
je 66kW málo?
- kaakamil
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
je 66kW málo?
Předem "sorry" za hloupou otázku ale poraďte prosím - chci si koupit v bazaru Focus 1,6 - 66kW - bojím se že bude líný a pomalý...co myslíte, mám raději počkat až se objeví něco silnějšího nebo těch 90 koní stačí? díky za tip 

- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
já si myslím že toto patří někam jinam
a tam se to může rozebírat lépe 


je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- PePe_tdci
- Junior
- Příspěvky: 275
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
zavisi ako chces jazdit.. na felicii co som mal predtym bola 1.3 50kW, na 1100 kg auto.. chodit to chodilo, predbiehat sa dalo, bola to otazka podradovania poznania vykonovych moznosti.. sviznejsia jazda bol problem a pri nalozenom aute bol trosku vykonovy nedostatok, ale islo to.. v ramci mesta to bohate stacilo, na dialnici 130 islo, ale ani o kusok viac 
Ak mas ambicie ist sa niekedy vyblbnut na parkovisko, alebo rad jazdis sviznejsie tak to stacit nebude
Porovnavat 66kW TDDI a 66 kW benzin je problem, osobne si myslim ze TDDI ma vdaka vacsiemu krutaku dost navrch pri akceleraciach - moj nazor

Ak mas ambicie ist sa niekedy vyblbnut na parkovisko, alebo rad jazdis sviznejsie tak to stacit nebude

Porovnavat 66kW TDDI a 66 kW benzin je problem, osobne si myslim ze TDDI ma vdaka vacsiemu krutaku dost navrch pri akceleraciach - moj nazor
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Detva SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Detva SK
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Staci bohate, ale mel by ses rozmyslet, co od toho auta cekas. Jestli za to chces povesit vozik a tahat na nem auta, tak je to malo. Jestli to chces jako priblizovadlo pro rodinu a jezdeni po meste, atd., tak to uplne staci. Cim vice kW, tim je vetsi spotreba. Taky bych chtel 3.0 a 250k v nafte, ale to uz pak nejezdis za 5,5l ale za 8,5l. Cim mensi motor, tim mene naplni = o par korun levnejsi servis, pripadne pojistka. 66kW nema variabilni turbo = o jeden pripadny problem mene.
U stareho ani u noveho focusu jsem se nedostal do situace, kdy by ten motor na neco nestacil - pravda, kdyz jsem se jeste se starym s 5 dospelymi lidmi v aute, plnym kufrem a zaplou klimou snazil do kopce predjet kamion, nebyla to prochazka rozkvetlou zahradou, ale to je 1x za 10 let...
U stareho ani u noveho focusu jsem se nedostal do situace, kdy by ten motor na neco nestacil - pravda, kdyz jsem se jeste se starym s 5 dospelymi lidmi v aute, plnym kufrem a zaplou klimou snazil do kopce predjet kamion, nebyla to prochazka rozkvetlou zahradou, ale to je 1x za 10 let...
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Jasně někomu stačí i 55KW a je spokojenej, jinej je nespokojenej se 100KW. Když mi bylo 20 a koupil si sporťáka kterej tech 100KW měl byl jsem nadšenej a za rok jsem už koukal po 150KW ¨protože už mi těch 100KW přestávalo stačit. Teď máme 66KW a je to combi a nejezdíme zrovna prázdný a bohatě mi to stačí. Je mi trochu víc a už nemusim každýmu dokazovat jak to akceleruje. A náhodou mě překvapilo jak i starší TDDičko poslušně zrychluje a myslim že to co chceš Ty, tudíž TDCi je na tom s dinamykou ještě o trochu lépe, ale to je otázka na Ahmeda, Ten má obě verze v malíčku.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Sviznejsi je, je to prece jenom TDCI, ma to vetsi kroutak, neni to 8, ale 16 ventil, atd. a hlavne ma o 0,5l lepsi spotrebu.
kW neni nikdy dost, ale k cemu mi treba bude 150kW? Rano sednu do auta, vyjedu 60kou kopec, zapnu tempomat a 100kou dojedu do prace. Na to, abych predjel ty felicie, fabie a podobnou hruzu to bohate staci. Jezdim normalne, takze mi je jedno, jestli se na tu stovku rozjizdim 12s nebo 8,5s, pri te pulhodinove jizde se to ztrati
Silny motor je dobry na predjizdeni, ale kolikrat to clovek potrebuje behem dne? Jasne, pokud mas plyn na podlaze, chces byt na kazde krizovatce prvni a vsechny auta predjizdet, tak si kup neco poradneho. Ale abych mel o 1l/100km vetsi spotrebu kvuli tomu, ze mam silny motor, abych jednou za den mohl co nejrychleji predjet kamion, tak si myslim, ze bych to i ozelel.
U noveho Focusu je rozdil mezi naftou a benzinem nejakych 40000,- mezi 90k a 115k je rozdil dalsich 32 tisic, atd. U ojetin jsou ty rozdily samozrejme nizsi. Rozdil v kombinovane spotrebe je 0,7l (1,6TDCI a 1,8TDCI, 1,6 a 2,0 je rozdil litr).
kW neni nikdy dost, ale k cemu mi treba bude 150kW? Rano sednu do auta, vyjedu 60kou kopec, zapnu tempomat a 100kou dojedu do prace. Na to, abych predjel ty felicie, fabie a podobnou hruzu to bohate staci. Jezdim normalne, takze mi je jedno, jestli se na tu stovku rozjizdim 12s nebo 8,5s, pri te pulhodinove jizde se to ztrati


U noveho Focusu je rozdil mezi naftou a benzinem nejakych 40000,- mezi 90k a 115k je rozdil dalsich 32 tisic, atd. U ojetin jsou ty rozdily samozrejme nizsi. Rozdil v kombinovane spotrebe je 0,7l (1,6TDCI a 1,8TDCI, 1,6 a 2,0 je rozdil litr).
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Ja som sice extrem, ale aj tak sa chcem vyjadrit.
Nemam rad naftove motory
a zboznujem velke vykony
. Ale vsetko ma svoje pre aj proti. Tak, ako sa tu uz pisalo, velmi zalezi od toho, na co to auto chces. Ked si chces uzivat a zajazdit si sportovo, tak by som ti doporucoval radsej vacsi vykon. Ale ak si normalny clovek, ktory potrebuje auto na prevazanie rodiny na chalupu alebo na dovolenku a mat pri tom co najmensiu spotrebu, tak to je asi spravna volba.
Ale ako som pisal, nemam rad naftu
a tak asi lepsie pomoze niekto, kto s touto motorizaciu jazdi.
Hlavne este napis, co od toho auta ocakavas. Ziadne auto ti neda uplne vsetko. Musis si vybrat, co je dolezitejsie. A napis to sem, urcite Ti niekto poradi, ci to auto zvladne.
Nemam rad naftove motory


Ale ako som pisal, nemam rad naftu

Hlavne este napis, co od toho auta ocakavas. Ziadne auto ti neda uplne vsetko. Musis si vybrat, co je dolezitejsie. A napis to sem, urcite Ti niekto poradi, ci to auto zvladne.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
66kW staci na beznou jizdu a bezne predjizdeni. S R19 (54kW) jsem tahal plny vozik do Prahy a kamiony jsem bezne predjizdel jeste i v mirnem kopecku. V prvni den bodoveho systemu jsem s FoFo tahal jeste plnejsi vozik a v kabine jsme byli 4. Take jsem predjizdel, ale horsi to uz bylo s brzdenim, vozik nemel nabehovou brzdu. Vykon se da jeste precipovat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti