Stránka 1 z 1
1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 29.06.2023 20:16
od draxxx
Včera jsem si všiml, že na 4. a 5. na plný plyn od cca 4 000 otáček podává motor nepravidelný výkon. Chvilkové výpadky cca 1 - 1,5 sec a pak zase plný výkon. Benzín je 100 od MOLu, auto po 4. garanční prohlídce. Jinak nic nezlobí, jede to krásně, žere cca 7,8 l /100. U jiného Mondea 1,5 před cca rokem jsem si toho taky všiml. Máte s tím někdo zkušenosti?
Na grafu výkonovky z Jarova je to vidět, jak to houpe
Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 29.06.2023 20:45
od phofy
Mě tohle dělá i 1.0 někde ve světě motoru to bylo vysvětleny proč tomu tak je
Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 30.06.2023 05:56
od Karel2
mne to dela taky a nejsem tady sam, phofy nevis vice podrobnosti, nebo kde presne hledat, zatim jsem to nenasel, tedy ten SM
Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 30.06.2023 08:00
od phofy
je to asi 3 roky zpět, byl to myslím nějaký speciál o 1.0 ecoboost
Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 30.06.2023 09:49
od draxxx
Našel jsem 3 speciály z roku 2018 Tak který z nich to je ? Pamatuješ si to ještě?
Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 30.06.2023 10:04
od phofy
Podle mě to byla 4/2018, ale ber to s rezervou, je to fakt dlouho.
Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 30.06.2023 10:39
od draxxx
Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 30.06.2023 13:22
od phofy
To je přesně ono

bylo to v tom čísle?
Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 30.06.2023 17:27
od draxxx
Ano, postahoval jsem celý. Ten Svět Motorů je asi jedinnej použitelnej, tam alespoň píšou lidi co tomu rozuměj. Fakt nemá cenu hledat info jinde.
Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 30.06.2023 19:10
od phofy
Já byl taky z toho kdysi vykulenej

pak jsem si to přečetl ve světě motorů (zrovna v tom roce jsem ho i odebíral) a uklidnilo mě to

Re: 1,5 Ecoboost houpavý výkon vyšší otáčky
Napsal: 04.09.2023 13:27
od draxxx
Dneska jsem se trochu ponořil do výpočtů valivého a aerodynamického odporu + ztrátový výkon na grafu z brzdy.
Docela mne překvapilo, že ten ztrátový výkon je tak velký. Na kole z těch docela pěkných 133 kW vlastně zůstane jen 82kW. Těch 51 kW vnitřní ztráty je docela hodně. Koukal jsem na jiný motory a většinou mají 25 -40 kW.