Stránka 1 z 1

Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 02.11.2020 20:27
od Kalys
Focus 1.8 16v mk1 .....Po generálce hlavy motor cuka (zakopava)ventily seřízené,sací 0,18 výfukové 0,30...uz nevím co stim....Nad 2 tis.otacek auto jede bez problémů, je i živé...

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 02.11.2020 21:29
od miki21
Rozvody nastaveny správně?

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 02.11.2020 22:10
od vladka1
Kompresi jsi měřil?

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 03.11.2020 06:25
od pkadecka
Taková blbost jako svíčky, kabely, cívka? Když už jsi v koncích.

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 03.11.2020 08:07
od Kalys
Kluci na rozvody mam přípravky komprese je vpohode měřil jsem hned ..kabely nové a svíčky cca 2tis. Km najeto

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 03.11.2020 08:14
od pkadecka
A ta cívka?

Chová se motor stejně teplý i studený?

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 03.11.2020 19:16
od Kalys
Za studena je to horší.....

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 04.11.2020 16:17
od Kalys
Tak hurá uz je to vyřešené uz nikdy vic Bosch svíčky......Dal jsem originální a jedeme..... :bravo22:

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 04.11.2020 16:42
od miki21
To, že si ford rozumí jen s origo svíčkami, je tu napsáno už mockrát. :wink:

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 05.11.2020 07:28
od pkadecka
Jo, se svíčkama, co jsou v krabičce "ford motorcraft", ale uvnitř je NGK nebo Bosch. Někdy mají na sobě logo Ford, ale označení typu stejné jako NGK nebo Bosch. Tady je o tom 22 stránek diskuze :mrgreen: viewtopic.php?f=9&t=3586

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 05.11.2020 08:32
od Hoffis
100x omylana lež se stane pak pravdou.. :dih: .
tenhle mýtus se traduje i mezi mechaniky a jen proto, že nejsou schopni tam dát ty správné "neoriginální". Nacpou tam svíčky, které jsou v katalogu, jenže ten často nesouhlasí.

Ford je sice citlivý na svíčky, ale pokud je použita správná specifikace, tak určitě nemusí být origo..
Jak bylo napsáno je to jen krabička ford a uvnitř většinou NGK.

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 05.11.2020 11:10
od pkadecka
Najezdil jsem s focusem 40 tisíc km na svíčky NGK než auto začalo zlobit (při prudkém přidání plynu z volnoběhu se nedalo rozjet, jakoby se to uchlastávalo), protože už měly moc najeto. Vlastně nevím kolik, protože mi v servisu měnili motor za jiný z vrakáče. Každopádně to na nich bylo vidět, opálené elektrody. Pak jsem dal svíčky Eyquem (= naprosto neznámý výrobce) a zmenšil na nich odtrh na 1,1mm (z 1,3). Jezdil jsem úplně v pohodě pár tisíc km a auto jsem tak i prodal.

Někdo mi tady tehdy radil, že by to mohlo být cívkou, ale to jsem už nevyzkoušel, pokud byla načatá a odešla, tak novému majiteli auta.

A ještě ke svíčkám, původně jsem na focusu měl ty fordí, ale odtrh jsem na nich zmenšoval taky, protože v jednom specifickým případě mi to s nima cukalo. A to když jsem projel kaluží a namočil se a proklouznul řemen na alternátoru.

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 05.11.2020 12:18
od Karel2
origo ci neorigo, pamatuju uz na escort foru dost lidi co laborovalo se svickama, pri cene svicek bych se tim ani nezabyval a dal predepsany :nixw:

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 05.11.2020 12:54
od Ferry_cz
Eyquem nejsou vubec neznamy, je to sto let stara znacka, ale znama spis pro majitele francouzskych aut - PSA je dava do peugeotu a citroenu v prvovyrobe casto. Ted jsou soucasti Beru

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Napsal: 05.11.2020 12:55
od vladka1
Tak třeba pro 1,6 74 kW předepsaný AYFS22CB už nekoupíš a je jen náhrada, navíc i ty origo je lepší sklepnout na 1,1mm - horší cívka větší odtrh nedá, pak to někde probíjí a je slabší jiskra.. Mmch. origo jsou výroba Bosch nebo NGK, Ford si nechává vyrábět. Je otázka jestli jsou shodný s podobnýma nebo Ford zadává extra parametry pro sebe... Ale měl jsem Bosch a byly bez problému, měnil jsem preventivně po 60kkm a vypadaly pořád dobře..