Jízdá s FF II 1,6 tdci "story"
Napsal: 17.08.2007 23:44
Tak se s váma podělím o zážitky stím to super autem od Charouze
.Jak jsem psal už tady http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=465
vyrazil jsem na cestu na Moravu a Slovensko .Jel jsem já ,mladá ,Max a dvě tašky v kufru. Pocity z noční jízdy po D1 s FFII ,při jízdě po rovince kdy tacho ukazoval 140km/h ,ale GPS jen 133km/h se to dalo ,bylo mi jasný ,že 90PS není ,žádný trhač asfaltu a při akceleraci skoro žádná odezva ,ale pak došlo na malej stoupák a ouvej ručička tacha lehce klesla na 110km/h ,tak jsem šlápl na plyn a ono nic
už jsem byl docela nervózní a to jsem měl ještě před sebou 250km ,pak přišel pěknej stoupák a už se jelo jen 90km/h na 4řku ,(rychlost kamióňáku
) no užil jsem si do kopce a pak přišel sešup dolů ,vyvinul jsem max rychlost 147km/h
to byla jízda
a tak se to opakovalo několikrát ,za velkého nadávání na FF II 1,6tdci a Charouze ,jsem přijel do cíle ,v pondělí jsem okamžitě volal do Charouze ,jestli je normální ,že TDCIčko jezdí maximálně 133 km/h po rovince ,tak mi řekl,že to není normální ,tak jsem mu řekl,že jedu do servisu do Hodonína (Ford Rašíno),souhlasil.Tam mi technik zjistil ,že je problém v plynovém pedálu (snímač polohy pedálu )proto to nejede a motor se nevytáčí (auto je staré 2 roky ,nalítáno 38500km) pak říkal ,že pedál bude ,až v pátek ,tak jsem mu poděkoval ,že v pátek už jedu zpět a že už to nebudu řešit a s podepsání faktůry na 1500kč (hradí Charouz) jsem se rozloučil. Dneska jsem absolvoval cestu zpět do Milovic ,no strašný.
Jinak co se týče mé opravy koroze ,co jsem psal předtím v předešlém příspěvku (a proč vlastně mám takové story s 1,6tdci) je ve stavu takovém ,že auto už bude teďka v pondělí začínat 4 týden opravy koroze u Charouze .Asi auto budu mít pozlacený ,jak tak koukám na tu délku v servisu
Jinak ,abych dokončil malou recenzi FF II 1,6tdci TREND po ujetí cca 850km ,interiér a palubka - připadám si jako bych jezdil ve Fábce myslím tím obložení dveří a td. (zlaté FF I) ,ale palubka je vcelku pěkná ,karoserie - ta má 1* (opravdu líbivá) ,motor a spotřeba ala 1,6 tdci Charouz - motor za 4- a spotřeba je strašná na naftu (nafta patři do kamen,nebo do větších obsahů 2,0 ,2,2 a td). Tak a to jsou moje trampoty s opravou koroze na FFI a zapujčení náhradního vozu od Charouze
a ještě není konec ,připadám si jako ve španělské telenovele ,která má 1000 pokračování


vyrazil jsem na cestu na Moravu a Slovensko .Jel jsem já ,mladá ,Max a dvě tašky v kufru. Pocity z noční jízdy po D1 s FFII ,při jízdě po rovince kdy tacho ukazoval 140km/h ,ale GPS jen 133km/h se to dalo ,bylo mi jasný ,že 90PS není ,žádný trhač asfaltu a při akceleraci skoro žádná odezva ,ale pak došlo na malej stoupák a ouvej ručička tacha lehce klesla na 110km/h ,tak jsem šlápl na plyn a ono nic










