Ford Focus mk2 1.6 74kw 2011 voľnobeh za studena
Napsal: 19.10.2025 09:36
Zdravim všetkých, mám problém s Focusom 1.6 74kw 2011 benzín no takto robí mi nervy voľnobeh keď je motor studený ako naštartujem normálne vyskočia otáčky a začnú padať na 800otacek motor ako keby chcel zhasnúť pár sekúnd kolisu
su a potom normálne sa dvihnu nad 1000 ale ide dole ako sa zohrieva motor . Za tepla je to dobré aj keď je teplý motor tak sem tam málinko sa všimne ale len keď pozerám inak ok , skúšal som zmerať tlak paliva po 4h od jazdí pripojil som tlakomer otočil kľúčom a ukázalo mi niečo pod 2 bari tuším že som všimol že trošku ručička aj išla dole , naštartoval som studeni motor ukazovalo okolo 4 Bari tlak po 5 min vypol hneď padlo na 3.5 Bari nech som tak a po 4-4.5h išiel som pozrieť a tlak bol zase pod 2 bari keď som odpojil merač žiadne palivo nevyšlo ako by malo byť pod tlakom ukazovalo máličko pod 2 bari a normálne som odpojil a nestriekalo palivo von čo mi je divné keď ukazovalo okolo 2 bar tlak. Skrtiaca klapka nová , map senzor, zapaľovacie sviečky, káble , cievka nič . A ešte niekdy keď pridám plin mám pocit ako keby malo turbo naozaj potiahne parádne ale väčšinou také že ide ono ale nemá ten ťah aj do kopca ked sa záťaži motor niekedy trošku cuka okolo 2000otacok nie som si istí ale nejak sa mi zdá že palivové čerpadlo blbne . Ranné štarty kolisu otáčky niekedy menej niekedy viac ako keby nedostával palivo pár sekúnd pár krát som nechal a zhaslo a potom naštartuje dobré ... Ma niekto nápad veľký text som napísal dúfam že pochopíte čo som chcel napísať . Ďakujem
su a potom normálne sa dvihnu nad 1000 ale ide dole ako sa zohrieva motor . Za tepla je to dobré aj keď je teplý motor tak sem tam málinko sa všimne ale len keď pozerám inak ok , skúšal som zmerať tlak paliva po 4h od jazdí pripojil som tlakomer otočil kľúčom a ukázalo mi niečo pod 2 bari tuším že som všimol že trošku ručička aj išla dole , naštartoval som studeni motor ukazovalo okolo 4 Bari tlak po 5 min vypol hneď padlo na 3.5 Bari nech som tak a po 4-4.5h išiel som pozrieť a tlak bol zase pod 2 bari keď som odpojil merač žiadne palivo nevyšlo ako by malo byť pod tlakom ukazovalo máličko pod 2 bari a normálne som odpojil a nestriekalo palivo von čo mi je divné keď ukazovalo okolo 2 bar tlak. Skrtiaca klapka nová , map senzor, zapaľovacie sviečky, káble , cievka nič . A ešte niekdy keď pridám plin mám pocit ako keby malo turbo naozaj potiahne parádne ale väčšinou také že ide ono ale nemá ten ťah aj do kopca ked sa záťaži motor niekedy trošku cuka okolo 2000otacok nie som si istí ale nejak sa mi zdá že palivové čerpadlo blbne . Ranné štarty kolisu otáčky niekedy menej niekedy viac ako keby nedostával palivo pár sekúnd pár krát som nechal a zhaslo a potom naštartuje dobré ... Ma niekto nápad veľký text som napísal dúfam že pochopíte čo som chcel napísať . Ďakujem