Ucpaný DPF?
Napsal: 03.04.2019 23:19
Dovolím si založit toto nové téma i když se to tu už parně (jako všechno ostatní) řešilo. Případně prosím moderátory o přesunutí do příslušného vlákna.
Sousedovi na jeho Cmaxu 1,6 TDCi 80 kW 2009 stalo to, že se ozvala tlumená rána a motor přestal táhnout.
Teď se to chová tak, že to jde normálně natočit, ale po několika vteřinách se začne dusit až se zadusí a chcípne.
Z air boxu je slyšet dunění jako kdyby výfukový plyny neměly kam jít a vracely se zpátky do sání.
Píše to tyto závady: P0234 - 22, P2459 - 61, P2458 - 21, P2453 - 68.
Týkají se DPF, turba, snímače diferenčních tlaků a bůh ví čeho ještě.
Dělá to na mě dojem jako kdyby kecal ten snímač diferenčních tlaků, řj. neměla informaci že DPF je plnej a ten se ucpal tak,
že už není průchozí a proto se motor krátce po staru zadusí. Koncovka výfuku byla celou dobu čistá, teď je začazená.
Nájezd je 200 tkm a je zajímavý, že nesvítí žádná varovná kontrolka. Auto jezdilo doposledka bez problémů.
Chtěl bych poprosit o vaše názory...
Sousedovi na jeho Cmaxu 1,6 TDCi 80 kW 2009 stalo to, že se ozvala tlumená rána a motor přestal táhnout.
Teď se to chová tak, že to jde normálně natočit, ale po několika vteřinách se začne dusit až se zadusí a chcípne.
Z air boxu je slyšet dunění jako kdyby výfukový plyny neměly kam jít a vracely se zpátky do sání.
Píše to tyto závady: P0234 - 22, P2459 - 61, P2458 - 21, P2453 - 68.
Týkají se DPF, turba, snímače diferenčních tlaků a bůh ví čeho ještě.
Dělá to na mě dojem jako kdyby kecal ten snímač diferenčních tlaků, řj. neměla informaci že DPF je plnej a ten se ucpal tak,
že už není průchozí a proto se motor krátce po staru zadusí. Koncovka výfuku byla celou dobu čistá, teď je začazená.
Nájezd je 200 tkm a je zajímavý, že nesvítí žádná varovná kontrolka. Auto jezdilo doposledka bez problémů.
Chtěl bych poprosit o vaše názory...