za posledni pulrok jsem resil uz 4x vyrezele BCM pod zelenym konektorem ... doporucuji u aut vyrobenych do 26.06.2015 (vsechny predFL a cast i poFL) zkontrolovat/vymenit cerpadlo ostriku skel, protoze casem to patrne potka kazdeho
TSB:
rozpoznani cerpadla:
vlevo je videt pridana izolace
TSB 16-2086
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23552
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
TSB 16-2086
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12939
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: TSB 16-2086
Mam tomu rozumiet tak, ze cerpadlo kvapalinu pod tlakom pretlaci v kabli, pod izolaciou, az do BCM?
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: TSB 16-2086
Měnil jsem motorek ostřikovače na puma 2019 po trech letech ,stejny problém
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23552
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: TSB 16-2086
stano., ano - voda protece telem cerpadla do konektoru a pak, protoze je pod tlakem, pokracuje az ke gumove pruchodce do kabiny (to trva nekolik let v zavislosti na tom, jak casto ostrikujes skla) a odtud pak gravitaci k BCM (a to uz bezi samo i kdyz neostrikujes) ... vymena BCM nic neresi, protoze to mas do nekolika tydnu opet vypalene ... musi se vymenit motorek (idealne i s konektorem) a piny v konektoru na BCM
(prvni pripad jsem videl pred 2 roky a nechapal jsem to)
(prvni pripad jsem videl pred 2 roky a nechapal jsem to)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Vezir
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 05.12.2018 22:48
- Bydliště: Ostrava
Re: TSB 16-2086
Obávám se, že ani výměna čerpadélka za "více izolované" problém nevyřeší - viz fotka (původní z výroby - používáno 3 roky). Pak už mě napadá jen "preventivně" střihnout někde rozumně nad nádržkou jednotlivé vodiče a opětovně je spojit a to tak, aby byl každý vodič v kousku trasy bez izolace (nebo s navléknutou dutinkou, ale ne vodotěsně), kudy by voda mohla odkapávat, aniž by způsobila větší problémy...
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23552
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: TSB 16-2086
ja bych to vymenil
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3932
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSB 16-2086
u vozu 2017/2018 je to tedy jiz vyreseno ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host