C9DB chyba P1665/4 a P0335, vadné čerpadlo/elektrika
Napsal: 19.09.2019 23:42
Zdravím, mám po výměně těsnění pod hlavou, rozvodů, seřízení ventilů ... Před i po této operaci se mi na Fordu objevovaly tyto chyby
ForScan:
P1665 - Komunikace FIP s PCM
- Toto DTC může být způsobeno :
- Napájecí napětí k FIP je mimo rozmezí
- Napájecí napětí FIP
P0335
Toto DTC může být způsobeno :
- Čidlo polohy klikové hřídele
- Senzor předčasně odpojen.
- * Ignorujte DTC P0335 kromě případu, kdy je zapsán i kód DTC P0149, P0167 nebo P0166.
- Zkrat signálu na ukostření nebo návrat signálu.
P1664 - Nesprávná funkce FIP
Detail kódu závady
- Nesprávná funkce FIP
- FIP napětí rozvodového řetězu
PCM
Toto DTC může být způsobeno :
- PCM
- FIP
K chybě P1665, kabeláž mezi FIP a PCM sem měřil ta je OK, napájení sem neměřil (změřím zítra, nevím jaké má být)
P0335 opravdu ji můžu ignorovat?
Co mě děsí nejvíc P1664, auto mám dva roky a nevím co vše bylo měněno/opravováno.
Je možné že někdo měnil čerpadlo a "nenastavil ho na stolici"? nebo je problém jinde?
Jinak auto normálně táhne, nepřijde mi že by byl problém s výkonem nebo s nadměrným hlukem motoru, auto nehulí, na přístrojovce nic nesvítí.
Jediné co mě to kdysi způsobilo bylo že mi zhasl motor za jízdy, stačilo jen zpět nastartovat a byl klid(to se mě stalo asi 3 za 2 roky)
Díky
FoFo 1.8 TDDI, C9DB, r.v. 2000, najeto 283t
ForScan:
P1665 - Komunikace FIP s PCM
- Toto DTC může být způsobeno :
- Napájecí napětí k FIP je mimo rozmezí
- Napájecí napětí FIP
P0335
Toto DTC může být způsobeno :
- Čidlo polohy klikové hřídele
- Senzor předčasně odpojen.
- * Ignorujte DTC P0335 kromě případu, kdy je zapsán i kód DTC P0149, P0167 nebo P0166.
- Zkrat signálu na ukostření nebo návrat signálu.
P1664 - Nesprávná funkce FIP
Detail kódu závady
- Nesprávná funkce FIP
- FIP napětí rozvodového řetězu
PCM
Toto DTC může být způsobeno :
- PCM
- FIP
K chybě P1665, kabeláž mezi FIP a PCM sem měřil ta je OK, napájení sem neměřil (změřím zítra, nevím jaké má být)
P0335 opravdu ji můžu ignorovat?
Co mě děsí nejvíc P1664, auto mám dva roky a nevím co vše bylo měněno/opravováno.
Je možné že někdo měnil čerpadlo a "nenastavil ho na stolici"? nebo je problém jinde?
Jinak auto normálně táhne, nepřijde mi že by byl problém s výkonem nebo s nadměrným hlukem motoru, auto nehulí, na přístrojovce nic nesvítí.
Jediné co mě to kdysi způsobilo bylo že mi zhasl motor za jízdy, stačilo jen zpět nastartovat a byl klid(to se mě stalo asi 3 za 2 roky)
Díky
FoFo 1.8 TDDI, C9DB, r.v. 2000, najeto 283t