Vybitá baterie během 24 hodin
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Děkuji, jdu vyzkoušet tu pojistku a ev. odpojení BT modulu.
Bydliště jsem vyplnil, v podstatě okolo Chrudimě a Pardubic.
Bydliště jsem vyplnil, v podstatě okolo Chrudimě a Pardubic.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Takže jednoduší varianta "vypnutí BT modulu" v nastavení rádia evidentně nepomohla.
Odpojím pojistku F58 a uvidím, jaký bude pokles do zítra. Zbytek kdyžtak nechám na autoelektrikáři...
Odpojím pojistku F58 a uvidím, jaký bude pokles do zítra. Zbytek kdyžtak nechám na autoelektrikáři...
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 655
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Jak už někdo psal, nech auto usnout, odpoj mínusový kabel baterie a měř mezi ním a baterií proud. Pokud bude vysoký tak postupně odpojuj pojistky, když to u některé klesne tak jsi doma.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Dnes jsem byl kvůli přeměření u elektrikáře a problém je snad odhalen.
Klidový odběr se zapojenou pojistkou 58 byl neustále 1,05 Ah, i když vše zhaslo.
Po odpojení pojistky klesl na 0,3 Ah a po zhasnutí palubního displeje (asi 15 minut) se ustálil na 0,18 Ah. Bohužel nebylo víc času měřit, zda by to poté ještě kleslo, tohle byl výsledek po 15 minutách.
Bylo tedy zřejmé, že na vině je BT nebo rádio. Takže se odpojil BT modul. Prvních 10 minut co svítil displej rádia odběr 1,05 Ah, poté pokles na 0,3 Ah a následně po 15 min až na 0,17 Ah.
Je tento "klidový" odběr cca 170 mAh po zhasnutí podsvícení displeje rádia a i palubního displeje v pořádku?
Četl jsem, že by to mělo být 50 mAh, nicméně auto má keyless, takže nevím, jaký to má vliv. Dle návodu se keyless po 5 dnech neaktivity uspí právě z důvodu šetření baterie. Jenže tak dlouho auto neaktivní nebude.
edit: Až bude čas, zkusím to nechat 30 minut v klidu, jak jsem našel jinde na foru. Pak by to mělo klesnout pod 50 mAh.
Klidový odběr se zapojenou pojistkou 58 byl neustále 1,05 Ah, i když vše zhaslo.
Po odpojení pojistky klesl na 0,3 Ah a po zhasnutí palubního displeje (asi 15 minut) se ustálil na 0,18 Ah. Bohužel nebylo víc času měřit, zda by to poté ještě kleslo, tohle byl výsledek po 15 minutách.
Bylo tedy zřejmé, že na vině je BT nebo rádio. Takže se odpojil BT modul. Prvních 10 minut co svítil displej rádia odběr 1,05 Ah, poté pokles na 0,3 Ah a následně po 15 min až na 0,17 Ah.
Je tento "klidový" odběr cca 170 mAh po zhasnutí podsvícení displeje rádia a i palubního displeje v pořádku?
Četl jsem, že by to mělo být 50 mAh, nicméně auto má keyless, takže nevím, jaký to má vliv. Dle návodu se keyless po 5 dnech neaktivity uspí právě z důvodu šetření baterie. Jenže tak dlouho auto neaktivní nebude.
edit: Až bude čas, zkusím to nechat 30 minut v klidu, jak jsem našel jinde na foru. Pak by to mělo klesnout pod 50 mAh.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
- Skodax
- Pokročilý
- Příspěvky: 542
- Registrován: 02.12.2012 22:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
S odběrem jsem na tom stejně jako ty. A mam jak keyless tak BT. Si měl zkusit jestli i po zamčení auta vidíš BT zařízení v okolí.
Je: Ford B-Max 1.4 66kW
Byl: Ford Ka 1.2 2013 51kW
Byl: Ford Focus Bordeaux 2.0 16V Duratec HE 107kW
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
To jsem zkoušel, BT jsem po vypnuti rádia neviděl, mobil se okamžitě odpojil, avšak odběr stále 1 Ah zůstal. Je to zvláštní, ale jakoby ten BT zabránil rádiu přejít do úsporného stavu, i když jeho displej zhasnul.
Nyní mám BT natvrdo odpojené a buď to tak zůstane, nebo budu shánět někde nový...
Zůstává ti ten odběr kolem 150 mAh i po 30 minutách, nebo poté dojde k poklesu? Ještě mě napadlo zkusit pojistku keyless, čímž bych zjistil jeho odběr.
Nyní mám BT natvrdo odpojené a buď to tak zůstane, nebo budu shánět někde nový...
Zůstává ti ten odběr kolem 150 mAh i po 30 minutách, nebo poté dojde k poklesu? Ještě mě napadlo zkusit pojistku keyless, čímž bych zjistil jeho odběr.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
- Skodax
- Pokročilý
- Příspěvky: 542
- Registrován: 02.12.2012 22:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Teď z hlavy nevím, ale určitě jsem to tady na fóru psal i s hodnotami proudu. A vím že jsem se dostal +\- na normální hodnoty jako ostatní.
Je: Ford B-Max 1.4 66kW
Byl: Ford Ka 1.2 2013 51kW
Byl: Ford Focus Bordeaux 2.0 16V Duratec HE 107kW
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Psal jsi, že po odpojení mikrospínače zadních dveří 25 mAh.
Jinde zase 255 mAh - to je asi do 30 minut od zamčení.
Chtěl jsem zkusit měřit proud aspoň hodinu, ale zjistil jsem, že rádio zhasne po 10 minutách, ale zase nezhasíná displej palubního počítace!
Svítí si vesele už 1,5 hodiny od zamčení. Zkusím restart odpojením baterie, ale včera u elektrikáře to fungovalo a došlo k vypnutí všeho po 15 minutách.
Jinde zase 255 mAh - to je asi do 30 minut od zamčení.
Chtěl jsem zkusit měřit proud aspoň hodinu, ale zjistil jsem, že rádio zhasne po 10 minutách, ale zase nezhasíná displej palubního počítace!
Svítí si vesele už 1,5 hodiny od zamčení. Zkusím restart odpojením baterie, ale včera u elektrikáře to fungovalo a došlo k vypnutí všeho po 15 minutách.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
- Skodax
- Pokročilý
- Příspěvky: 542
- Registrován: 02.12.2012 22:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
255 mA jsem měl než se uspalo a 25mA po uspání.
Naposledy upravil(a) Skodax dne 21.05.2015 20:37, celkem upraveno 1 x.
Je: Ford B-Max 1.4 66kW
Byl: Ford Ka 1.2 2013 51kW
Byl: Ford Focus Bordeaux 2.0 16V Duratec HE 107kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Mě po uspání auta teče z baterie 10mA.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Já už svůj měřák do 200 mAh uvařil při pokusu o odemčení
Co jsem četl, tak jsi Skodax měl problémy se svícením displeje a tím zvýšeným odběrem kvůli tlačítku kufru. Jak se to projevilo? Kufr mi jde odemykat spínačem zvenku i DO, ale nějaký zkrat bych tam mohl mít, když tady prší už druhý den a vodu v osvětlení spz mám očividně.
Je mi záhadou, proč včera po odpojení BT jsme naměřili po 15 minutách 0,18 Ah a vše zhaslo. Dnes najednou zůstává svítit displej BC...
Co jsem četl, tak jsi Skodax měl problémy se svícením displeje a tím zvýšeným odběrem kvůli tlačítku kufru. Jak se to projevilo? Kufr mi jde odemykat spínačem zvenku i DO, ale nějaký zkrat bych tam mohl mít, když tady prší už druhý den a vodu v osvětlení spz mám očividně.
Je mi záhadou, proč včera po odpojení BT jsme naměřili po 15 minutách 0,18 Ah a vše zhaslo. Dnes najednou zůstává svítit displej BC...
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
- Skodax
- Pokročilý
- Příspěvky: 542
- Registrován: 02.12.2012 22:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Nauč se pracovat s měřákem a připoj ho do správnýho rozsahu s vyšší pojistkou. Já si vlez do auta s měřákem a zkoušel pojistky. Přitom jsem si všimnul cvakání a zaznamenal, že se auto furt odemyká\zamyká a tim se neuspí. Prostě tom dej čas a zkoumej. Psanim tady to nevyřešíš.
Je: Ford B-Max 1.4 66kW
Byl: Ford Ka 1.2 2013 51kW
Byl: Ford Focus Bordeaux 2.0 16V Duratec HE 107kW
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Vybitá baterie během 24 hodin - modul bluetooth?
Pro nešťastníky, které by trápil svítící display palubního počítače zde mám další možnou příčinu.
Týká se to pouze keyless (snad jen 1. gen - bez startovacího tlačítka). Ve spínací skřínce (ignition barrel) je mikrospínač, který hlídá zamčený/nezamčený volant. Pokud s keyless vypnete motor a s páčkou nahrazující klíček nevyjedete, pak displej hlásí "engage steering lock". Avšak tento snímač může blbnout a způsobí, že se auto neuspí a svítí displej pp (odběr je pak cca 200-250 mAh, což stačí na nenastarování po 3 dnech).
Řešení drahé: Vyměnit onu skřínku (cena na zahraničních fórech byla snad 500 eur).
Řešení levné: Nevyjíždět spínačem po zhasnutí motoru, čímž nedojde k zamknutí volantu, avšak displej a celé auto se po chvíli řádně uspí.
- Nalezl jsem také řešení rozdělat to, prostříknout a trochu s tím zarajtovat, někomu to také pomohlo.
(např. http://www.talkford.com/community/topic ... -to-drain/)
Týká se to pouze keyless (snad jen 1. gen - bez startovacího tlačítka). Ve spínací skřínce (ignition barrel) je mikrospínač, který hlídá zamčený/nezamčený volant. Pokud s keyless vypnete motor a s páčkou nahrazující klíček nevyjedete, pak displej hlásí "engage steering lock". Avšak tento snímač může blbnout a způsobí, že se auto neuspí a svítí displej pp (odběr je pak cca 200-250 mAh, což stačí na nenastarování po 3 dnech).
Řešení drahé: Vyměnit onu skřínku (cena na zahraničních fórech byla snad 500 eur).
Řešení levné: Nevyjíždět spínačem po zhasnutí motoru, čímž nedojde k zamknutí volantu, avšak displej a celé auto se po chvíli řádně uspí.
- Nalezl jsem také řešení rozdělat to, prostříknout a trochu s tím zarajtovat, někomu to také pomohlo.
(např. http://www.talkford.com/community/topic ... -to-drain/)
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 01.10.2010 17:41
Vysoky odběr z baterie v klidu a z toho plynoucí problémy
Ahoj, prosím o radu s autoelektrikou. Focus Trend 1.6 MK2 2006 HB. Začalo to tím, že jsem našel auto odemčené. Zamknul jsem a za hodinu jsem přišel a zase odemčené. Tak jsem zamknul a chvíli čekal a zámky se samy odemkly. Pak se zase zamkly a zase odemlky atd. To už jsem nevydržel a začal hledat ve fóru. Našel jsem problém s mikrospínačem.... Tak jsem chtěl rozebrat dveře, ale dojel jsem na zanýtové stahování a dál jsem se nedostal, nechtěje způsobit nevratné škody. Tak jsem hledal, jak odpojit centrál, ale nikde jsem nenašel přesně svůj typ poj. skříňky. Podle AUTOGENIUS jsem sice odpojil poj. č.77 -hlavní relé centrálu, ale ostatní pojistky pro jednotlivé dveře tam vůbec nejsou (ani kontakty pro ně). Zamknul jsem vše ručně, pouze kufr dálkou, neb ten vůbec bez dálky nejde odmykat ani zamykat (pokud by někdo věděl jak, budu vděčen). Po 4 dnech jsem přišel a auto nestartovalo - zcela vybitá baterka. Nabil jsem jí a při nasazování kontaktů to hodilo jiskru. Změřil jsem to klešťákem a při všem vypnutém to má odběr 800 mA, takže baterko do rána sbohem. Ale zase s nabitou baterkou se zdá, že centrál chodí dobře, takže možná chyba bude někde jinde. Mohl by mě prosím někdo nakopnout kde začít hledat ? Autoelektrika mě trochu děsí, ale vybavení mám a čas taky se v tom povrtat. Snad nějaké spečené relé.....??????? Děkuji předem za nápady. Pavel
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vysoky odběr z baterie v klidu a z toho plynoucí problémy
Zřejmě se některá jednotka po zamčení auta neuspí. Nejvíc to dělávalo rádio, ale nemusí to být vždy.
Je tu několik vláken, kde se to řešilo search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keyw ... e&start=75
Je tu několik vláken, kde se to řešilo search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keyw ... e&start=75
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů