Stránka 1 z 4

Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 19.05.2008 10:29
od ostomas
Poprosil bych vás, jestli někdo nemůže sehnat schema, katalogové číslo (z katalogu ford (microcat), nebo jiné) na EGR pro motor 2.0TDCi 97kW vyráběno ve spolupráci s PSA od roku 2005. Dozvěděl jsem se že EGRko vydrží tak mximálně 50000km a diagnostika mi stejnak ukázala, že je EGR v pánu. To schema potřebuji abych ho ukázal kamarádovi, je možné že je vyrábí, tak bych ho mohl možná sehnat za hubičku, v servisu nějak kolem 5700,- bez daně + práce. Jestli si někdo udělá tu práci, velké dík.

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 20.05.2008 08:28
od foki
ja mam pocit ze ve spolupraci s PSA je dela jen 1,6tdci

tady mas Číslo náhradního dílu: 1436390
Číslo konstrukčního dílu: 6M5Q-9D475-AA

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 20.05.2008 08:46
od ostomas
Díky moc Foki, v technicaku je vyrobce motoru PSA.

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 20.05.2008 11:09
od jamaka
Ak je to motor s 136 PS, tak je to PSA, ak je to motor 131 PS tak je to Ford, ale tie 2,0 v tychto Focusoch aj C-maxoch boli 136 PS - takze PSA.

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 21.05.2008 16:03
od ostomas
Tak jsem zjistil, že to vyrábí Valeo a ne Visteon, takže mám smůlu a budu muset na výměnu za těžké kačky. :) - 4700,- * 1.19 + práce 700,- = as 6300,-

Po přečtení všech možných fór jsem zjistil že to je celkem běžná závada hlavně u C-MAXů u kterých je tento motor běžnější.

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 02.06.2008 19:26
od ostomas
Tak opravdu to bylo EGR, vymena stala 8400,- včetně nahrání nového softwaru, ikdyž cena 1400,- za nový software řídící jednotky se mi zdá fakt hodně. Všichni co máte 2.0TDCi dejte bacha na tuto součástku. Četl jsem hodně fór a je to závada která vás nemine.

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 02.06.2008 22:09
od PaulSharp
Myslím, že motory od PSA mají 100 kW, v Mondeu jsou 96 kW a to jsou Fordky, nebo ne?

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 02.06.2008 22:17
od TripleJay
Ano, presne to iste napisal jamaka, len vykon dal v konoch :wink:

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 05.06.2008 09:15
od PaulSharp
To je pěkná pálka, 8,5 k, :? už mi to taky párkrát udělalo - při nastartování nereag. na plyn a po chvíli zhasnul motor sám. K tomu problému by se Ford mohl postavit čelem, když to dělá u tak nových aut a skoro všem!!! Někde jsem četl, že se ten ventil dá jen zaslepit, ale nevím jak u těchto nových motorů, většinou to dělali u TDíček staršího data výroby.

Nemáte někdo zkušennosti???

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 30.06.2008 14:50
od kubin
Jo EGR to je previt uz jsem ho menil nasel sem na ebayi s postou me stal 2000 kc ale cekal jsem pekne dlouho nez se objevil. :roll: mel jsem ho zaslepenej ale stejne porad svitila kontrolka motoru tak sem ho vymenil. :?

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 14.08.2008 10:01
od Norbert
tu je egr

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 20.10.2008 18:03
od Maverick_cz
nu tak to jste mě potěšili chlapy... vzhledem k tomu, že mám najeto 50600 ;o) no každopádně EGR ventil je pěkná lotrovina .. jak řikaj rádi mechanici "hra na ekologii" jelikož vrací část spalin zpátky do sání, aby je to spálilo znovu... pro motor nic moc... Tatík si ho nechal na Galaxy zaslepit a auto jede líp a ani tolik nesmrdí... takže pozeptám a vyzkouším, copa by to udělalo u fokýna...

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 20.10.2008 20:08
od Norbert
Spotreba pôjde hore min. o pol litra, asi inak nič. A ktovie ako na emisnej.

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 22.12.2008 08:56
od Ne_RAY
no takze som dal zaslepit EGR a maximalna spokojnost, spoteba klesla dole a reakcia na plyn je znatelne rychlejsia dokonca by som povedal ze porovnatelna s benzinovym motorom

Vrelo odporucam

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 22.12.2008 09:01
od Ne_RAY
Norbert píše:Spotreba pôjde hore min. o pol litra, asi inak nič. A ktovie ako na emisnej.
emisna to ano ale za 1000ku ti to spravi kazdy
a ta spotreba naozaj by ma zaujimalo ako si na to psiel ze by mohla vzrast z hladiska fyziky je to uplne nemozme, nakolko ked je zavrete EGR vaha vzduchu prijima vzduch len cez vzdcuhovy filter z vonka, ktory je studeny a nie horuci ako ten ktory sa miesa z vyfukovych plynov a tym padom je reakcia vo valcoch tepleho zmiesaneho vzduchu ovale mensia ako vybuch ktory vznikne pri reakcii so zaprve studenym vzdcuho a za druhe s ovela cistejsi, ktory neobsahuje spalene ciastocky, ktore tiez nijak vybuchovej reakcii nenapomahaju no zarovenj znizuju objem cisteno studeneho vzduchu