Zadřený motor 1.0 92kw

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6580
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Karel2 » 29.04.2019 13:36

MikoMk píše:I v autorizaku kam mě odtáhli stačilo otočit klíčkem a servisák věděl která bije. Prede mnou už dotáhli turneo se 100 000 na tachometru a focus se 120 000. Oprava na turneo 120 000 a focus 150 000. Oba rok od sebe 2014 resp 2015.
Ja myslel tyhle auta co mely za motory. Po zdejsi "hadce" v tematu viewtopic.php?f=3&t=49335 a nekterych nazorech, ze je to minimum motoru podle kterych se to neda posuzovat. :D Bohuzel se uz i u benzinu ukazuje, jen novy auto a s co nejvetsi zarukou. Co bude Tvoje dalsi auto a stari? Ford to urcite nebude. :lol:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12849
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od stano. » 29.04.2019 13:58

Pred cca rokom som riesil zadrene turbo na 1.6TDCi. Dovod: maly prietok oleja. Zaroven uz zacalo jemne klepat na kluke alebo/a aj v piestnom cape. Neskor zistene, ze tiez kvoli slabemu prietoku. Kontrolka tlaku nesvietila, bol este ako-tak dostatocny. Nie, nebol to karbon. Po zhodeni olejovej vane a sacieho kosa bolo viditelne v sacom kosi vidno nejaky sliz, maz, v opisnom vyzname ako keby tam niekto nachrachal. To obmedzovalo prietok oleja a sposobilo dost vazne skody na motore a priamo aj znicilo turbo. Na rozbory to neslo, ale podla vsetkeho k tomu pomohlo pouzivanie lacneho oleja, predposledna napln bola Starline. Po naliati poslednej naplne (sa mi zda, ze Total) to asi rozpustilo sliz aj v motore, zapchalo sitko a o par dni klaklo spominane turbo.
Neviem odkial bral servis olej. A ci tiez ten Castrol nebol "ruskej vyroby":
https://kosicednes.sk/styl-ine/odhalili ... mi-olejmi/
https://www.topspeed.sk/v-moskve-odhali ... rocne/9822
Lebo rozleptany remen a pripchate sitko tomu nasvedcuju.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Ma.rt » 29.04.2019 14:01

Minimum bych netvrdil. Ale mensina, to jo :-D
Taky ted slychavam o mrtvych 1.0..drive toho tolik nebylo, tykalo se to hodně 1.6ek.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 29.04.2019 14:50

Již přišla jejich doba. U atmosfér se udělaly rozvody , ventily a jelo se dál. U těch nových to nehrozí , za 150 táců nový motor. To se pak rodinný rozpočet prodraží.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od fofok » 29.04.2019 14:56

Naštěstí u nových litrů EB už není řemen ale řetěz.V tomhle případě bych řekl,že je na vině olej.
Přílohy
IMG_20190429_143928.jpg
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 29.04.2019 16:54

Ano, v tomto případě to odnesou rozvody, vytáhaným a prasknutým řemenem. Žádné ucpané sítko olejového čerpadla. Když to nemaže, tak se ozve kontrolka tlaku oleje. Když se neozve, olej natlačí, ale je tak ekologicky lechkoběžně řídký, že neumaže. Jeho tlak narůstá otáčkami, ale vlastník vozu se kochá zátahem od 2 tisíc otáček, což tento olej neumaže. Proto chtějí el. olejové čerpadlo. A další kurvítko na motoru máme na světě......
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 29.04.2019 19:19

Karel2 píše:
MikoMk píše:I v autorizaku kam mě odtáhli stačilo otočit klíčkem a servisák věděl která bije. Prede mnou už dotáhli turneo se 100 000 na tachometru a focus se 120 000. Oprava na turneo 120 000 a focus 150 000. Oba rok od sebe 2014 resp 2015.
Ja myslel tyhle auta co mely za motory. Po zdejsi "hadce" v tematu viewtopic.php?f=3&t=49335 a nekterych nazorech, ze je to minimum motoru podle kterych se to neda posuzovat. :D Bohuzel se uz i u benzinu ukazuje, jen novy auto a s co nejvetsi zarukou. Co bude Tvoje dalsi auto a stari? Ford to urcite nebude. :lol:
Koupil jsem ojetou i30 2015 s motorem 1.6 mpi a 80 000.

V tomhle případě vím že jsem po koupi focusu dal pokračoval v origo dílech i předepsaném oleji. Dokonce jsem ve 120 dělal rozvody. Podle mě se sešlo víc faktorů a motor doplatil na proměnlivé časování primy vstřik paliva rozvody v oleji a tak celkově. Jen jsem chtěl varovat všechny majitele trivalcu s turbem a dvouhmotou aby neztráceli obezřetnosti a jak se bude blížit 150 000 v tom lepsim případě pryč s tím. Ztratil jsem veškeré iluze. Rozpocer dostal na prdel a kdybych se s tím autem půl roku nesral mohl jsem mít i30 novou

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 29.04.2019 19:45

Za mne máš velké plus. Konečně zde po pravdě napsal majitel jak to s těma oturbovanýma babetami je, aniž by měl strach z přiblblých poznámek. Již při prvních náznacích poruch jsem věděl, že přijde lavina , a ta přijde.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5329
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Stanley_vy » 29.04.2019 21:00

Tak hlavně aby Tě ta lavina nezavalila i s tou starou vranou, než ji skončí technická. Ballu, už jsi opravdu jen směšný. Byly časy, kdy jsi byl i vtipný a Tvoje názory se daly brát v potaz.
Naposledy upravil(a) Stanley_vy dne 29.04.2019 21:29, celkem upraveno 1 x.

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 29.04.2019 21:18

ballu píše:Za mne máš velké plus. Konečně zde po pravdě napsal majitel jak to s těma oturbovanýma babetami je, aniž by měl strach z přiblblých poznámek. Již při prvních náznacích poruch jsem věděl, že přijde lavina , a ta přijde.
Já tomu vážně věřil před těma 2 rokama že to bude v pořádku. Věřil jsrm stejne jak spousty delších že se správným zacházením vydrží i trivalec s turbem. vypisování na netu mě neužije. Nejdříve jsem řešil problémy a až jsem věděl že je to v háji a auto prodal. Tak píšu svoje poznatky protože teď se 70% benzínu prodá s litrovym trivalcem. A o fordu ani nemluvím. S autem jsem najel 80tkm. Nejsem ťukan a autem jezdit umím. A to vážně. Nikdy jsem nejezdil pod 2000 otáček kruhace na dvojku, start stop jsem měl zablokovány a ve městě jezdím na trojku. Po nastartování čekám 5 minuty a přes 3000 otáček řadím až po 5 km. Občas to provetram a po zajetí do garáže si dám cigaretu nebo postavím na kafe než vypnu motor. Nejezdím přes 40tkm svým a 80tkm služebním autě. Liju tam magnetec podle výrobce a používám náhradní díly ford. Olej měním 3x ročně. Dvojkovy focus 1.6 duratec mi vydržel přes 300tkm s původní spojkou.

Neříkám že se to stane každému ale prede mnou byly v servisu dvě auta s trivalcem se stejnou závadou a servisem v autorizaku.
Motor je super, parádně jede ale můj rodinný rozpočet už další experiment nesnese a jdu do 1.6mpi

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od fofok » 29.04.2019 21:23

Stanley_vy píše:Tak hlavně aby Tě ta lavina nezavalila i s tou starou vranou, než ji skončí technická. Válku, už jsi opravdu jen směšný. Byly časy, kdy jsi byl i vtipný a Tvoje názory se daly brát v potaz.
No IV cenová trollící.Už mě to taky nějak unavuje to číst stále dokola.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Wolf78 » 29.04.2019 21:29

ani si nenapsal co to vlastně bylo/je za auto ( předpokládám ,že když je to ve vlákně Focus , tak to bude nejspíše Focus ) , rok výroby ?? kolikátý majitel ( předpokládám podle nájezdu to bylo nějaký firemní auto ) a td .
Mám z toho to tématu tady nějaké smíšené pocity :wink: (ani bych se nedivil ,že by si tady někdo z Brna založil nový profil a psal tady takové nesmysly :lol: :lol: :lol: co se tady v tomto tématu píšou :bebng: )
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Wolf78 » 29.04.2019 21:37

MikoMk píše:
Neříkám že se to stane každému ale prede mnou byly v servisu dvě auta s trivalcem se stejnou závadou a servisem v autorizaku.
můžeš napsat ve kterém to servisu bylo , rád si tam zavolám , či dojedu se informovat :wink: protože mě to opravdu zajímá :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 29.04.2019 21:39

Je to focus white snow kombi podzim 2013, registrace 2014. Kupoval jsem ve 120tkm 2017. Trollit nepotřebuju. Po koupi měněny rozvody, origo sada. Koupeno ve Ford Ostrava. Byl to službák ale s řádně vedenou servisní knihou a olej měněn co 10tkm na vše faktury.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od fofok » 29.04.2019 21:40

Teď když to čtu zpětně,tak bych to viděl podobně.Nic konkrétního nenapsal.To by se možná dalo vysledovat z jaký IP adresy to bylo psaný,jestli by to admin zvládl.Takovejch trollů už tu bylo.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů