Stránka 1 z 1
Kouřivost
Napsal: 23.05.2006 22:29
od boss99
Při každém přidání plynu pozoruji za vozidlem oblaček kouře. Dělá vám to taky? Osobně si myslím že mi to tolik nedělalo.
Nevíte co kouřivost ovlivňuje?
Napsal: 23.05.2006 22:41
od pelen
Něco je tady:
http://www.issunicov.cz/view.php?cisloclanku=2004110902
Většinou to bývá méně vzduchu, více nafty.
Napsal: 24.05.2006 07:43
od zirafak
Osobne by som si z toho tazku hlavu nerobil.To su proste "ropaci".
Aj dnesne moderne naftaky a dokonca aj s DPF/filter pevnych castic/ cmudia dost vela,hlavne ked su studene,alebo pri prudsej akceleracii.
Napsal: 24.05.2006 15:39
od boss99
Kouří mi to ted jednoznacne vic nez pred nejakou dobou. Kolem 2000 ot. a ani nemusím mít zdaleka plny plyn je to nejvic videt. Muze to mit neco společného se sočasnou vyssi teplotu ovzduší?
Napsal: 24.05.2006 18:17
od pelen
Já za sebou nějaký větší kouř nepozoruji, i když šlápnu na plyn, na ten ale jen tolik, na co stihne reagovat motor. Zítra se na to zkusím zaměřit.
Napsal: 25.05.2006 21:31
od pelen
Tak jsem se dnes ráno díval při studených rozjezdech dozadu a žádný kouř jsem nepozoroval. Lépe je dívat se více dopředu, vyrazil jsem do levotočivé zatáčky a proti mne najednou další "ranní ptáče", rychle jsem zas ubíral a málem i dost brzdil.
Re: Kouřivost
Napsal: 31.05.2006 07:38
od kmichal
boss99 píše:Při každém přidání plynu pozoruji za vozidlem oblaček kouře. Dělá vám to taky? Osobně si myslím že mi to tolik nedělalo.
Nevíte co kouřivost ovlivňuje?
A nepociťuješ slabší výkon?může to mít souvislost se sáním vzduchu.
Napsal: 31.05.2006 10:13
od boss99
Spis bych rekl ze to jede lip....