI, 80kW s DPF
Napsal: 30.01.2019 17:38
Zdravím, před pár týdny jsem si dovezl domů focusa 1.6 TDCI, 80kW s DPF. Ale mam s ním teď nějaké problémy, zkusím je popsat. Turbo spíná později než by mělo, v nižších otáčkách je to líné, poté se turbo kolem 2000ot chytí tak do 2800 a poté je to opět líné (problem č.1). Když jsem měl aut u znameho píchlé na diagnostice, tak to hlásilo že je nízký tlak na turbu. Tak mi zkontroloval hadičky co mají vliv na tubo a to vše vypadalo ok. Tak jsem se s tím smířil a nějakou dobu jsem jezdil.
Po přečtení fóra jsem zjistil že se často zajebava EGR, tak mě to nedalo a dneska jsem ho vyhodil ven - v podstatě byl v pořádku - nebyl zasranej. Ale když jsem měl oddělanej ten elektromotorek, co ovlada ventil, tak se nějak zasekával. Dal jsem teda vše zpět a zkusil jsem to. Auto naskočilo v pohodě, jen nešlo do max otáček. Omezovač to zastavil na 3100 a dál to nešlo a z turba se začalo kouřit. Tak jsem hned zajel opět se znamemu a ten načetl že je špatný EGR. Jenže po cestě dom to opět jelo jako v počatečním stavu problemu č.1.
Myslíte, že když se vymění za nový, tak že se zbavím i problému č. 1 který jsem popisoval hned na začatku?
Popřípadně co si myslíte o problemu č.1 ?
Po přečtení fóra jsem zjistil že se často zajebava EGR, tak mě to nedalo a dneska jsem ho vyhodil ven - v podstatě byl v pořádku - nebyl zasranej. Ale když jsem měl oddělanej ten elektromotorek, co ovlada ventil, tak se nějak zasekával. Dal jsem teda vše zpět a zkusil jsem to. Auto naskočilo v pohodě, jen nešlo do max otáček. Omezovač to zastavil na 3100 a dál to nešlo a z turba se začalo kouřit. Tak jsem hned zajel opět se znamemu a ten načetl že je špatný EGR. Jenže po cestě dom to opět jelo jako v počatečním stavu problemu č.1.
Myslíte, že když se vymění za nový, tak že se zbavím i problému č. 1 který jsem popisoval hned na začatku?
Popřípadně co si myslíte o problemu č.1 ?