Motor porucha, neodkladný servis "i"

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 04.08.2023 17:36

Dobrý den všem. Dříve, než položím otázku, pokusím se sepsat souvislosti, které by mohly mít návaznost.
Na Focusu mám denní svícení pomocí ledek.
Mimo jiné jsem cca před dvěma lety vyměňoval filtr sání. Poté mi auto, pokud stálo například několik minut s otočeným klíčkem (ale ne nastartovaným motorem) občas zahlásilo "Motor porucha, neodkladný servis". Nerozsvítilo se grilovaný kuře, ale poize "i" mezi teploměrem a palivoměrem. Stačilo pouze vypnout a zapnout klíček a "i" zmizelo. Po připojení ODBII a plné verze CAR SCANNER jsem vyčetl "P006 MAP/MAF senzor...). Tak jsem si říkal, že je asi blbý konektor váhy vzduchu, protože při výměně filtru jsem s tím musel trochu "zakvrdlat". Auto po cca dvou měsících bylo u automechanika (kvůli něčemu jinému) a od té doby bylo vše OK.
Nyní (po dvou letech) jsem měl problém s únikem chladiva klimatizace. Musel se vyměnit chladič. Stalo se tak těsně před dovolenou. Na poslední chvíli se oprava podařila a tradá do "Italska". Ještě mi automechanik říká: "vyměnil jsem ti filtr sání, byl hodně znečištěnej". Já na to: "dík, ale naposledy byly problémy..."
Zhruba po 1000km v Itálii v koloně, tentokrát u nastartovaného motoru, auto "Motor porucha, neodkladný servis".
Říkám: "sice jede, ale vypnu/zapnu motor a bude po všem a někde na parkovišti kouknu na ODBII, které vozím s sebou."
Vypnu motor, otočím klíčkem a nic. Podruhý, potřetí, nic. Jen se rozsvítí budíky. Dám výstražáky a protože jsem stál mírně z kopce, pomalu ke krajnici. Jakmile mě tři auta předjely a já byl u krajnice, auto najednou nastartovat šlo. Dojel jsem k nejbližší benzínce cca 2km a zaparkoval. Otevřel jsem kapotu a vyndal/zandal přívodní kabel ud váhy vzduchu. V tu chvíli mi auto úplně vynadalo a na teploměru venkovní teploty naskočilo -40st C. Hádám, že to je nejspodnější měřitelná teplota. Venku ale bylo +31st.
Auto šlo opakovaně nastartovat, "i" nehlásilo, ale pořád -40st, čímž mi nezapla klimatizace. Zapla, ale nechladila. Proč, když je -40st, žejo.
Po připojení ODBII a plné verze CAR SCANNER jsem vyčetl "P006 MAP/MAF senzor... plus "brake boost presure senzor". Ten senzor brzd to ale zahlásí okamžitě při vložení klíčku na ODBII, ale ne na přístrojové desce.
Nechal jsem ho půl hodiny odpočinout. Po půl hodině a kontrole zapojení čidla teploty jsem nastartoval. Po asi 10ti minutách najednou -38, po minutě -36, po další -34..... až někde po čtvrt hodině se to dostalo na +31st.
Klima ale pořád nesepla. Tak jsem si říkal, že když tak dlouho trvalo inicializaci teploměru, stejně dlouho to může trvat i klimě. A opravdu. Po čtvrt hodině jízdy se rozjela.
V různých intervalech ale stejně auto zahlásí "Motor porucha, neodkladný servis". Každopádně z Itálie jsme dojeli. Cestou zo zahlásilo asi 10x, vždy stačilo zajet na parkoviště a otočit klíčkem a znova nastartovat. Není nutné čekat, až něco zchladně.
Pozor, jakmile to zahlásí, ŘJ vypne turbo a auto jede bez něj. Je to, jak kdybych tam měl motor z embéčka. Není to ale nouzák. Nechá se vytočit, ale dlouho mu to trvá.
Zvláštní je, že to neudělá, pokud je motor v tahu/otáčkách. Spíš, když dobržďuji ke křižovatce, na parkoviště.
Objednal jsem váhu vzduchu a senzor tlaku sání. Vyměnil oba - a nic. Beze změny. Vlastně jedna změna tam je. Ujel jsem například 30km v pohodě, dojel jsem na parkoviště a stál s nastartovaným motorem. Pak jsem zkusil vypnout větráky, abych si poslech motor, jestli náhodou nedělá nějaký jiný zvuk. Jakmile jsem to vypnul tím centrálním tlačítkem, okamžitě: Motor porucha, neodkladný servis. Nepotvrzoval jsem to na volantu OK a jel zpět za automechanikem (navštěvuji dva, tak tentokrát toho druhého, než dělal tu klimu - ten má dovču), aby to viděl.
3km pře servisem do kopce auto najednou zabralo a bylo cítit, že seturbo zapojilo. Hláška ale nezmizela. Připojil diagnostiku a opakovaně rušil hlášku a vypínal větráky. Opakovaně to hlásilo Motor porucha, neodkladný servis. Dokonce jsme se spolu projeli stejných 30km a on na diagnostice sledoval hodnoty. Vše OK. Aź jsme přijeli na parkoviště, párkrát jsme vypnuli/zapnuli větráky a najednou jsme hlášku "vyvolali". Vyloučili jsme ale, že odchází turbo. Domluvili jsme se na dnešní návštěvě.
Dnes jsem se za ním tedy stavil znovu. Ten v první řadě odpojil denní svícení s tím, že Fordy jsou na jakýkoli neoriginální zásah do elektroinstalace velmi citlivý. Vysvětlil mi, že ledky můžou odcházet a můžou vznikat bludné proudy. Jakmile ŘJ něco takového zaregistruje, v první řadě jsou pro ní směrodatné emise, tak okamžite vypne turbo.
Jeli jsme auto projet nějakých 30km s tím, že jsem to vzal přes křižovatky, kde se musí dobržďovat. Po 30km jsem jej vyložil v servisu a jel ještě jedno kolo.
Když se vracím do servisu, před garáží vypnu světla (už normální, denní je odpojené) a vypnu větráky. Už jsem chtěl jásat a najednou: Motor porucha, neodkladný servis
Ale zřejmě je to správná cesta.
Vysvětlil mi, abych vyměnil senzor podtlaku brzd a druhé čidlo tlaku sání. Mám vyměněn ten za škrtící klapkou, ale ten před, co měří i teplotu jsem měnil před cca dvěma lety. Je tam BOSCH. Ať ho prý vyměním stejně.
Zkontroval kabely, jestli při výměně chladiče klimatizace není někde skřípnutý kabel (nebyl) a teď čekám na pondělí, na ten senzor brzd (někdo říká, že to s tím nesouvisí - brzdí to správně, tento říká, že to může souviset. Že můžou být napojeny na stejnou kostru) a to čidlo před škrtící klapkou. Uvidím v pondělí.
*****************************************************
Mně ale zajímá, jestli by měl někdo ještě nějaký nápad pro případ, že výměna těchto čidel nepomůže.
Uff.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12903
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od stano. » 04.08.2023 19:20

Ako si "vypinal vetraky"? Myslis vypnutie ventilacie kabiny?

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 04.08.2023 20:19

Mám tam dvouzónovou klimatizaci. Tím centrálním vypínačem vpravo, co vypne celý ten panel a vše zhasne.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12903
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od stano. » 04.08.2023 20:50

Klima pod nejake +4 stupne nespina. Takze ak si auto myslelo, ze vonku mrzne, klimu nezaplo.
Palubak ma teplomer v spolujazdcovom zrkadle. Tych -40 hlasil palubak, ci na diagnostike si nasiel hodnotu teploty nasavaneho vzduchu?
P006 nemusi mat vobec suvis s cidlami. Moze to byt prasknute vzduchove vedenie, vacsinou tlakove za turbom. To mi ale nedava zmysel s -40 stupnovou teplotou (to je hodnota pri poruche alebo odpojeni cidla). Tam by to vyzeralo na problem okolo MAF senzora.

Takze tu chybu vies vyvolat zapinanim/vypinanim hlavneho vypinaca panelu klimatizacie?
Ak ano, moze mat na to vplyv spinanie sahary a/alebo spojky klimakompresora. Pozrel by som v elektrickych schemach, ci tieto 2 komponenty nemaju spolocne uzemnenie s cidlami okolo privodu vzduchu do motora. Skor by som hladal od spojky klimakompresora.

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 05.08.2023 08:40

Děkuji za odpověď.
- teploměr mám opravdu u předního znaku
- psal jsem, že jsme to s automechanikem projeli se zapnutou diagnostikou (nějaká Bosch přes kabel) a celou cestu tlaky a vše vpořádku. Takže tady chyba není.
- co se týče toho společného ukostření, to vypadá slibně. Mám na cestě ještě to čidlo před škrtící klapkou a čidlo brzd. Že by prý mohly být na společné kostře.
Chybu vysloveně vyvolat neumím. 30-50km nic a pak se to objeví, nebo ne. Když se to objeví, dokážu přes diagnostiku smazat chybu a znovu vyvolet. Pokud se sama neobjeví, nedokážu jí vyvolat.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 12.08.2023 23:30

Takže jsem došel o kousek dál:
- čidlo před škrtící klapkou nic nevyřešilo
- začalo to dělat pokaždý, když: ujedu min 8 km +-, vyřadím a zpomalím například na křižovatce. Už přesně vím kde. Nebo, když nastartuju a nechám pár minut stát s nastartovaným motorem - to se ozve samo.
- automechanik mi řekl, že mám špatnou baterii (ne starou, ale nevhodnou pro moje auto) a tak se prý na dlouhé cestě přebila. Dal mi tam Bosch určenou pro moje auto - beze změny. I tak jsem si ji nechal, protože ta předchozí Banner byla zakoupena z nouze a nutnosti, o nevhodnosti jsem věděl)
- dnes jsem udělal toto: vrátil všechny původní čidla (s novými nebyl rozdíl), odpojil baterii, vymontoval kapsli na filtr sání a ty tři ukostření pořádně vyčistil a prostříkl Contactolem.
- pak jsem ještě sundal plast pod předním nárazníkem. Je tam přístup ke dvěma svazkům kabelů (ty mohl teoreticky odpojovat automechanik při výměně klimy). Ty jsem rozpojil, vyčistil Contactolem a zpět sestavil.
Jel jsem auto projet s tím, že jsem schválně vyřazoval, nechával na volnoběh. Ujel jsem asi 15km a vše vpořádku. Už jsem se chtěl radovat, když na parkovišti před domem jsem ještě zkusil vypnou ty větráky - do vteřiny "motor porucha..."
Tak říkám, fajn. Vymazal jsem chybu a zkusím ještě jedno kolo bez mačkání toho tlačítka. Jel jsem jinou cestou, opět kolem 15km. Vím přesně, kdy mi to poslední dobou udělalo pokaždý - vpořádku. Schválně vyřazuji - vpořádku. Tak zacouvávám na parkoviště a ... "motor porucha..."
Evidentně je to lepší a je to správná cesta.
Tak se prosím ptám, kde jsou ještě ukostření?
Dočetl jsem se, že u nohou spolujezdce a mělo by být někde v kufru. Poradíte mi?
Děkuji.
Naposledy upravil(a) Antonín Plhal dne 02.10.2023 20:20, celkem upraveno 1 x.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Vacil
Nováček
Nováček
Příspěvky: 142
Registrován: 05.01.2020 09:04
Bydliště: Obříství

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Vacil » 13.08.2023 12:12

U spolujezdce se k němu dostaneš, když otevřeš dveře a sundáš ten plast, co u dveří drží koberec.
Žeby něco souvisejícího s timhle používalo ukostření v kufru si nemyslím a ani nevím jak to má hatch, ale kombik má kostřící bod vlevo od pojistek v kufru, kousíček od světel.

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 13.08.2023 13:20

Děkuji. HB pod pojistkami v kufru kostru nemá, i když u některých výbav jsem jí na YT našel. U spolujezdce jsem to očistil, byly tam 3. přišlo mi to jako jeden přívod a 2 svody.
Po několika minutách volnoběhu:
Kód: P006A - MAP - Korelace průtoku množství nebo objemu vzduchu

Dodatečný příznak závady (:62):
- Závada porovnání signálu

Stav (-2F):
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Snímek #1:
-LOAD: 12.55 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 72 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 854 1/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: Closed Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: -0.78 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -1.56 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 33.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 12.50 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 34 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 1.61 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 12.55 % - Poloha klapky
-RUNTM: 545 s - Čas od startu motoru
-FRP: 2910.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 3.53 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 42.75 % - Hladina paliva
-BARO: 97.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 14.39 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 19.61 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 0.39 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 30 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 12.55 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 1.18 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru

Ještě mi to hlásí chybu senzoru podtlaku brzd, ale ten je ještě na cestě:

Kód: P0557 - Nízký vstup obvodu snímače tlaku posilovače brzd

Dodatečný příznak závady (:11):
- Zkrat obvodu na kostru

Stav (-2F):
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Snímek #1:
-LOAD: 25.88 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 42 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 939 1/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: Closed Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: -0.78 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -1.56 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 57.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 9.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 30 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 4.05 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 16.86 % - Poloha klapky
-RUNTM: 142 s - Čas od startu motoru
-FRP: 2940.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 42.75 % - Hladina paliva
-BARO: 97.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 14.28 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 41.96 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 5.10 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 32 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 17.25 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 8.24 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru

Tento kód ale nezpůsobuje hlášku na přístrojové desce.
Může tam být souvislost?
Naposledy upravil(a) Antonín Plhal dne 02.10.2023 22:03, celkem upraveno 1 x.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 13.08.2023 14:18

Tak čidlo podtlaku brzd jsem odpojil. Na přístrojovce to nic nehlásilo. Jestliže ForScan říká, že v tom čidle je zkrat, říkal jsem si, že tady může být problém. Udělal jsem si kolečko přes město s tím, že jsem dobržďoval na každé křižovatce.
Přijel jsem domů na parkoviště pln radosti. Pak jsem vypnul větráky a..... "Motor porucha..."
Ale je to o hodně lepší. Nevím, jestli po tom čidle, nebo po tom vyčištění kostry.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23499
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od ZaQik » 13.08.2023 15:14

vypada to, ze (ne)jde napeti nekam, kam (ne)ma - koukals na konektory do PCM, jestli nejsou zelene?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 13.08.2023 16:39

To je ta černá skříňka v levém předním podběhu?
Nekoukal, zkontroluji.
dodatek: musí se v mém autě nakonfigurovat nová baterie (zadat do řídící jednotky)?
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23499
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od ZaQik » 14.08.2023 07:36

baterie - reset BMS nebo vyndat pojistku F22 v motorovem prostoru
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 14.08.2023 16:33

Děkuji, vyzkouším.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 23.08.2023 11:32

Tak jsem měl auto u automechanika. Ten očistil i zbývající kostry, co kde našel.
Jeho závěr zní, že to musí být v mechanice. Podle něj to jsou tři možnosti. Turbo je ale až ta poslední, třetí, málo pravděpodobná. Myslí si, že může být problém někde v časování.
Mám se prý obrátit na Forda, že umí udělat sběr dat a z té jejich diagnostiky to zjistí.
Co si o tom myslíte takhle na dálku?
Mně jen vrtá hlavou (což v žádném případě nezpochybňuji verdikt automechanika), že po očištění kostry pod filtrem se to výrazně zlepšilo.
Znovu upřesňuji, že to udělá výhradně, pokud motor klesne pod 1500ot po minimálně 25km jízdy, nebo cca 10 minut na volnoběhu ( v tomhle počasí je zahřátý do dvou minut).
Pokud v nouzovém režimu (myslel jsem, že "nouzák" mě nepustí nad 3000ot, ale to prý platí u nafty - to že tady se vypne turbo prý nouzák je) jedu cca 15km, auto se nadechne, jede zase normálně, jen na displeji svítí "i". Dokud nezastavím, nevypnu (aby zmizelo "i") a opět nepřibrzdím někde na křižovatce.
Jednou mi to zablbo v tahu, když jsem vyměnil čidlo podtlaku brzd, a za jízdy jsem 3x za sebou zmáčknul AutoStop. To se mu přestalo líbit. Proč jsem ho mačkal? Protože při vadném čidle podtlaku brzd byl AutoStop trvale vypnutý. Tak jsem jen zkusil, jestli byl vypnutý tím čidlem.
Upřímně mi příjde, jako kdyby se tam přehříval nějaký čip v řídící jednotce a ta pak na volnoběh chybovala.
Naposledy upravil(a) Antonín Plhal dne 02.10.2023 22:06, celkem upraveno 1 x.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 31.08.2023 15:56

Jen pro zajímavost, mám auto 2 dny u Forda v servisu a je to i pro ně záhadou. Samozřejmě jakékoli nápady vítám. Ještě jsme našli někde na andlickém fóru, že měl někdo problém se svazkem kabelů k řj, že musel asi 15cm ucvaknout a napájet nový konektor. Tak jsem je v servisu na to "navnadil", jestli by to zkontrolovali.
Mechaniku vysloveně nevyloučili, ale podle příznaků se rovněž přiklání k elektroinstalaci.
Jakékoli nápady vítám.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host