Stránka 1 z 4
Napsal: 06.09.2007 22:45
od Jozkablack
Napsal: 07.09.2007 10:37
od speedy
A zeptej se ho z jakého důvodu měl motory z focuse na stole, aspoň budem vědět víc o případných závadách. Jen doufám, že si ondoň neplete Escort Zetec a Focus Zetec S a SE
Pak napiš co bude za nové informace...

Napsal: 07.09.2007 12:35
od Stenly
speedy píše:No když psali kolik stál vývoj Focusu, tak to nebyla malá částka, sice se jim povedl podvozek, ale motor zanedbali a antikorozní ochranu taky nedotáhli k dobrému výsledku.
Ono když si to vezmeš, to hydraulické vymezování vůle je myslím o dost složitější a náchylnější na poruchu, než klasika zdvihátko s pevnou podložkou, kterou zkontroluješ po 150 t a v poho...
Nevím, jestli motor (1,6zetec SE)zanedbali, když ho nechali ladit u Yamahy
Akorát je žravější než konkurence - 8-mi ventil v octávce, či ecotec v astře
Ventily mají podložky, NEJSOU tam hydroštely

- včera jsem u Fokiho koukal na odstrojenou hlavu

Napsal: 07.09.2007 14:17
od speedy
Jak píšeš, na to že ho ladili i u Yamahy...tak teda nic moc, to mi snad potvrdíš. No SE má zas jiné uspořádání než S, je to zas menší změna...sání vzadu a výfuk v předu, že?
To nám tu taky foki mohl technicky odpovědět...když má doma rozebrané motory...takhle sháním odpověď od "kapacit" fordu

Napsal: 07.09.2007 14:43
od jamaka
speedy píše:Jak píšeš, na to že ho ladili i u Yamahy...tak teda nic moc, to mi snad potvrdíš. No SE má zas jiné uspořádání než E, je to zas menší změna...sání vzadu a výfuk v předu, že?
To nám tu taky foki mohl technicky odpovědět...když má doma rozebrané motory...takhle sháním odpověď od "kapacit" fordu

ziadna 1,6 nema vyfuk zpredu a sanie zozadu. Len 1,8 a 2,0.
Napsal: 07.09.2007 18:16
od marek78
speedy píše:Tak se ho zeptej na co jsou ty podložky na těch zdvihátkách? Když by tam byl hydroštel, tak by tam neměli co dělat, ne?
Pomalu se začínám nedivit, proč mnoho lidí tomu říká Ford Pokus...

Staci povedat carovne zaklinadlo: "hookus fookus" a mas tie ventily nastavene

Napsal: 07.09.2007 18:21
od marek78
Akorát je žravější než konkurence - 8-mi ventil v octávce, či ecotec v astře
Ventily mají podložky, NEJSOU tam hydroštely

- včera jsem u Fokiho koukal na odstrojenou hlavu

[/quote]
Mam pocit ze vsketky 16 ventilove motory maju vacsiu spotrebu ako ich mozne 8 ventilove varianty....
Napsal: 07.09.2007 19:43
od pelen
speedy píše:....
To nám tu taky foki mohl technicky odpovědět...když má doma rozebrané motory...takhle sháním odpověď od "kapacit" fordu

Foki pracuje od vidim do hodne nevidim. Na foru ho zjistim jen obcas a na chvilku, tak se nedivte, ze na nektere dotazy ani nenarazi.

Napsal: 07.09.2007 22:52
od speedy
jamaka píše:speedy píše:Jak píšeš, na to že ho ladili i u Yamahy...tak teda nic moc, to mi snad potvrdíš. No SE má zas jiné uspořádání než E, je to zas menší změna...sání vzadu a výfuk v předu, že?
To nám tu taky foki mohl technicky odpovědět...když má doma rozebrané motory...takhle sháním odpověď od "kapacit" fordu

ziadna 1,6 nema vyfuk zpredu a sanie zozadu. Len 1,8 a 2,0.
Já myslel toto....
The Zetec-SE has no common parts or design with the larger Zetec-E engines apart from the name. This gives rise to some confusion since it suggests that they are members of the same family, but are in fact, completely different. Zetec-E units are mounted longitudinally with the inlet manifold at the rear, wheras the Zetec-SE units are mounted with the inlet manifold at the front, and obviously the exhaust at the rear.

ventily
Napsal: 28.09.2007 20:46
od pete
Zetec SE má hydroštely, měl jsem to rozdělané. Nic se ve v 150.000 km neseřizuje.
Napsal: 28.09.2007 20:53
od Jozkablack
speedy píše:A zeptej se ho z jakého důvodu měl motory z focuse na stole, aspoň budem vědět víc o případných závadách. Jen doufám, že si ondoň neplete Escort Zetec a Focus Zetec S a SE
Pak napiš co bude za nové informace...

Tak se vrátil z dovči a já se ho konečně moh zeptat. proč motory měl rozebraný nekomentoval, ale pořád si stojí za svym. Motory maj samoštelováky, konec řeči, kdo tvrdí opak, ví o tom h...(asi víte co)! Nemám důvod mu nevěřit a ofico postoj Forda je že tam jsou hydroštely, tak proč by kecaly?
Napsal: 29.09.2007 19:36
od speedy
Pak nechápu tedy tohle...
Dobrý den, pane R..... , posílám Vám vyjádření odborníků ze školicího střediska FMC :
"...Focus 1.6 je "Sigma", tudíž ventily skontrolovat eventuelně seřídit výměnou vymezovacích podložek po každých 150.000km "

Je to odpověď přímo od "odborníku" Ford...
A na co jsou tam ty vymezovací podložky na zdvihátkách? To by tam nemusely být v případě samonastavování
Co na to třeba foki, určitě to měl už taky rozebraný, aby vnesl své zkušenosti a vědomosti sem na tento případ...
Ty jo to je fakt nekonečný....to snad budu muset rozebrat hlavu...

Napsal: 29.09.2007 20:32
od Jozkablack
Rači nic nerozebírej, teda jestli to nebude nutný

. Kdo ví kde je pravda, máš pravdu že snad jen Foki by to mohl rozlousknout!
Napsal: 30.09.2007 11:31
od Ahmed
Jsou tam podlozky, je to i v Jak na to?
Napsal: 30.09.2007 19:13
od Fokal
V manuálu na fíka mám, že jsou tam podložky a v Jak na to? je to taky tak, tak nevim
