Stránka 1 z 1

2,0 TDCi 103 Kw TITANIUM 2010 4x4 klepání

Napsal: 22.12.2025 20:53
od birotomas
Dobrý den,jsem nový majitel Ford Kuga,

2,0 TDCi 103 Kw TITANIUM 2010 4x4 s nájezdem cca 180 tisíc.

Auto je pečlivě servisované ve 160tisích dělaný nový rozvody,já když auto koupil jsem udělal kompletní oleje včetně převodovky,filtry a takový ten základní servis.

Vstřiky se kompletně celé přetěsnili,dali se tam nový držáky a všechno co se dělá při výměně vstříků (vstřiky původní se vyndali,vyčistili a dali zpátky,až na jeden ten byl špatný,takže se kupoval originál nový)

Problém je,že celý auto jede moc hezky,celkově mám dobrý pocit z auta,ale jediný co mě extrémně štve a drásá nervy,tak je takový divný klepání od motoru který je na mě,až moc slyšet do kabiny a má to spojitost s plynem,když prostě přidám plyn,něco v tom jakoby klepe,cvaká a nevím co to může být. Automechanik říkal "je to ford ty prostě klepají"

Ale já nevěřím tomu,že takovéhle klepání musí být od výroby,vždyt to přece uplně kazí celkový dojem auta.

Takže mojí otázkou je,je tohle u těhle aut typický a opravdu se s tím nedá nic dělat ?

Děkuji za odpověď

Re: 2,0 TDCi 103 Kw TITANIUM 2010 4x4 klepání

Napsal: 22.12.2025 21:18
od Pet70
Pokud to šlo před "opravou" na 4 válce tak dost dobře nechápu proč se vstrik neopravil , předpokládám že jsou k vstřikům protokoly s daty jak před tak po " opravě" , nedělá se náhodou ještě učení pomocí diagnostiky?

A před tím než jste se v tom vrtali to mělo zvuk jakej ?

Re: 2,0 TDCi 103 Kw TITANIUM 2010 4x4 klepání

Napsal: 23.12.2025 09:47
od crocodile028
Ano...hned po koupi bylo vše ok? (tohle se musí zkoušet než se auto koupí)

Ano opět souhlasím, pozor na nakódování vstřiků, Fordy nejsou jen obyčejná auta pro jakýkoli servis, tam se opravdu musí vědět co a jak...čili ideiálně pouze servis zaměřený na Fordy