Stránka 1 z 3
chcípl motor za jízdy
Napsal: 03.09.2007 23:11
od bronis32
Dnes mě při dobržďování chcípl motor a nevím proč nejdříve se rožla kontrolka baterky a pok čerpadla po opětovnám nastartování nešel tachometr a asi po 500 metrech to zdechlo opět na kruháči ale zase sám chytl po dalších asi 300m se rozjel tachometr a zatím jede normálně ale mám z toho docela lufty co bude následovat nevíte prosím co s tím může být???jedná se o motor 1.8 16v 85kw benzín
Napsal: 03.09.2007 23:17
od pelen
Tezko ti nekdo odpovi, kdyz nevi, o jaky motor se to vlastne jedna.

Napsal: 04.09.2007 09:19
od canndale
Dnes sa mi stal taky isty problem, dobrzdoval som slusne na krizovatku, potom isli otacku cca pod 600 (samozrejme od 2000 nizzsie som mal vyradenu rychlost) a rozsvietila sa ziarovka baterie.. potom som sa rozbehol a pri dalsom brzdeni mi motor urobil haluzu, ze isiel na 700 otacok, potom stupol na 1000 (v priebehu sekundy asi raz) a toto spravil 4x a potom uplne chcipol... nemate s tym niekto skusenost?
Napsal: 04.09.2007 09:23
od zirafak
tom moze byt celá kopa veci....
zaneseny volnobezny ventil,opotrebene sviecky,zaneseny palivovy filter,natankované nekvalitne pohonne hmoty atd,atd

Napsal: 04.09.2007 10:29
od canndale
Oki skusim to hodit na nekvalitne palivo, tankovat nieco lepsie a pozorovat... zatial sa to stalo len raz tak dufam ze sa to nestane pravidlom
Napsal: 04.09.2007 11:28
od maki
Ten samý problém, dojíždění na semafor, chcípnutí, svícení kontrolky baterie. Nastartování a pohoda. Uvidíme jestli se to bude opakovat....
Napsal: 04.09.2007 11:44
od silverwolf
Taky byste mohli každý napsat, u jaké pumpy jste naposled tankovali. Třeba by z toho něco vylezlo

Napsal: 04.09.2007 12:20
od canndale
silverwolf píše:Taky byste mohli každý napsat, u jaké pumpy jste naposled tankovali. Třeba by z toho něco vylezlo

Naposledy Jet, predtym Esso.. ale vzdy na nich tankujem, zatial som problem nemal... mozno smo tahal zo dna nadrze

))
Napsal: 04.09.2007 12:30
od StreetPro
u jinych znacek tohle dela vaha vzduchu-diagnostika, vycistit-vymenit (litani otacek az do chcipnuti) na odchodu, pripadne zakarbonovany volnobezny ventil-vycistit, klidne preventivne (obcasne chcipnuti po prudkem vyrazeni do neutralu)
Napsal: 04.09.2007 12:52
od bronis32
na posledy jsem tankoval 2x plnou nádrž benzínu shell V-power ta první byla v poho z té druhé je vyjetá asi půlkla a nastal tento problém že to prostě sprotě zdechne

ale jelikož blbne i tachometr tak si myslím že benzínem by to být nemuselo... snad...
Napsal: 04.09.2007 13:26
od Radek 1.8 16V
Jestli ti blbne tachometr a chcípe na neutral, tak by to mělo být špatný čidlo (tachometru).
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... sc&start=0
Napsal: 04.09.2007 13:30
od UcuLeLembo
Taky jsem měl tyhle problémy a od té doby co auto rozmazluji V-Powerem tak mám klid,třeba to pomůže i vám.
Mimochodem,jednou jsem z nouze načerpal za 300 u Benziny abych dojel domu a problém nastal pár km za benzínou.Takže nic než V-Power do toho už neleju

Napsal: 04.09.2007 14:15
od callete
Mě to dělalo něco podobného a bylo to čidlo tachometru ono dává signál i do řídíci jednotky, když nešel tak to mělo tendenci chcípat při dobržďováni nebo řazení.
Napsal: 04.09.2007 15:47
od maki
Kde se to čidlo tachometru nalézá, jde to vyměnit i doma nějakým jednoduchým způsobem nebo raději do servisu, jaká je cena?
Napsal: 04.09.2007 16:07
od E-man
Maki: čidlo seženeš ve Fordu tak za 1.200,-Kč.
Výměna by měla být legrace, ale u mě to tak nebylo.
Po snaze ho vytáhnout se rozpadnulo na půl a nastal problém.
Vrtačka to spravila:) Po výměně bez problémů...
Nejsem bohužel mechanik, naštěstí mám dobrého osobního strážce, ale co si vzpomínám, najdeš ho ve spodní části motoru cca před řidičem. Blízko něj by měl být konektor zpátečky.
Foto čidla najdeš ve starším fóru.
Zadej ukazatel rychlosti a máš to.
Ať šlape.
