Stránka 1 z 26

1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 13.10.2005 08:25
od Mirek
Zdravím.

Mám Focus combi 1.8 Trend 1999 a občas se mi stává, že volnoběžné otáčky neklesnou na +/- 800, ale zůstanou "viset" na 1500. Většinou se tak děje, když dojíždím na semafory a vyřadím, tak otáčky klesají na těch 1500 a tam drží, dokud nezastavím (kola v klidu) a pak rychle padnou na těch +/- 800. S tím asi i souvisí to, že auto špatně brzdí motorem...spíš mi to připadá jako tempomat :o) Věděli byste závadu? Někdo tvrdí, že je tak naprogramovaná elektronika motoru a že je to normální, někdo tvrdí, že je to vydný snímač polohy škrtící klapky.

Ještě - při studeném startu a prvním vyřazení si dokonce vynutí až 2500 otáček, dokud kola nejsou v klidu, ale to dělá také jen občas.

Předem díky za reakce.

Mirek

Napsal: 18.10.2005 15:12
od Atrey
Mě se děje to samé, akorát když zastavím tak otáčky klesnou až na + / - 200 a pak hed na 800.Občas se stane , že se motor vypne, když to je tak nízko.Dělá mi to už 2 dny .

Napsal: 18.10.2005 17:32
od driver
já mám 2.0 16v a jednou mito udělalo taky,když jsem dojížděl k baráku tak se drželi otáčky na 1200 ot.,pak to kleslo až jsem zastavil,ale pak už se to neobjevilo,bavil jsem se o tom s kamarádem,říkal že s tím má problémy taky na dvoulitru,známý mu říkal co dělá závodní fokusi,že tam bývá problém s elektronikou motoru,právě že nejvíc to dělá u 1.8.

Napsal: 18.10.2005 20:30
od foki
me to dela TDCI ze mi padaji u studeneho otacky pomalu a jednou jsem si rozbyl malem hubu protoze jsem se rozjel ke krizovatce a kdyz jsem ubral pred zastavenim tak mi to jelo furt sztejne a malem jsem vlit do krizovatky skoro pod plným . benziny jsem mel taky ale nevsiml jsem si ze by to delalo .,

Napsal: 18.10.2005 22:11
od Atrey
Při nastartování se drží normálně,při přezazování se mají na nějaké vyšší hodnotě nachvíli ustálit, ale můj největší problém je dobrždění když mám vyřazeno.Dokavad ještě jedu je to v phodě, no a pak zabrzdím ,chce to klesnout na + /- 800 a ono to letí až k nule a chcípne motor,není to žádné cukání jenom vypne a kolikrát si toho ani nevšimnu.A teď babo raď . :o))

Napsal: 22.10.2005 18:20
od AdsBot [Google]
Mám Focuse 1,8 16V, pøi pøeøazení na 3,4,5 stupeñ to také vyletí na 2500 ot/min je to asi v elektronice motoru.

Napsal: 23.10.2005 18:24
od Atrey
Zítra jdu na diagnostiku, tak vám napíšu jak to dopadlo.

Napsal: 24.10.2005 20:13
od Atrey
Tak muj případ byl jednoduchý.Falešné přisávání vzduchu.Nějaká hadička měla díru a tak to nedrželo 800 otáček.Bylo to mezi motorem a přední částí kabiny,hadička cca 25 cm , pruměr 1,5 cm.Našla se ještě jedna a ta se normálně rozpadla, když jsem s ní hejbal.

Napsal: 26.10.2005 21:54
od foki
odkud a kam vedla ? to muselo byt teda ale ze sání ne ?

Napsal: 29.10.2005 13:40
od Atrey
to: Foki pošlu ti fotky na mejla a nějak jim to tu popiš,pořádně nevím odkud do čeho jdou.

Napsal: 29.10.2005 22:25
od foki

Napsal: 16.11.2005 12:26
od AdsBot [Google]
Mám taky 1,8 16V a stává se mi to samé. Nìkdy po startu jdou otáèky i bez plynu až na 2500 - 3000 otáèek, pak to rychle klesne na +/- 800 ot. Stejný problém je pøi pøeøazování, poskoèí to v normálu o 200 až 300 otáèek nahoru, a to sundávám nohu z plynu. Pøi dojíždìní na semaforech je to stejné, jak už bylo napsáno. Ptal jsem se na to výslovnì u mechanikù ve Fordu, øekli mi že je to typem motoru a je to normální, protože jde o pøednastavenou elektroniku. Tak nevím, u jiných aut jsem se s tím nesetkal, a to ani u Focuse 1,6.

Napsal: 02.12.2005 08:11
od Mirek
Zdravím,

tak se nám ochladilo a motor (1.8) nemá vůbec žádné problémy s otáčkama. Padají dolů svižně, nezůstavají viset na 2500 atd.

Máte také takovéto zkušenosti - nebo blbnu?

Asi se přestěhuju do Švědska ;o)

Mirek

Napsal: 02.12.2005 10:05
od foki
parkuj v mrazaku :lol:

Nepadající otáčky

Napsal: 17.05.2006 17:01
od bruno1
Mám taky problém s vylítávajícími otáčjkami při přeřazování...podařilo se vám to někomu vyřešit?...čet sem tu něco o restartech řídící jednotky....