Zdravím,
Cca 4 dny zpět, mi chvíli po nastartování vyskočila hláška chyba motoru (P0193:00-28 – Vysoká hodnota snímače FRP a P0191:00-68 – Rozsah/výkon snímače FRP) a auto chcíplo. Vymazal jsem chybu, nastartoval a vyjel. Po chvíli auto začalo cukat a opět vyskočila chyba motoru (P0193:00-2C – Vysoká hodnota snímače FRP). Dojel jsem kousek na parkoviště, vymazal chybu a jel dál. Další den start bez problémů, ale po cca 1 km opět cukání a další hláška o chybě motoru (P0193:00 – Vysoká hodnota snímače FRP). Opět jsem chybu vymazal a jel dál. Dnes po cca 100 km jízdy opět cukání a chyba motoru (P0088:00-2E – Tlak paliva v zásobníku je příliš vysoký). Zastavil jsem, vymazal chybu, ale auto nastartovalo, až myslím na 4 pokus. Máte někdo zkušenost, že by to mohl být uváděný vadný FRP snímač?
Chyba motoru (FRP)
- Airwavemagic
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12.04.2018 19:18
- Bydliště: Němčičky, Prostějov, Urnäsch
- Kontaktovat uživatele:
Chyba motoru (FRP)
Ford S-Max 2.0, 103 kW, r.v. 2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23493
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Chyba motoru (FRP)
co te vede k tomu, abys neveril, ze je spatne cidlo FRP (Fuel Rail Pressure) nebo kabelaz k nemu?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Airwavemagic
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12.04.2018 19:18
- Bydliště: Němčičky, Prostějov, Urnäsch
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba motoru (FRP)
Přemýšlím, že můžeš být i vadné čerpadlo a nedodává správný tlak nebo množství paliva. Proto může čidlo hlásit tuto chybu…. Nevím jaká je tam vzájemná komunikace mezi čerpadlem a čidlem a pokud by bylo vadné čerpadlo, nevím, zda by to ohlásilo jinou chybu.
Pokud auto cuká, může být závada na nedostatku paliva, proto tak uvažuji.
Pokud auto cuká, může být závada na nedostatku paliva, proto tak uvažuji.
Ford S-Max 2.0, 103 kW, r.v. 2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23493
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Chyba motoru (FRP)
nedostatek paliva by nehlasil vysoke hodnoty, ale nizke
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host