1,6 tdci cuká
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: 1,6 tdci cuká
Toto je presne moj pripad, takze by to malo byt tym ventilom:
Re: focus2 podtlakova regulacia turba 1,6tdci 80kw
Poslaťod Dusheyn » 04 Okt 2013 12:39
ja som mal taky problem ze mi auto na dialnici (alebo 2x pri zatazi do kopca) zacalo cukat. ako keby ste sa hupali v hupacom kresle. dal som vymenit menic tlaku turba ( podtlakovy ventil turba) ,predvcera som presiel 1050km a auto uz necuka. je len aby ste vedeli ze coho je este ten ventil schopny
tu je este nieco k tomu
http://uloz.to/xTLkjkeW/3ce0140c503a400 ... oc2287-srv
http://uloz.to/x71DbD4M/3ce0140c503a400 ... oc2289-srv
C-Maxík 1.6tdci Ghia black panther, 80kw/109koní, 9/2008, DPF odstránený,S Packet, 18" Y origo, strešné krídlo vo farbe auta, chrómové lišty okna + kľučky + lišta nakladacieho priestoru, led osvetlenie interiéru,rádio s mp3,dvd,gps,dvb-t,
Re: focus2 podtlakova regulacia turba 1,6tdci 80kw
Poslaťod Dusheyn » 04 Okt 2013 12:39
ja som mal taky problem ze mi auto na dialnici (alebo 2x pri zatazi do kopca) zacalo cukat. ako keby ste sa hupali v hupacom kresle. dal som vymenit menic tlaku turba ( podtlakovy ventil turba) ,predvcera som presiel 1050km a auto uz necuka. je len aby ste vedeli ze coho je este ten ventil schopny
tu je este nieco k tomu
http://uloz.to/xTLkjkeW/3ce0140c503a400 ... oc2287-srv
http://uloz.to/x71DbD4M/3ce0140c503a400 ... oc2289-srv
C-Maxík 1.6tdci Ghia black panther, 80kw/109koní, 9/2008, DPF odstránený,S Packet, 18" Y origo, strešné krídlo vo farbe auta, chrómové lišty okna + kľučky + lišta nakladacieho priestoru, led osvetlenie interiéru,rádio s mp3,dvd,gps,dvb-t,
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.04.2022 09:08
Ford Focus II 1.6tdci 80kw 2008 - cukání
Zdravím auto je po výměně EGR, Turba, rozvodů, a dalších věcí.
Teď se měnil EGR a hadice z interkoleru do sání, avšak auto při menším přidání plynu cuká, na diagnostice jde vidět pokles paliva. Na 3rychlosti to dělá v rozmezí 1500-2200 otáček a při 4 rychlosti to dělá od 1500-2000 otáček. Opravdu ale jen při menším sešlápnutí plynu, při sešlápnutí až skoro na zem se to rozjíždí dobře bez cukání.
Samozřejmě cukání je i při jiných rychlostech a i při 5 rychlosti.
Nevíte čím by to mohlo být?
Děkuji
Teď se měnil EGR a hadice z interkoleru do sání, avšak auto při menším přidání plynu cuká, na diagnostice jde vidět pokles paliva. Na 3rychlosti to dělá v rozmezí 1500-2200 otáček a při 4 rychlosti to dělá od 1500-2000 otáček. Opravdu ale jen při menším sešlápnutí plynu, při sešlápnutí až skoro na zem se to rozjíždí dobře bez cukání.
Samozřejmě cukání je i při jiných rychlostech a i při 5 rychlosti.
Nevíte čím by to mohlo být?
Děkuji
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Ford Focus II 1.6tdci 80kw 2008 - cukání
Palivovy filter meneny?
Palivova sustava tesni?(ak prisava vzduch tak to cuka,)
Palivova sustava tesni?(ak prisava vzduch tak to cuka,)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12902
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Ford Focus II 1.6tdci 80kw 2008 - cukání
Ak prisava vzduch, po dlhsom stani nenastartuje.
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Ford Focus II 1.6tdci 80kw 2008 - cukání
Ak nenastartuje (padne nafta) tak je tam velka netesnost.
Aj novy filter kladie cerpadlu urcity odpor a ak perfektne netesni spojka filter-cerpadlo mas problem.
Aj novy filter kladie cerpadlu urcity odpor a ak perfektne netesni spojka filter-cerpadlo mas problem.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.04.2022 09:08
Re: Ford Focus II 1.6tdci 80kw 2008 - cukání
Auto startuje v pořádku jen prostě při té jízdě a málem sešlápnutí plynu cuká. Palivový filtr měněny minulý rok. Ukazuje to i neustále chyby navázány na EGR ventil, turbokompresor a kladkou. Nemůže to váznout i v elektrice?
Tak ještě jednou AUTO STARTUJE NORMÁLNĚ NADRC, PŘI ZEŠLAPNUTÍ PLYNU NAZEM NECUKÁ. JEN PŘI MENŠÍM ZEŠLAPNUTÍ (POMALÝ ROZJEZD)
Tak ještě jednou AUTO STARTUJE NORMÁLNĚ NADRC, PŘI ZEŠLAPNUTÍ PLYNU NAZEM NECUKÁ. JEN PŘI MENŠÍM ZEŠLAPNUTÍ (POMALÝ ROZJEZD)
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Ford Focus II 1.6tdci 80kw 2008 - cukání
ERG bol resetovany cez diagnostiku?
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.04.2022 09:08
Re: 1,6 tdci cuká
Ano EGr je v pořádku, cukalo to už i přes tou výměnou. I před výměnou hadice z interkoleru do sání. Mysleli jsme tím že je prasklá to má všechny ty závady, tekl olej i do altiku. Ale cukání bohužel tím nebylo. Startuje krásně, i po zahřátí motoru stejně cuká, dokonce i jednou vyskočila kontrolka motoru ale po vymazání z diagnostiky už se poté neobjevila.
- Hans25
- Příspěvky: 1
- Registrován: 26.11.2022 11:32
Re: 1,6 tdci cuká
Ahoj. Popis mých závad + řešení:
Ford Focus 1,6 TDCI 2007 - kombi, koupen s nájezdem 30 tis.
První cuk: podzim, cca 50 tis, krátké zahřátí, dlouhé mírné stoupání a najednou při 3.000 ot krátké cuknutí. Nic víc.
V autorizovaném servisu nic nenašli a uzavřeli to tím, že mi proklouzly obě kola naráz na ledu ...
90 tis. odešel EGR - kompletní výměna - v autorizovaném servisu.
Při 150 tis v létě motor začal opět cukat, krátce, 1, max 2x - někdo mi poradil zahejbat + očistit kontakty na motoru. Projel jsem všechny a přestalo to.
Při 190 tis. Opět. Podzim, studený motor, krátké zahřátí pomalou jízdou. Rozjezd na semaforu, do křižovatky, motor na 3.000 ot a cuknutí. Nejprve 1x, později se počet cuků zvyšoval.
Finále. Zadup jsem to před přechodem (chlap honil autobus) a asi jsem po ránu zaspal a nevyšlápl spojku včas - motor chcípnul a už jsem ho nenatočil.
ŘEŠENÍ: Nejprve mi strašili že přeskořil rozvodový řemen, pak zjistili že byl v háji snímač tlaku vstřiků (při zadupnutí dostal údajně štos a zablokoval motor - proto pak nešel natočit) a při výměně se ještě zjistilo, že podfukovalo těsnění EGR ventilu. Výměna (snímač tlaku vstřiků je hodně nepřístupný ) a všechny simulace předešlých jízdních režimů cukání nezopakovali. Tak snad mám klid.
Přeji všem mnoho šťastných kilometrů s fordy !
Ford Focus 1,6 TDCI 2007 - kombi, koupen s nájezdem 30 tis.
První cuk: podzim, cca 50 tis, krátké zahřátí, dlouhé mírné stoupání a najednou při 3.000 ot krátké cuknutí. Nic víc.
V autorizovaném servisu nic nenašli a uzavřeli to tím, že mi proklouzly obě kola naráz na ledu ...
90 tis. odešel EGR - kompletní výměna - v autorizovaném servisu.
Při 150 tis v létě motor začal opět cukat, krátce, 1, max 2x - někdo mi poradil zahejbat + očistit kontakty na motoru. Projel jsem všechny a přestalo to.
Při 190 tis. Opět. Podzim, studený motor, krátké zahřátí pomalou jízdou. Rozjezd na semaforu, do křižovatky, motor na 3.000 ot a cuknutí. Nejprve 1x, později se počet cuků zvyšoval.
Finále. Zadup jsem to před přechodem (chlap honil autobus) a asi jsem po ránu zaspal a nevyšlápl spojku včas - motor chcípnul a už jsem ho nenatočil.
ŘEŠENÍ: Nejprve mi strašili že přeskořil rozvodový řemen, pak zjistili že byl v háji snímač tlaku vstřiků (při zadupnutí dostal údajně štos a zablokoval motor - proto pak nešel natočit) a při výměně se ještě zjistilo, že podfukovalo těsnění EGR ventilu. Výměna (snímač tlaku vstřiků je hodně nepřístupný ) a všechny simulace předešlých jízdních režimů cukání nezopakovali. Tak snad mám klid.
Přeji všem mnoho šťastných kilometrů s fordy !
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19.04.2023 02:12
Re: 1,6 tdci cuká
Také se přidám a prosim o pomoc. 1.6 tdci 66 kw. Při zrychlování a zařazené 4 a trochu i u 5 mi auto jakoby lehce několikrát cukne, ale jen při 2200-2500 otáčkách. Před ani po těchto otáčkách se nic špatného neděje. Mám nově repasované vstřiky, vyméněný palivový filtr a všechny filtry kolem. Na diagnostice nic neni. Napadá někoho něco? Díky
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.03.2024 22:09
Focus 1.6TDCI - cuká při nízkých otáčkách chyba regulace turba
Zdravím vespolek, mám takový problém a už nevím co stím tedy kromě servisu. cca před půl rokem jsem koupil Ford Focus 1.6TDCI 80 kw 2006. Auto krásně a bez problému jezdilo. Každopádně jsem jednou jel z Prahy do Zahrádek přes Mělník, kde jsem tankoval, ale po nastartování a asi 3 min. jízdy mi vyskočila kontrolka červená kontrolka převodového kola s vykřičníkem. Zastavil jsem nechal jsem auto cca 30 min. zchladnou nastartoval a kontrolka pořád svítila, tak jsem radši jel zase zpět a auto jelo naprosto v pořádku. Následující den jsem jel s autem do servisu na diagnostiku a ta vyhodila chybu regulace turba, ale auto stále jezdilo. Mechanik mi řekl abych zatím jezdil a kdyby něco ať se ozvu a popřípadě si zjistím cenu nových dílů. Taky mi vlastně po doignostice vyskořil check engine, což hádám, že je spojené stou regulací. No každopádně auto jelo v pohodě. Další den jsem vyjel na cestu a auto už při nastartování si začalo přidávat na otáčkách a tak jakoby cukalo. Následně to dělalo i po čas jízdy mezi cca 1200-1600 ot. ve vyšších nebo při menším přišlápnutí pedálu už turbo normálně zabralo a auto zas frčelo. Tak jsem řekl otci, jestli by jsme na to nekoukli, zjistil jsme, že nejspíše u intercooleru byla hnutá spona a nejspíše tam vytékal olej, ale jen za běhu a v malém množství. Sponu jsme dali na své místo. Zkoukli ještě táhlo u regulace, které se po sundání nohy z plynu hnulo směrem dolů (akorát jen o kus nevím jestli se má stáhnout úplně.)Poté jsme vyjeli a auto cukalo méně teda alespoň mi to tak přišlo. Včera jsem to zkusil znovu projet auto semtam zahaprovalo, ale už to vypadalo, že to bylo tím. A dnes když jsem jel znovu, tak zase cukalo jako předtím. Nemáte s tím někdo zkušenost? třeba je to fakt jen ta regulace, ale chci si být jistý. Jinak ve vyšších otáčkách auto jede krásně klidně i 130 a pořád táhne. Jinak se v tom moc nevyznám a proto bych se i rád touto cestou popřípadě přiučil, kdyby mě něco takového potkalo i příště
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 04.05.2013 16:57
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.03.2024 22:09
Re: Focus 1.6TDCI - cuká při nízkých otáčkách chyba regulace turba
To bohužel nevím, ale přemýšlím, že bych zavolal do servisu, jestli by to stihl vyřešit do velikonoc, ale nevím nevím
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.03.2024 22:09
Re: Focus 1.6TDCI - cuká při nízkých otáčkách chyba regulace turba
Ale kdyby to byl EGR, tak by to diagnistika hlásila nebo ne?
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.03.2024 22:09
Re: Focus 1.6TDCI - cuká při nízkých otáčkách chyba regulace turba
A ještě otázka dá se kdyžtak regulace vyměnit sama osobě?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti